Benimle Uyur Musun?

113 9 5
                                    

Cemre'den
Parti için hepimiz hazırlandık. Çocuklar biraz karar değişikliği yaptılar çünkü partide tanınmak istemiyorlardı. Thomas ile barışmıştık ve hepimiz arkadaştık. Her şey harikaydı.
Sonunda Thomas Frankestein, Dylan da hep Teen Wolf'ta hayal ettiği gibi kurt adam oldu. Laura da bir cadı olmuştu. Bence güzel bir seçimdi. Ayrıca Steven da bir vampirdi. Hepimiz arkadaştık. Gece boyunca herkes doyasıya eğlendi. Ayrıca Laura'nın çabalarına rağmen bir dakika olsun Thomas'ın yanından ayrılmadım. Laura sonunda sinirli sinirli uzaklaştı. Steven Dylan ve Elif ileydi. Sonunda Elif bana fısıldadı:
"Hey Cemre, bir şarkı söyleyelim mi?"
Ona baktım ve onayladım. Bir şarkıderken ikiye çıktı. İki derken üç, üç derken dört... Körkütük sarhoş olmuştuk sonunda. Benim için normaldi. Bir tek Elif bize iğrenerek bakıyordu. Sonunda Thomas'a baktım. Gülümsedi ve bana ani bir atak yaptı. Ben geriye çekildin ve yere düştü. Neden bilmiyorum ama biraz tedirgin olmuştum. Elif gecenin sonunda hepimizi eve götürdü ve hepimizi yataklara yatırdı. Tabii ki uyuyanadım. Normalde sarhoş olunca uyurum oysa ki. Kalktım ve gezindim. Elif de uyumuştu... Ne yapacaktım ben? Uarın tatildi ama çocuklarla çiftler buluşması vardı. Evde boş boş gezindim ve balkona çıktım. Gözlerim irileşti ve orada dondum. Thomas kendine büyük gri tişörtü ike işte tam karşımdaydı. Ona baktım. O da bana. Biraz sohbet ettik.
"Neden ayaktasın?" diye sordu merakla. Bir yudum daha aldı birasından.
"Uyuyamadım." diye cevap verdim yavaşça. Bana baktı. Başını öne eğdi.
"Bak şeyy bugün sarhoştuö ve ne yaptığımı bilmiyordum.Yani o anda birini öpmek istedim...
"Anlıyorum. Bazen bende de oluyor..." Bana şaşkın şaşkın baktı. Gülümsedim. Morali bozuktu ve ben bunu istemiyordum.
"Şeyy." dedim utanarak. "Benimle uyur musun? Uyuyamıyorum ya..."
Önce biraz afalladı sanırım aniden gelen böyle bir tepkiye alışık değildi. Büyük ihtimalle onun yerinde ben olsaydım bir tokat atar, arkamı dönüp odama girerdim. O öyle yapmadı, gözleri parladı ve:
"Şeeyy evet, yani tabiki, ıhım neden olmasın?" Dedi. Biraz utancımdan eğdiğim başımı kaldırdım ve ona utangaç, sıcak bi gülüşle baktım. Beni görünce uzanır pozisyondan oturur hale geçen Thomas yine uzandı ve bana yer açtı. Yanına gittim ve uzandım. Sıcak tenini hissediyordum. Eminim ki şu an düşünceli gözlerle etrafı süzüyor ama ben ona sırtımı döndüğüm için göremiyorum. Başta biraz kasılsamda sonradan kendimi güvende ve samimi hissettim ve gevşeyerek anın tadını çıkarmaya çalıştım. Gözlerimi yumuştum ve oda bana sarılmıştı, ama bu güzel an pek uzun sürmedi. Elif, pijaması ve birbirine karışmış saçları ile gözleri yarı açık bilinciyse tamamen kapalı bi şekilde karşımızda belirdi. Uyku sersemiydi, bize bön bön bakıyordu. Sanırım ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Bi süre daha baktı ve birden gözleri açıldı, sanırım bilinci yerine gelmişti. Kafasını sallayarak bize baktı ve sonra odasına döndü. Onun bu sersem hallerine birden ikimizde gülmeye başladık. Şapşalca mimikleri çok tatlıydı ve bu yüzden ona daha yakın olmamı sağlıyordu. Kahakahalırımız gittikçe yükseliyordu. Thomas Elif'in gitmeden önceki bilincinin açıldığı o saniyedeki tepkisini yapıp duruyordu ve buda kahkahalarımızın dinmesini engelliyordu. Sesimizden olacak ki Dylan saf bakışlarıyla bize bakmaya başladı. Saçı dağılmıştı ve Elif'in deyimiyle bir "orangutan poposu"na benziyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken oda çok sersem görünüyordu. Bir süre sonra onunda bilinci açıldı ve gözleri parladı. Yüzünde garip derecede komik bir ifadeyle bize bakıyor ve.. Sadece bakıyordu sanırım. Thomas'la daha çok gülmeye başladık. Gürültümüze Elif tekrar uyanmıştı ve İngilizce bir küfür ederek odaya girdi. Elif'in küfür ettiğini duymuştum ama eskidendi ve pek tanımıyorduk birbirimizi. Şimdi öyle birinden küfür duymak garip ve komik gelmişti önce Dylan, Thomas ve ben şaşkınca ona bakıp daha sonra üçümğz birden gülmeye başladık. Elif'in bilinci yerine geldiğinde ne halt yediğini fark etti ve oda gülmeye başladı. Daha sonra hepimiz bir araya gelip olanları konuştuk ve tekrar tekrar güldük. Sabaha yakalaşıyorduk zaten bizde uyumak yerine farklı şeyler yaparak güzel vakit geçridik. Bu anı ve bu insanları hiç bir şeye değişmem....

Kısa bir bölümdü üzgnümmm :(:(:(:(:(:(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin