Mingyu'nun işe gitmesinin üzerinden 1 saat geçmişti ve Jisu ile Yoorim, amcalarıyla konuşmak istiyordu.
"Ama onu çok özledik unnie!"
Tzuyu ne yapacağı konusunda tedirgince etrafa bakış attı.
Aramaktan çekiniyordu ama çocukları da kırmak istemiyordu. En sonunda aramaya karar verdiğinde telefonunu eline alıp aradı.
Kısa süre sonra telefondan gelen Mingyu'nun sesi ile Tzuyu çocuklara bakıp gülümsedi.
"Alo? Bir sorun mu var Tzuyu?"
"Hayır. Kızlar sizi çok özlemiş, konuşmak istiyorlar."
O sırada Mingyu'nun asistanı odaya girdiğinden ne dediğini tam anlamamıştı, anladığı şey ise yanlıştı.
"Anlamadım, beni mi özledin?"Tzuyu'nin gözleri şaşkınlıktan büyürken, aceleyle konuştu.
"Hayır! Kızlar seni özledi! Ben niye özleyeyim?!"
Mingyu, ondan cevap bekleyen asistanına beklemesini söyledikten sonra cevap verdi.
"Kusuruma bakma. Başka bir ses daha vardı da karıştı o yüzden. Onlara verir misin telefonu?"
"Peki, veriyorum."
Tzuyu hoparlör tuşuna basıp telefonu kızlara uzattı.
Jisu ve Yoorim heyecanla konuştu.
"Seni çok özledik! Ne zaman geleceksin?"Mingyu hafifçe gülümsedi.
"Akşam geleceğim kızlar. Artık sürekli olarak evde olamayacağımı söylemiştim."Yoorim dudaklarını büzerken,
"Ama biz bu kadar zor olacağını düşünmemiştik ki.""Evet amca gelmelisin! Buradaki unnie bebekleri oynatmakta senin kadar iyi değil! Biz kızlarımızı evlendirmek istiyoruz ama o büyük olduğu için diyor ki bir çocuğu da görelim!"
Tzuyu Jisu'ya şaşkınlıkla bakarken konuştu.
"Ama bana, 'böyle dememelisin' demediniz hiç! Nereden bilebilirim?"
Mingyu duyduklarına karşın daha da çok gülümsedi.
"Biz sizinle evlilik oyunu oynamadık ama hiç? Yani ben olsam ben evlendirmem kızları."
Mingyu yeğenlerine kendince şaka yapsa da kızlar bunu ciddiye almıştı. Yoorim sinirle telefona bağırdı ve sonunda telefonu amcasının yüzüne kapattı.
"Biz evlendirmek istiyorsak sanane! Senle oynarken kızlar küçücük bir şeylerdi o yüzden evlenemezlerdi! Şimdi büyüdüler baksana!"
Yoorim telefonu kapattığında Jisu onu onaylamıştı başıyla. Tzuyu ikizlere önce şaşkınlıkla bakmıştı ancak sonrasında yaptıkları komiğine gittiğinde kahkaha atmaya başlamıştı.
"Neden suratına kapattınız?"
Yoorim sinirle ona baktı ve bilmiş bir şekilde cevap verdi.
"Oyunumuzu bilmiyor ama oyunumuza karışıyor! Hem biz onu özlediğimiz için aradık ama o bizi özlediğini söylemedi!"
Tzuyu daha da çok gülümserken aklına kendi geleceği geldi. İleride böyle kızlarının olmasını istediğini fark etti. Evet, tam olarak hayalindeki çocuk ruhuna sahipti bu kızlar.
Bu ikisi cidden çok yakışıyor ya! Sanırım shiplemeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins💢tzuyu + mingyu ✔
FanfictionYeğenleri için bakıcı arayan Mingyu ile aynı zamanda Tzuyu üniversitesi için para biriktirmek istiyordu. 2020 | duestrade© 「@riestars」