Bu sefer gözlerimi açtığımda bir odadayıdım.Ve bu sefer gerçek bir evde olduğumu fark ettim.Elimde tarif edemediğim bişi vardı.Hani şu serum takmak için iğne taktıkları yer.Malesef şu tariflerde pek iyi değilim.Gözlerimle boruyu takip ettiğimde yanımda bir serum vardı ve galiba ilk defa serum yiyordum.Bu sefer pek korkmuyordum ya da pek bişi hissemiyordum.Çünkü biraz önce yaşadıklarımdan sonra bu birazcıkda olsa daha normal gelmeye başlamıştı.Cidden çok tuaf biriyim ve bunun farkındayım.Tüm cesaretimi toplayıp nerede ve neler olduğunu bu sefer öğrenecektim çünkü bu çok saçma .Benim normal bir hayatım vardı.Yeni 20 yaşıma girmiştim ve ailemle yaşıyordum .Birde büyük bir holdingde müdür asistanıydım -bu sekreterin afillice söylenişi- sıradan bir hayatım vardı işte.Elimde ne zamandan beri durduğunu bilmediğim iğneyi filmlerde olduğu gibi -pek mantıklı bir davranış olmasada- çekmeye karar verdim.Elimi iğneye götürdüm çekmeye çalıştım.Sanki içimden bir damarı çekyomuş gibi hissetsemde önemsemedim.Üstümdeki çarşafımsı örtüyü üstümden çekip ayaklarımı yatakdan sarkıttım.Sanki giymem için bırakılmış olan pandifler dikkatimi çekti.Ama yürürken ses çıkartabilme olasılığından dolayı giymemeye karar verdim.Çıplak ayaklarımı yere indirdim.Kapıya doğru yürümeye başladım.Kapıdan sessizce kafamı uzattım ve sağsola baktım.Sağımda duvar vardı ve tahmin ettiğim gibi koridorun sonundaki odadaydım.Sessiz adımlarla koridorun başlangıcına kadar yürümeye başladım.Aşağıya inen merdivenler vardı .Dikkatlıce oraya baktığımda bir sürü takım elbiseli adam ortalıkla dolaşıyordu .Biraz daha incelemeye devam ettim .Bir adam beni gördü ve koşarak yukarıya çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESİLEN UMUTAR
Teen Fiction"Hangi cürretle beni gıdıklarsın seni sersem!"dedim.Gülücüklerimin arasından . "Bayan Sadece Çağıl! "dedi ve oda kendini gülmekden alıkoyamıyordu.Ona adımı ilk söyleyişimde soyadımla söylediğim için " Bana sadece Çağıl diyebilirsin. " dediğimde oda...