"Bugün ikiniz yanıma gelmiştiniz,haksızmıyım"dedi doktorJames cevap cerdi çekingence "evet doktor o yüzden sizi aradım."
"Peki sana ne söyledim,intersexlerde hamilelik kadınlardakinden çok daha hassastır,neyseki önemli bişey yok."dedi doktor zoraki şekilde gülümseyip.
"üzgünüm doktor,bunun son olucağına emin olabilirsiniz." Dedi james,bişeyin kanıtlama çabasının ezikliğiyle.
Pişman mıydı? Evet,çokça
Snape'in lily'den haz almadığnı biliyordu lily'le eskiden arkadaşlarmış ama görüş ve bilmiyordu james'te tam olarak neden küstüklerini."Bay potter benim gitmem gerekiyor yoğunum bugün."
Doktor çıktıktan en fazla iki dakika sonra içeri biri girdi.
"Hey sen potter olmalısın ben..."
James Gilberth'ın sesinden bile nefret ediyordu.
"Evet,evet tanıyorum. Averly burda ne işin var?"hesap sorar bir tavırla söylemişti jamesGelen Gilberth yani Snape'in en yakın arkadaşıydı bunu düşününce daha çok sinirlendi neden sinirlenmişti ki,sanki hamile olan snape değilde kendisiydi.
"Ah Gilberth hoşgeldin"
Severus uyanmıştı. Gilberth henen biricik sev'ine sarılmıştı.Severus'da Gilberth'a sarılmıştı ama sert bakışlarını james'e gönderiyordu yeni uyanmıştı ama söylediklerini unutucak kadar salak değildi.
James ise utançtan kızarmış bir şekilde ayaklarına bakıyordu.Severus küçük sesizliği bozdu. "Neden buradasın?"oldukça mesafeliydi sesi.
James açıklamaya çalıştı."Aslımda gidecektim sev... yani snape ama sonra sana... yani özür dilemek istedim"Gilberth,"günaydın" sesindeki küçümseme james'i delirtiyordu.
James daha önce kimseye Gilberth'a olan nefretini duymadığını o an anladı.
James çocukça cevap verdi "senle değil severus'la konuşuyorum"Severus yeni uyanmanında verdiği halsizlikle normalden daha sinirliydi.
Gilberth tam cevap verecekti ki severus'un sözleri onu böldü."Potter kavga çıkarmak istiyorsan git!"
James"affedersin snape."
diyip severus'un yanına adımladı.
Gövdesiyle Gilberth'ı ittirdi james sağ elini severus'un karnına koydu.
"gerçekten üzgünüm snape, lily'i sana durmadan övüp boş konuştuğum için."Gilberth yine lafa girdi "sadece bunun için mi özür diliyorsun? Hiç inandırıcı değil"
James Gilberth'ı görmezden geldi.
Severun karnındaki eli severus'un yanağına çıkardı,sol elinidi de Severusun diğer yanağına koydu
Severus jamesin ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.James Severus'un yüzüne doğru yavaşça eğilip dudaklarına küçük bir buse kondurdu.
Gilberth'da severus'da ne diyeceğini bilemedi.
Severus utançtan kızarmıştı.severus düşündü James'den halâ hoşlanıyor muydu? Belki,hayır cevap hayır olmalıydı. Bunu neden yaptı?
Severus james'e baktı gözleri buluşunca james panikledi ve odadan çıktı
________________________
Selam
Öncelikle bişey hakkında konuşmak istiyorum biri geçen attığım bölümde nicikini hatırlamıyorum bölümlerin geç geldiğini söylemişti bölümleri aslında sadece 3 kişi falan severek okuyo sanıyodum çünkü onları görüyorum falan buraya kadar severek okuduysanız yoruma sarı kalp atar mısınız? Bide vote atın falan demiycem çünkü neden diyim sevdiyseniz atabilirsiniz