BÖLÜM 3 ✨

228 13 3
                                    

Evett bugun ki kızı biraz sevelim bakalim.Gündüzleri başka geceleri bambaşka biri oluyordum ve su anda olduğum gibi; siyah şortum, siyah termal atletim ve vazgeçilmez kırmizi el bandajimla hazirdim ama içeri geçerken boks eldivenlerini giyecektim . İçerden benim ve rakibim için tezahürat sesleri geliyordu fakat bana yapılan tezahüratlar daha fazlaydı .

Benim için dezavantaj olan erkeklerin bana sürekli sarkmasiydi , lanet herifler gercekten iğrençler belki bu yüzden erkeklerden hoslanmazdim , ya bir tane adam gibi biri olamaz miydi aralarında ??

Her neyse ben aynaya bakıp saçımı toplarken birisi kapıyı çaldı "Geel" kapı açıldı " Tuna ne yapiyorsun bir saattir seni bekliyorum şimdi cagiracaklar seni biraz acele etsen diyorum . " gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutarak " 1.si Dicle bana bir daha Tuna deme 2.si beni beklmene gerek yoktu gidip en. önde. kendine yer tutsaydin." Dedikten sonra Dicle içeri gecerken ismimi anons ettiklerini duydum, ışte başlıyoruz.

Ben yavaş yavaş ringe doğru giderken eldivenlerimi sıkıyordum, iğrenç alkol ve sigara kokusu yüzüme çarparak çizginin dışında bir adam . "Sst tuuana şu boks figürlerini bizim evdede bana başka şekilde göster be güzelimm, ne dersin ?" Adamın yanından geçerken ters ve tiksinti dolu bir bakis attım alışkın olduğum için bununla yetindim ancak.

Ringe zipladigimda artık sesler boguklasmaya başladı çünkü su an karşımdaki kıza yogunlasmistim , kızin ismini anons edilirken duymuştum Büşra. Fiziği gerçekten duzgundu,sarı ve uzun saçlarını toplamış elmacık kemikleri belirginlesmisti ama en çok dikkatimi çeken makyajiydi düğüne mi gelmiş boks yapmaya mi gelmiş belli değildi. Her neyse bu tipler beni fazla zorlamaz.

Hakem oyunu tam başlatacakken ayağımda bir kıpırtı hissettim. Baktığımda bir adamin elini görmemle ağzına tekmeyi atmam bir oldu. O, yere serilirken kan beynime sıçradı sinirden " Piç herif!!!" Diye bağırdım , korumalar onu dışarıya dövmek için götürdüler hakem ise " Bu tatsız olay yüzünden karşılaşma 10 dakika sonra başlayacaktır biraz kendinize gelin " dedikten sonra ringten indi . O ana kadar kimseden ses çıkmıyordu. Bir anda herkes kahkaha atmaya başladı fakat bir kişi hariç elleri ceplerinde benim tarafıma doğru çok sert bir şekilde bakıyordu, en fazla 23 yasindaydi uzun ve yapılı bir vücuda sahip , saçları kumralla siyah arasında birr renkti iki kulagindada siyah küpe vardii ve gerçekten çok yakış.... Onunla göz göze geldiğimde bir anda gerçek hayata döndüm , ne diyordum ben be ?!! Erkekler benim ilgilendirmez bir kere .Resmen sacmaliyordum.!

Ringten inmeyip ordaki tabureye oturdum , Dicle yanıma geldiğinde hala sinirim yatışmamıştı . " Tuana ne oldu ? , Ne güzel tekme attın öyle şiddete karşı olmama rağmen ben bile hayran kaldım " son cumlesiini ela gözlerini pörtleterek söyledi."Dicle burda şiddet falan yok sadece kendimi korudum orada anladın mi fazla soru sorma zaten herşeyi gördün , piç herif iyi bir dayağı hak etti !" Bağırdığimi insanların bize bakislarindan anladım. Yüzümü ellerimin arasına alarak sakinlesmeye çalıştım başımı kaldırdığımda yine küpeli çocukla göz göze geldim. Ama diğer erkeklere baktığımda hissettiğim tiksinti ona karşı yoktu su anda . Dicle beni dürttügünde düşüncelerimden ayrıldım . " Heyyy ben sabahtandir kime anlatıyorum ya !?" Ses tonunda sitem vardı ." Ne yapiyim Dicle dalmisim ışte " dediğimde Diclenin gözü bir yere odaklanmisti , odaklandığı yere baktığımda ise küpeli çocuğa bakıyordu hayran hayran , nedense sinir oldum bir anda Dicle yi sert bir şekilde sarsacakken hakem geldi.

"Evveett arkadaşlar bokscularimizi ringe davet ediyoruz " Dicle hemen yanımdan ayrıldı ve bende ayağa hakemin soluna Büşra ise sağına gecti. " Tuanaaa seni ve Büsra yi yerinize alalım " Büsra 'yla karşı karşı ya geçtiğimizde ise hakem üç parmağını havada tutmuş geriye saydı 1 dediği anda düdügü çaldı.

İlk hareket kızdan geldi ,direk yumruk (straight punch) attı. Fakat ben daha hızlı olduğum için kendimi savundum , bende hemen kroşe yumruk(hook punch)attım ve kız geriye savruldu , gülmemek için kendimi zor tutuyordumm makyajı yüzüne bulasmis ve komik duruyordu.

Tekrar bana vuracakken bu sefer fazla hızlı olamadığım için yumruğu agzimin kenarına çarptı. Ağzıma keskin bir tat gelirken bir anda annemle babam aklıma geldi o kadar sinirlendim ve o kadar hirslandim ki dönerek kanca tekme(spinning hook kick) attım kızın suratına , anında yere serildi . Salonda sesler ne dediklerini anlamayacak kadar çok yükseldi .

Hakem kızın kalkmasını bekledi ve geriye doğru saydı " Eğer kalkamazsa galip Tuana 10..9..8..7." Kız kivraniyordu kalkmaya çalışıyordu fakat yapamiyordu. "3..2..1 " düdüğü çaldı ve bir kolumu kaldirarak " Kazanaan TUANAAAA ! " Diye bağırırken herkes ismimi haykiriyordu. Tabi aradan " Çok sexi sin Tuana " "Benimle ol Tuana " diyenler vardı.

Yine rahatlamistim boks gerçekten kendimi iyi hissettiriyordu. Ringten inerken Dicle'ye benden önce içeriye girmesini ve eşyalarımı toplaması için işaret yaptim yoksa odamın kapısı çok kalabaliklastigi için zorlanirdi içeri girmeye, yerinden kalkarak dediğimi yapmak için gitti.

Bende yere bakarak ilerledim , bir anda sert bir gövdeye carptim başımı kaldırdığımda karşımda küpeli çocuk vardı "Dikkat etsene !" Diye soylendigimde birşey demeden önümden çekildi bu çocuğun sorunu ne ?!. Odaya vardığımda Dicle eşyalarını toplamis aceleci bir şekilde beni bekliyordu " Tuna hiç gelmiceksin sandım , Cem beni bekliyor Onunla bulusacaktim eve tek gitmek zorundasın canım " üzülmüş gibi dudağını buzerek " Sorun yok Dicle git sanki evin yolunu bilmiyorum " dedim . Beni öperek arka kapıdan yani genelde benim çıktığım kapıdan çıkıp gitti . Ödemeyi yapmalarını beklemeden çıkardim çünkü her ay hesabıma parayı yatiriyolardi.

Bende kiyafetlerimi giydikten sonra çıktım, saate baktığımda gece yarısını geçmişti Tarık amca iş için şehir dışına cikmayip evde olsaydı Dicle benimle gelirdi . Karanlık sokağı bir tek lamba aydinlatirken yavaş yavaş yuruyordum kimse yoktu diyecekken karşıma sakalları uzamış 30 yaşlarında biri ve ardından karınca gibi 3 kişi daha çıktı . Sakin olmaya çalışıyordum 2 kişiyi dovebilirdim ama diğer 2 kişiden Nasl kurtulacaktm ????

Arkadaşlar parantez içerisinde yazdigim hareketleri internetten izleyebilirsiniz . Yorumlarinizi eksik etmeyin lütfen :))))

TUANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin