Pazar gününü (kalanını da olsa) en iyi geçirmek için ortamım hazırdı. Cipslerim , çikolatalarım, yeni patlattığım mısırlarım , bol tuzlu büyük boy çekirdeğim, güzel bir film ve en önemlisi boş bir EV! Daha ne isteyebilirdim ki? Gerçi daha isterim neyse sonra isterim. Haftalar önce fragmanını izleyip beğendiğim ama canım hayat sağolsun izleyemediğim What Men Want? filmini açtım. Mısır'ı kucağıma alıp filmi başlattım.
...
Elime Mısır gelmeyince onu bırakıp çikolatalarıma yöneldim. Ah canlarım benim. İyiki varsınız. Telefonumun ekranının açılmasıyla filmi durdurup telefonu elime aldım. Sıla'dan mesaj geldiğini görünce hemen açtım.
" Geçen seferki gibi çantama prezervatif atmadığın için sevinmeli miyim yoksa biber gazı koyduğun için korkmalı mıyım?"
Yazdığı şeye gülümserken bir şey daha yazdı.
" Manyak mısın sen?"
"Hayır değilim."
" Biber gazını niye koydun o zaman?"
" Gıcık sapık öküz ayı katil hırsız falansa ne halt edeceksin? Kıymetimi bil kıymetimi!"
Gelen orta parmak emojisine karşılık ben ona kalp attım. Gerçekten de bilinmiyordu kıymetim. Başka mesaj gelmeyince telefonu yanıma koyup filmi tekrar başlattım.
...
Bitmesiyle birlikte etrafı toplamaya başladım.
Kendi dağıtmadığın şeyi toplamak gerçekten çok zordu! Nihayet topladığımda benim enerjim de toplanmıştı. Çok yorulmuştum. Kapıdan sesler gelmesiyle oraya döndüğümde zil de çalmış oldu. Oraya kadar gidip kapıyı açmaya üşensem de açmayınca durmadan çalacaklarını bildiğim için gidip kapıyı açtım.
-Ben çok yoruldum. Hemen uyuyacağım . Bana ihtiyacınız olmasın çünkü gerçekten yorgunum ve şu an iki buçuk brokoli gibi ( buçuk derken denizi kastediyorum) geliyorsunuz gözüme. Ben çıktım .
Odama çıkıp kapıyı kapadığım gibi sütyeni çıkarıp odanın bir köşesine attım. Yaşasın özgürlük...
Daha rahat şeyler de giyindikten sonra kendimi yatağa attım.
-Kız kıracaksın yatağı! Daha kaç defa diyeceğim hayvan gibi davranma diye? Bak geliyor terlik!
Annem sağolsun beni çok sever, bana bir şey olacak diye çok korkar! O yüzden de hep bağırır.
Telefonu açıp kendime mesaj yazdım.
"İyi uykular şeker. Seni çok seviyorum . Sen herkesin biriciğisin." Gönder tuşuna da basıp bekledim. Bir kaç saniye sonra gelen bu çok özel mesajı görünce içimden bende sizi çok seviyorum yani bazılarınızı sonuçta hepinizi sevmiyorum . Boşverip alarmımı kurup telefonu yana koydum. Yastığa iyice sarılıp gözlerimi kapadım.