Aile Ve Geçmiş

808 48 190
                                    

Severus bunu yaptığına inanamıyordu arkadaşı bile olmayan birinin evine gidip ailesiyle tanışmak.

"Severus,artık girebilir miyiz?"

Severus omuz silkip

"Kapıyı çal." Dedi.

James kapıyı çaldı ve çok kısa sürede kapı açıldı kadıda gülümseyerek onlara bakan bir kadın ve hemen yanında bir adam vardı.
Erkek olan jamese çok benziyordu.

Bayan potter,"Sen Severus olmalısın içeri geç tatlım."dedi

Severusu zoraki bir şekil de  gülümseyerek içeri geçti.

"Şu koltuğa oturabilirsin.James sende Severusun yanına otur"

dedi bay Potter.
Severus gösterilen koltuğa oturdu.

"Tanıştığımıza sevindim Severus."dedi bayan potter.

"Ah bende bayan potter."

Dedi severus ortam çok garip ve rahatsız ediciydi.

"Sizin bir çift olup bebek bekliyeceğini kırk yıl  düşünsem aklıma gelmezdi,hogwars'ta kedi köpek gibiydidiz. Lilly Evansla arkadaşmışsınız, Lilly söylemişti onu kıskandığınıda söylemişti."

James,"Anne!..."

Severus Jamesin omzuna dokunup onu susturdu.

"Arkadaştık hatta çok güvendiğim bir dostumdu,sonra beni aldattı.O günden beri de konuşmayız,yüzünü bile görmek istemiyorum."
Dedi Severus.

Uzun bir sesizlik oldu.

"Yemeği soğutmayalım,ben hazırladım."
dedi bay Potter gülerek.

Severus sandelyesine çekiceken James onun sandalyesini çekti,Severus gülümseyerek oturdu çünkü jamesin annesi ve  babası onlara bakıyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Severus oğlum annen ve baban ne dedi bu işe? yani hamile olmana."

diye sordu bayan potter.

Severus burukça gülümsedi

"annem uzun zaman önce öldü babamda ben çok küçüken bizi terk etti."

  James masanın altından Severusun elini tuttu.Üzüldüğünü anlıyabiliyordu...

"Ah özür dilerim hatırlatmak istemezdim."
diyerek toparlamaya çalışıyordu bayan Potter.

"sorun değil geçmiş geçmişte kaldı."dedi
Severus Severusun cümlesine eklemede bulundu James.

"Evet artık geleceğe bakmalıyız çocuklarla veya çocuklarsız Severusu seviyorum."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Çocuklar bu gece burda kalın hem Severus uyumuş sizi yollamam ."dedi bay Potter.

"Tamam baba burda kalırız."dedi James.

Akşam yemeğinden sonra biraz daha konuştuştular ama Severus koltukta uyuya kaldı.

Jamesin babası üst katta çıkmıştı şuan solonda annesi vardı jameste Severusu sırtına almıştı onun odası giriş kattaydı ilk

~~~~~~~~~~~~
 
James Severusun üzerini değiştirdi ve yavaşça yatağa yatırdı.

Su içmeye mutfaga girdiğinde anneside ordaydı.

"Lilly'e daha önce böyle davrandığını flört ettiğini bile görmemiştim ve Lillyle dört  yıl sevgili kaldınız.Ama Severusa'la dört aydır ya çıkıyorsunuz ya çıkmıyorsunuz,ve çocuk olmasa bile onunla aynı geliceği paylaşmak istediğini söyledin."

BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin