3- cü bölüm İNTİKAM

654 39 7
                                    

Karol'dan
Aslında benim intikam dediğim şey onları hiç bir zaman affetmemek ve onları korkutmakdı inşallah bunu başara bilirim çünki fiziksel olarak çok değiştim ama ruhsal olarak aynı karolum . İntikamım şöyle uzun uğraşlardan sonra onların korkularını buldum ve onlara ait özel odalar yaptırdım 3 günlük yemek ve su koydum. Doğrusu hepsi halisülasyonlar görecekler ama Ruggeronun korkusu garip olduğu için ona ilaçdan vermeyecem.
Michael'den
Karol çok güzel olmuştu ama bizim yüzümüzden çok değişmişti o zamanlar psikolojik sorunlarım vardı herkese kötü davranırdım özellikle de karola . Artık bu sorunları yendim ve iyi biri oldum . Ama ne kadar özür dilesek de karol bizden çok kötü intikam alacak bunu biliyorum .
Rugge' den
Biliyomusunuz karol gitdikden sonra karanlıkdan ve yanlız kalmaktan korkmaya başladım çünki geceler hep ağlıyodum ve karolla ilgili kabuslar görüyodum bu yüzden ben evde hiç bir zaman tek kalmam ve ışık açık uyurum bu korkularımı yenmeyi denedim ama olmadı .
Karol' dan
Artık korona başlıyo ay intikam  (evde karantinde kalmak psikolojimi bozdu)
Hepsi uyurken onları kaçırıcam ve depodaki odalara kiltleyecem .
Adamlar ilk önce Agustin ve Carolinanı kaçırdı aynı evde kaldıklarından pek sorun olmadı.
Ruggero bu gün evde yanlız kalmamak için Valentina ve Michael evine davet etmiş. Adamlar ilk önce Valentina ve Michael i kaçırdılar ve sakarlıkları sayesinde Ruggero uyandı . Ses için aşağı inecekken arkadan onuda bayıltdılar . Hepsini depoya getirdiler.
Onlar uyanmadan halisülasyon ilacı içirdim bu 3 gün etki bırakıcaktı.Hepsi uyandı ama elleri ve ayakları bağlıydı . Beni görünce hepsi donup kaldı.
K- Artık o eziklemeler bitdi intikam başlasın. Odalara götürün . Orada sizin için yemek ve su bıraktım hadi Adiossss! !
Adamlar onları odalara götürdüler onlar bir şeyler diyodu ama ben dinlemiyodum . Aslında ben kötü diilim eğer kötü olsaydım onlar şuan sağ olmazdılar sadece bana yaptıklarının küçük bir cezası belkide onları bundan sonra affedebilirim . Adamlar onları götürdüler haa size onların korkularını söylüyüm
Ruggero-karanlık ve yanlızlık
Michael-öremcek
Agustin- yükseklik
Carolina-hayelet ve cinler (en saçma korku )
Valentina-çığlıklar
Hepsi odalar girdi . Hepsi çıkmak için yalvarıyodu. Kızlar ağlıyodu . Eğer burda kalırsam bütün plan suya düşecek diye eve gittim
Sabah
Saat 6:00 da kalktım ve rutin işlerimi hall etdim kahvaltıdan sonra hemen depoya gitdim . Ağlamak sesleri geliyodu içim el vermedi hemen kapıları açtım çoçuklar kendini dışarı atdı ama sorun vardı Ruggero odandan çıkmıyodu.
A- sen bizi öldürmeyemi çalışıyosun .
K- sizi çıkardığıma dua edin 3 gün orda kalacaktınız yoksa
V- sen onları nasıl yaptırdın
K-onlar gerçek diildi ki size halisülasyon ilacı içirmişdim
C- ne! ?
K- ama Ruggeronun ki gerçekdi
M-A-C-V- NEEEEEE! ?
Erkekler hemen Ruggeronu odandan çıkardılar gözaltları mosmordu ve berbat görünüyodu bu kadarmı korkmuştu. Birden valentina bana bağırmaya başladı.
Valentina'dan
Ya bu kız salakmı ya Ruggero onun yüzünden bu halde zaten doğru bizde hatalıyız ama Rugge onun yüzünden bu korkulara sahib oldu yeter artık her şeyi söyleyecem. Erkekler ne kadar çok korksalar da gücleri tükensede Ruggeni ordan çıkardılar doğrusu benim de Carolinanında onlardan farkı yok . Rugge etrafa boş boş bakıyo ve hala ağlıyor yeter ya yeter.
V-YA SEN NAPIYOSUN YA DOĞRU BİZDE HATALIYIZ SANA ÇOK EZİYYET ETTİK AMA BUNU YAPMAMALIYDIN ÖZELLİKLE DE RUGGEYE ÇÜNKİ O SEN GİTTİKDEN SONRA TAM 5 AY ODADAN ÇIKMADI YANLIZ AĞLADI NEDEN Mİ ÇÜNKİ O SANA AŞIKTI HER GECE RÜYASINDA SENİ GÖRDÜN ODADAN ÇIKTIIĞI AN SENİ ARAMAYA BAŞLADI HER ZAMAN KAFASINA VURDU BEN Bİ APTALIM SEVDİĞİMİ İTİBARIM İÇİN KAYBETTİM DİYE SENİN YÜZÜNDEN O ŞİMDİ YANLIZLIKTAN KARANLIKDAN KORKUYO ÇÜNKİ O SANA İLK GÖRDÜĞÜ ANDAN AŞIK SEN NE YAPTIN ONA DAHA ÇOK ZARAR VERDİN HALBUKİ O SANA BUNDAN DAHA AZ ZARAR VERMİŞDİ O KAÇ DEFA BU KORKULARINI YENMEYİ DENEDİ AMA BAŞARAMADI HER GECE SENİ RÜYASINDA SAYIKLADI
K-n-ee b b bu d do doğrum?
C- evet hepsi doğru
K- h h ha hayır benim yüzümden
Karol'dan
Hayır Rugge benim yüzümden bu korkularına sahib olmuş. Ne yani o bana o zamandan beri aşıkmıydı benim yüzündenmi bu hale gelmişti olamaz ben ne yaptım hemen hem ondan hem diyerlerinden özür diliyicem . Yarından itibaren babalarımızın ortak kurduğu şirkette çalışmaya başlıyıcaz o zaman özür dilerim özellikle de Ruggeden ayh apyal kafam o kadar pişmanım ki şuan.
Rugge'den
Eve geldik ama ben hala etrafa boş boş bakıyodum . Çoçuklar konuşuyodu ama ben hiç bir şey duymuyoym kalktım odama geçtim ışığı kapattım evet doğru duydunuz çünki karol sayesinde iki korkumuda yendim ama bize bunu yapmaya hakkı vardı . Hemen yatağıma geçtim ve uyumaya çalıştım çünki yarın babalarımızın kurduğu ortak şikette çalışmaya başlıcaz acaba daha başımıza neler gelecek......

Meraba arkadaşlar oy ve yorum vermeyi unutmayın .

《MUHTEŞEM DÖNÜŞ》♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin