Lilly Evans

939 56 149
                                    


"Bu da neydi" uzun sesizliği Gilberth
Bozmuştu.
"B-bilmiyorum." Dedi Severus oda anlamamıştı ki.

"Potter bu sefer gerçekten sınırını aştı,Evans'ı sevdiğini söyleyip övüyor ama sonra seni öpüyor iki yüzlü."
"Boşver." Severus netti.

"Sev Evansla arkadaş olduğunu biliyorum ama neden küstüğü söylememiştin."
"Anlatmamı mı istiyorsun?"
"Sakıncası yoksa."
——————
Evans elerini james'in yanaklarına
koydu ve yavaşça kendine doğru çekti,Severus'un önünde.

"Biliyordu,bilerek yaptı. Ona güvenmiştim, arkadaştık biz çok yakındık o-ona değer vermiştim."

Severus gölün yanına oturmuş sesli düşünüyordu.
"Neden beni öpesin ki?*
Onun yarısı kadar bile güzel değilim
O seni büyüledi,ben ölürken.*"
"Severus?" Dedi sarı saçlı kız.
"iyi misin?"
"Keşke Evans olsaydım Maria"
"Severus ne oldu?"
"Lilly öptü onu, ona söylemiştim james'i sevdiğimi,güvenmiştim ona..."

Maria Severus'u kendine çekti sıkı sıkı sarıldı, Severus'un göz yaşları Maria'nın gömleğinini ıslatmıştı.

Maria Severus'un yanına oturdu,Severus başını Maria'nın omzuna koydu.

"Beni hiç sevmeyecek..."
———————————-
"Tam bir sürtükmüş." dedi Gilbert.

"Halâ öyle,ayrıca Maria gelicek bugün,yaz tatilindelermiş."
"Tanışırız ne güzel."
Severus başını sallayarak onayladı.
———————————
"*külleriylemi sevişmiş?"
Severus kahkalarını tutamıyordu.

"Gülme Severus o kadar komik değil hatta hiç komik değil okusaydın ağlardın hatta"Gilberth savunmaya başlamıştı.

"Külleriyle sevişmiş ve ona anne demiş ve hala onu mu seviyor mal herhalde. "

"Öyledir ama yoonbum'u seviyorum."

O sırada kapı çalmaya başladı.
"Ben açarım" diyerek fırladı Gilberth Severus da peşinden gitti.

"SEVERUS!" Karşısında Gilberth'ı görünce şaşırdı Maria hızlıca Gilberth'ın elini sıkıp arkadaki
Severusa koştu.

"Hey yavaş ol!"diye bağırdı Gilbert.
"Dışardan sizi duydum neye gülüyordunuz?"
Severus Marianın sorusuyla kahkaha attı.
"K-küleriyle sevişiyormuş"
Şaşırarak gözlerini büyüttü Maria.
"Kim?"
"Yoonbum,ayrıca komik bir sahne değil gülmeyin ah bum otuzbirci kekim."
—————————————
"Bana eskisi gibi bakmıyorsun james."dedi Evans.
"Ne Nasıl eskiden farklı mı bakıyordum?"
Evans jamesin yüzüne baktı boş boş.
"Beni sevmiyorsun."diyerek dudak büzdü Evans.
"Moralim bozuk sana öyle gelmiştir birini özledim sadece dışarı çıkıcam hava almak için sende evine git artık."dedi james
"Ne beni mi kovuyorsun!"diyerek sitem etti Evans.
James bişey söylemedi sadece evden çıktı.
Evansla evlerini ayırmışlardı,Evansın ailesi evlenmeden aynı evde oturmalarına karşıydı. James'in de işine gelmişti açıkçası.
———————————-
"Nereye severus?"
Mariayla beraber webtoon okurken söylemişti sabah ki espiriyi anlamayıncı Maria "killing stalking"okumak istemişti.

"Regulusla buluşucam oradan da markete gidicem bira alıp gelirim."

"Tamam biz burdayız ama sen bira
içemezsin yiğenime zarar gelir falan."dedi Maria.
"Hey yaşın tutuyormu maria"dedi Gilbert
"Komik mi?"
—————————
"Reg!"
"Sev."
Regulus üzgün görünüyordu.
"Yürüyebilir miyiz? Seninle konuşmak istiyorum."
Regulus kolunu severusun boynuna doladı, Hogwarts da böyle gezerlerdi böyle yürümeyi özlemişlerdi.

"Herşeye ama herşeye karışıyorlar Severus gerçekten bıktım artık çocuk değilim"
"Yine ne yaptılar"Severus bıkınlıkla sordu bu aile çok...

"Annem bana kız ayarlamaya çalışıyor,ona ne ki."

"Senin zaten erkek arkadaşın yok mu?"

"Var zaten ve üzülüyor onu üzmek istemediğim için onla da konuşamayorum."

"Neden halâ ailenle yaşıyorsun ki mezun oldun artık seni olduğun gibi kabul etmiyen insanlarla aynı evde yaşamak zorunda değilsin."

"Ama suçluluk duyuyorum Severus erkek arkadaşım beni evine çağırıyor onda kalmamı istiyor ama..."
"Boşver anneni babanı boşver bu senin hayatın senden başka kimse söz sahibi olamaz."
"Haklısın Severus sen söyleyince daha da mantıklı geldi teşekür ederim."
"Resmi konuşma alışamıyorum."

"Hey güldürme beni depresyondayım ben, hey şu dağınık saçlı adam potter'a benzemiyor mu? Neden buraya sinirli bir şekilde geliyor?"

James Severusun yanına ulaştığında kolunu tutup "konuşucaz yalnız."

"Ah sonra görüşürüz regulus"

"Neden onlasın o iyi biri değil,ayrıca beden hep birileriylesin?"
"Sanane?"
"Banane mi ben senin..."

"Sen benim hiç birşeyim değilsin eğer senin olmamı istiyorsan senin de benim olman gerek,ayrıca arkadaşlarımın yanında böyle emrivaki yapamazsın."

"Senin mi olmamı istiyorsun?"
"İğrenç." Dedi Severus.

"Yalan söyleme senin olmamı istiyorsun."dedi james sırıtarak.

Severus Jamesin yüzüne boş boş baktı ve yürüdü
Ne dedim ki şimdi diye düşündü james.

—————————————————Selam,Öncelikle severusun söyledigi "keşke evans olsaydım" bir şarkı ve orjinali keşke heather olsaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

—————————————————
Selam,
Öncelikle severusun söyledigi "keşke evans olsaydım" bir şarkı ve orjinali keşke heather olsaydım.
Yoonbum ise bir webtoondan karakter webtoonun ismi killing stalking okuyabilirilirsiniz

Bu arada "kazıklı maria" diye bir youtuber var dünyanın en iyi kanalı olabilir bir videosunu izlediğiniz zaman hepsini izliyorsunuz, mariayı çok sevdiğim için bu ismi kulanmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu arada "kazıklı maria" diye bir youtuber var dünyanın en iyi kanalı olabilir bir videosunu izlediğiniz zaman hepsini izliyorsunuz, mariayı çok sevdiğim için bu ismi kulanmak istedim

BabeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin