KAROL'DAN
Uçağıma bindim ve İtalyaya geldim . Evime yerleştim ve aynanın karşısına geçdim .
K- bu eziklemeler son bulucak . Ben seni iyi sanmıştım Pasquarelli benim en büyük hatam böyle düşünmek oldu hepinize gününüzü göstericem özelliklede sana Pasquarelli ve onların başçıları Ronda .
4 yıl sonra
Bu dört yılda her şey çok değişti ben modellik okudum ve model oldum . Göz doktorun gitdim ve gözlüklerim den kurtuldum . Saçımın rengini değiştirdim biraz da zayıfladım ve artık o ezik kız değilim. Aslında ben babamın şirketini devr almak ve geleceğim için fotoğrafçılıkda okudum bizim şirketinimiz fotoğraf şirketi şimdi Arjantine geri dönüyorum çünki intikam zamanı geldi aslında ben ordada da çok popüler bir modelim . Ama her kes beni Karol Sevilla olarak tanıyor . Artık Arjantindeyim şimdi intikam başlasın .
Ruggero' dan
Bu dört yıl da çok şey oldu o olaydan sonra karol burdan gitdi ben kaç ay ağladım arkadaşlarım da karolu sevdiğimi öyrendi o günden sonra onu aradık hatta Mich bile ama bulamadık . Bu zaman boyu herşey deiğişti . Mich ve bizim grup iyi biri oldu. Herkes üniversite okudu . Ben moda . Mich model. Valu model. Caro ve Agus hesap işleri . 1 yıl önce Agus ve caro sevgili oldu. Valu ile de Mich . Karolun babasıyla bizim babalarımız arkadaş oldu ve yarın birleşme balosu var . Umarım karol da gelir onu çok özledim kendi itibarım için sevdiğimi kaybetdim tam bir salağım (yeni mi anladın ruggecim ) . Eğer karol gelirse ondan binlerce kes özür dilicem .
Karol' dan
Buenos airese geldim tabii ki beni canım annem ve babam karşıladı
L- canım kızım sonunda döndün seni çok özledik
M-ooooo ünlü Karol Sevilla gelmiş acaba bu ünle babasını tanırmı yanlız annesinimi tanır
K- annem babam ben sizi çok özledim . Babacım sana da çok teşekkür ederim onların babalarıyla ortak olduğun için
M- ben kızım için herşeyi yaparım
Babam bunu dediğinde annem babama tip tip bakmaya başladı babam da trip ziyafeti istemediği içinde
M-tabii ki canım karım içinde yapamayacağım şey yoktur
Tabii ki ben şuan annemlere gülmekten ölüyodum o sırada. Evimize gittik evimiz çok daha güzel olmuşdu . Odama gittim mükemmeldi tam benim tarzımdı .
Aşağı indim ailece yemek yedik ve salona geçib konuşmaya başladık
L- kızım doğrusu senin siyah giyinenn asi rockçı kızlardan olmandan çok korkuyoduk
K- Hayır anne onlar yüzünden zaten çok değiştim bide siyaha bürünmem
M-evet o zaman yarın intikam başlıyo
K- evet babacım ama herkes beni ilk önce hayran oldukları Karol Sevilla olarak tanıyıcak sonra magazincilerin ve tüm basının gözü önünde her şeyi açıklıyıcam
L- eeee kızım ne giyiceksin yarın
K- kendime özel tasarlattığım elbiseyi tabii
Sabah
Rugge'den
Bu gün çok heycanlıyım çünki balo var benim karolumunda orda olma ihtimali var ama Balsano şirketi bu balo için özel olarak karol Sevilla yıda davet etmişti . Ben onun hayranıyım . Yanlış anlamyın aşık diilim sadece hayran
Karol' dan
Sabah kalktım günlük işlemlerimi gördüm yemeğimi yedim ve baloya hazırlanmaya başladım((Zevkime sövmek serbestir sjsjsj))
Elbise mi giydim sade makyaj yaptım ve saçımı dalgalıyarak açık bıraktım çok güzel olmuştum hiç kimse beni tanıyamazdı
Akşam
Evet intikam vakti geldi size bir sır vereyimmi ben Ruggeye herzaman aşıktım hatta şimdide öyle ama bana yaptıkları cezasız kalamaz öyle diilmi .
Salona girdim her kes bana kilitlenmiş ve hayran dolu gözlerle bakıyordu . Babam sahneye çıktı ortaklığı falan kutladı ve sonunda beni sahneye çağırdı.
M- bu gün bizim çok özel konuğumu var güzel ünlü model olan Karol Sevilla buyrun sahneye lütfen .
Herkes alkışladı Rugge bana hayranlıkla bakıyodu sahneye çıktım.
K- Salondaki herkese merhaba ben ilk önce beni bu hale getirmeyi vü ünlü olmamı sağlayan sınıf arkadaşlarıma özellikle de Ruggero Pasquarelli ve Michael Rondaya teşekkür ederim evet ben Karol Balsano Balsano şirketinin tek varisi ve Matteo Balsanonun kızı beni tanıdınızmı beni eziklemeleriniz sayesinde değiştim ve şuan zirvedeyim. Beni dinlediğiniz için teşekkürler .
Rugge' den
Olamaz bu benim karolum ama benden intikam almak istiyor ve bunu yapacağına eminim ama çok güzel olmuş çok değişmiş . Ona ne olursa olsun kendimi affetdiricem bana ne yaparsa yapsın . İşte orda hemen onun yanına gitdim .
R- karol dur
K- noldu gene mi benimle dalga geçiceksin
R- Hayır senden binlerce kez özür dilerim itibarım için masum birine zarar verdim çok özür dilerim bak işte burdayım bana istediğini yapa bilirsin
K- dur bakalım Pasquarelli intikam yeni başlıyo.
Karol oradan uzaklaşınca arkasından baka kaldım. Acaba bana ne yapıcaktı açıkcası korkmuştum .
Karol' dan
Aslında intikam dediğim küçük bir şeydi plan buydu.....Meraba arkadaşlar nasılsınız şimdi size sorular sorucam lütfen yorumlarda cevaplayın bu arada bölüm 714 kelime. Adios öpüldünüz! !
★Bölüm nasıldı?
★Karol nasıl intikam alacak?
★Ruggarol olsunmu?
Yorumlarda cevaplarınızı bekliyicem .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《MUHTEŞEM DÖNÜŞ》♥
RomanceMerhaba arkadaşlar bu benim ikinci kitabım umarım beyenirsiniz Kitabın konusu : Okulin ezik kızı okulun popülerleri tarafından her gün ezilir bir gün popülerlerler tarafından akıla gelmeyecek işkenceler görür . Bundan sonra onlardan intikam alacağın...