-Su kalk kızım beni sinir etme, saat kaç oldu haberin varmı acaba!
Annem ve sitemleri biraz daha uyyım sonra kalkarım.
-Yav kızım 5 dakika daha ya!
Aha şimdi yandık ben ona kızım mı dedim? Şimdi kafa ütüliycek, yandık!
-Bak bak bide kızım diyor. Sen ne zaman beni doğurdun da kızın oldum!
Al işte! Hayır yani sabahın köründe ne istiyorsun be kadın! Ne!
-Kalktım lan kalktım, ne var sabahın köründe beni uyandıracak!
-Kalk git bakala bu listedekilerini al gel.
Aha o liste mi dedi!
- Ver listeyi bakayım.
Bakmaz olaydım. Bu listenin bir ucu var bir ucu yok sabah sabah bunları ne yapacak lan, Oof gel al şimdi bunları.
-Tamam, 1 dakikaya gidiyorum.
Hemen yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra siyah şortumu ve üstüne siyah yarım atletimi giydim.
Marketten listedekilerini alıp yola koyuldum. Bizim mahallemizin ara sokağına girdim. Genellikle bu sokak pek tekin değildir ama kimin sikinde!
Yolu yarılamıştım ki birden bir ses geldi. Bir dakika bu zeki'yle mustafa'nın sesiydi. Yaktım sizi durun siz ben size gösteririm evime girip hırsızlık yapmak neymiş, sese doğru yol aldım. Zeki'yle musatafa'yı yerde görünce;
-Bittiniz lan!
Diye kükredim yerlerinde siçradılar, beni görünce hemen ayağa kalktılar,
Kalkar kalkmaz yeni farkettiğim takım elbiseli adamların arkalarına geçip yalvarmaya başladılar;-Abi elini ayağını öpeyim bu manyağa bizi verme siz alın naparsanız yapın ama bu manyağa verme, sen ne istersen yaparız nolursun abi!
Diye yalvarmaya başladılar. Bencede yalvarsınlar kimse onları elimden alamaz özel depoma gotürücem onları, benim evime girmek ha bu cesaret nerden geliyor!
ATEŞTEN...
Ulan uğraştığım işe bak iki velet, Hayır yani düşmanlarım da bula bula bunları mı buldular! velet melet ama koskoca eve girip onca korumaya rağmen önemli belgeleri çalmışlar, tam onalara tekrar son uyarım diycektim ki birden bir kükreme sesi geldi.
-Bittiniz lan!
Diye bir kükreme, Ulan bu nasıl bir kükreme bir an sıçradım. Başımı kaldırıp kim diye baktım. Ulan bu kız dan mı çıktı bu kükreme inanamıyorum! Kızı bir süzdüm; mavi gözleri, hafif dolgun dudakları, uzun ferah mor saçları, incecik fiziği ve beyaz teniyle muhteşem duruyor. Allahım ben ne diyorum böyle, kendime gelmek için başımı sağa sola çevirdim. Önümüzdeki çocuklar kıza bakıp ayağa fırladılar, arkamıza geçip yarvalmaya başladılar.
-Abi elini ayağını öpeyim bu manyağa bizi verme siz alın naparsanız yapın ama bu manyağa verme bizi ne istersen yaparız nolursun abi.
Ulan bizden bu kadar korkmadılar. Bu kızdan mı korktular, o sırada adamlarıma döndüm başımla çocukları götürmelerini söyledim. Adamlarım şoktan çıkıp hareket ettiler. Kız bunu fark edince soğuk bir ses tonuyla ve korkutucu;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LİDER
ActionAcılarından doğmuş, hayata karşı savaş içinde. Yaşamaya çalışıyor bu acımasız hayatta! Bu acımasız hayat ona neler getirecek? Nelerle karşılaşacak? Neler olacak? Argo - Küfür bulunmaktadır. Okumak istediğine emin misin? Eminsen kitabıma hoş geldin.