Bu gün yeni eve taşındık.şanslı kızım ki okula yakın bir yer.
Bu gün okula kaydımı yaptırıcam ben çok heyecanlıyım. Bakalım bu okula nasıl alışıcam.Okula kaydımı yaptırmaya giderken acaba okulum nasıl, arkadaşlarım nasıl, ve bunun gibi milyon sorular.Sonunda okula geldim nöbetçi öğrencilerden müdürün odasını göstermelerini istedim, nöbetçi öğrencilerden biri geldi.ama ben ona öyle dalmıştım ki anlatamam.
Barış:, merhaba ben Barış.
Pırıl:, mer-merhaba ben Pırıl.
Barış: sen okula yeni geldin sanırım.
Pırıl: ev-evet
Barış: heyecan yaptık sanki.
Pırıl: ıııı şey.
Barış:, sorun yok, gel sana müdürün odasını göstereyim.
Pırıl: peki.
Barışla beraber yürürken kalbimin sesini duymasından çok korkuyordum.Siyah kömür gibi uzun saçlarıyla,koyu kahve gözleriyle, konuşurken utandığı zaman elini ensesine katyıp yere bakarak gülümseyişiyle. Her şeyiyle çok yakışıklı duruyordu.
Barış:, evet burası müdürün odası. Sen geç kaydını yaptır ben seni beklerim.
Pırıl: tamam o, zaman.
Müdürün odasına geçtiğim zaman,
Müdür bana adımı,soyadımı, yaşımı vb. Sorular sordu hepsini tek tek cevapladım.
Müdür:, 11/C sınıfındasın kızım. Umarım okulumuzu beğenirsin.
Pırıl: Teşekkür ederim hocam.
Müdür:,ne demek kızım. Görüşürüz.
Pırıl: görüşürüz hocam.
Müdürün odasından çıktığımda Barış bi kıza dikkatli bi şekilde bakıyordu. Ama neden bakıyordu ki. Acaba eski sevgilisi mi? Yok ya insan eski sevgilisine aşık gibi bakar mı? Ben bunları düşünürken yanıma Barış geldi.
Barış: sınıfın kaç pırıl?
Pırıl:, ha efendim?
Barış : sınıfın kaç diyordum.
Pırıl: ha şeeyy 11/C .
Barış: gerçekten mi?
Pırıl: evet. Ne oldu ki?
Barış: Aynı sınıftayız.
Pırıl: gerçekten mi?
Barış: evet. Gel beraber sınıfa çıkalım.
Pırıl: oluur.
Barışla merdivenlerden çıkarken bi tane kız bana omuz attı.ama omzumu kırdı resmen.az kalsın düşüyordum ama barış beni belimden tutup kendine çekti. Şuan yüzlerimiz çok yakındı kalbim maratona çıkmış gibi atıyordu.
Barış: iyi misin?
Pırıl: hı hı.
Dedim ve barışın kollarından çıktım. Kızın amacı neydi bilmiyorum ama barışın beni tutup kendine çekmesi, yüzü yüzüme yakınken iyi misin diye soruşu, gerçekten aklımdan çıkmıyordu. Gözlerine bakarken sanki karalığında kayboluyordum.
Barış: pırıl, pırıl ohooo kızım nereye daldın?
Pırıl: ha yok yok bi şey.
Barış:, Bak burası bizim sınıf. Gel içeri geçelim.
Pırıl: peki.
Barışla beraber oturduk. Ben barışa bakarken bi kız barışın elinden tutup koridor sonuna götürdü. Bende biraz meraklu olduğum için gittim baktım ama bakmaz olaydım.
Bu kız kimdi öylee?Eveeet ben geldim bu kitap biraz aşk üzerinden olucak. Ve klavyemi değiştirdim umarım yazım yanlışları pek fazla olmaz. Arada gözden kaçabilir affedin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sol yanımdaki boşluk
Short StoryBiz onsuz yapamazken, ona alışmışken o, bizi bi kişi uğruna bıraktı. Hiç düşünmeden bizi bıraktı, hiç arkasına bakmadan, hiç arkamdan üzülen, ağlayan var mı diye düşünmeden, bıraktı ama ben biliyorum bir gün ansızın karşı karşıya gelicez, ama o, za...