Ranní nevolnost Taeho už přešla, ale jeho změny nálad Jungkooka chvilkama opravdu štvaly. Tae byl konečně u doktora a ten mu jeho těhotenství jen potvrdil. Jungkook se rozhodl pozvat své přátele k nim a oznámit jim onu radostnou novinu. Jako první jako vždycky přišel Hobi, po něm Yoongi s Jiminem a nakonec Jin s Namjoonem a Haneul, která křičela, že chce vidět všechny strejdy. Nadšeně pobíhala po obýváku a hrála si s Jiminem. Skoro dva týdny se spolu neviděli a Jungkook musel uznat, že Jin už se pěkně zakulacuje. Jen pomyšlení na to, že za dva měsíce bude mít takhle kulaté bříško Tae, ho začínalo děsit. Samozřejmě se těšil, ale měl strach. ,,Začínám si připadat jako invalida. Co chvíli chodím na záchod a začínají mě bolet záda. Doktor říkal, že příští týden už by mohlo začít kopat. Bude vám moc vadit když si natáhnu nohy?" odříkal Jin zatímco si sedal na gauč. ,,Samozřejmě že ne. Udělej si pohodlí" pobídnul ho okamžitě Jungkook. Jin si položil nohy na Namjoonova kolena. Za chvilku se budu muset jít vyčůrat, pomyslel si. ,,Musíš nám hned dát vědět. Když jsem byl minule na kontrole s tebou, tak jsem z toho byl mimo ještě další tři dny" usmál se Hobi. Namjoon se na něj nechápavě zamračil. ,,Jin ti neříkal že jsme slyšeli srdíčko? Vážně jsem se tam málem rozplakal" prohodil Hobi. ,,Když jsem tam byl já, tak mě jeho doktor nazval otcem toho dítěte. Nevím jestli budu mít koule vůbec vstoupit do té budovy znovu" zamumlal Yoongi. ,,Zlato příště tam půjdeš jako táta dítěte" upozornil ho Jimin. ,,Mohl by jsi tam taky někdy jít ty, Joone. Třetí těhotenství a ty jsi ještě nebyl na žádné prohlídce" poukázal Hobi. ,,Byl jsem u porodů. Na příští prohlídku půjdu" slíbil Namjoon. ,,Budeš chodit na prohlídky?" zeptal se Tae šeptem Jungkooka. Měl to slyšet jen Jungkook, ale uslyšel to i Hobi. ,,Chodit na prohlídky s tebou? Cože?" vyhrkl okamžitě a upoutal tak pozornost ostatních. ,,To jsme vám chtěli říct. Tae čeká dítě" chopil se slova Jungkook. ,,Oh můj bože! Jungkook bude táta!" vykřiknul nadšeně Jimin, vyskočil na nohy a začal Jungkooka drtit v objetí. Jin se taky postavil a vystřídal Jimina u Jungkooka. Jimin se zase vydal k Taemu, toho ale objal hodně opatrně. ,,Gratuluji. Přiznávám, že jsem si nemyslel že to bude tak brzo" uznal Namjoon. Jimin se vydal zpět k Yoongimu a Jin přešel k Taemu, kterého taky objal. ,,Kolikátý týden?" zajímal se Jin a stejně jako Jimin se vrátil na své místo. ,,Konec devátého" Tae se taky posadil a lehce se na Jina usmál. ,,Ještě se vlezeš do kalhot. Já se do těch svých oblíbených už v jedenáctém týdnu nevešel. Bývá ti ráno špatně?" přiznal Jin. ,,Pár dní jsem ráno zvracel, teď už nic" zamyslel se Tae. ,,Nálady se mu střídají jako na běžícím páse" doplnil Taeho Jungkook. Tae si uvědomoval, že Jungkookovi leze na nervy. ,,Za chvíli to bude pryč. A než se nadějete, budeš mít před porodem" uklidnil je oba Jin. ,,Tati!" ozvala se Haneul, přiřítila se do obýváku a chystala se skočit na Namjoona a Jina. ,,Řekl jsem ti jasně, že se máš uklidnit. A nemáš tátu štvát. Sedni si na zadek" přikázal Namjoon opravdu hodně přísně. Haneul se jednou začala vztekat a vyžadovala, aby ji Jin vzal do náruče. Namjoon Haneul pak strašně vynadal a začal na svou dceru být přísnější. Jin ho prosil, aby nebyl tak tvrdý, ale Namjoon řekl že si Haneul musí uvědomit že když přijde třetí dítě, nebude středem pozornosti. Haneul Namjoona okamžitě poslechla, sedla si vedle něj a usmála se na Hobiho. ,,Musím na záchod" Jin se zvedl a vydal se na záchod. Sám nechápal proč se posadil a pak se zvedal. ,,Nemáš mít teď někdy vernisáž?" vzpomněl si Jimin. Jungkook je na všechny své vernisáže zval jako čestné hosty a oni se samozřejmě velice rádi zúčastnili. Nebyli mezi hosty ani považováni za outsidery, Namjoon byl jeden z nejlepších a nejdražších právníků, i když se teď spíš věnoval firmě, Yoongi byl špičkový producent, dělal zakázky po celém světě, a Hobi byl manažer největší automobilové firmy v Korei. ,,Za dva týdny, už jste na seznamu hostů, ještě ale nevytiskli pozvánky. Budete první kdo je dostane. Yoongi mohl bych tě poprosit o číslo na toho tvého známého oddávajícího?"Jungkook se postavil za Taeho a začal mu masírovat ramena a krk. ,,Mám ho v práci, pošlu ti ho. Máte ještě něco co byste nám chtěli říct?" Yoongi položil velice trefnou otázku. Jin se zrovna vracel ze záchodu, takže byla vhodná chvíle to oznámit. Jungkook počkal až se Jin posadí. ,,Budeme se brát. A chtěli bychom to stihnout co nejdřív, žádná hostina ani nic podobného. Prostě jen obřad s nejbližší rodinou, což jste pro mě vy. Dám vám vědět datum, až ho budeme mít" oznámil Jungkook. ,,Řekl bych, že tenhle rok je zlomový. Dvě svatby, dvě těhotenství. Bude hezké nebýt jediní rodiče v naší skupince" poukázal Jin. ,,Budu mít dva sourozence?" upozornila na sebe Haneul. ,,Ne zlato, to ne. Ale strejda Tae čeká se strejdou Jungkookem miminko" vysvětlil pohotově Namjoon. Nedokázal by si představit co by dělal, kdyby Jin čekal dvojčata. Skákal by radostí ale nevěděl by co s tím. Přece jen dvojčata jsou podstatně větší starost než jedno dítě. A ještě když doma měli rok a půl starou Yun.
Jin a Namjoon měli výročí, byli přesně deset spolu, a tak se Namjoon rozhodl Jinovi udělat radost a vzít ho na večeři. Jimin a Yoongi se nabídli, že jim pohlídají Haneul a Yun. Yoongi připravoval večeři, zatímco Jimin skládal s Yun kostky a sledoval Haneul jak si kreslí. ,,Hami" Yun odložila kostku a začala se zvedat. Jimin se postavil a vzal si Yun do náruče. ,,Haneul, máš už taky hlad?" zeptal se Jimin a podíval se na starší z děvčat. ,,Tlochu" Haneul odložila pastelku, vydala se k Jiminovi a vzala ho za ruku. Jimin pak s oběma děvčaty odešel do kuchyně. ,,Ovesná kaše je už na stole, Haneul chvilinku vydrž a jídlo bude hotové" oznámil okamžitě Yoongi. ,,Broučku sedni si" pobídnul Haneul Jimin, sám se posadil na židli a Yun si posadil na klín. ,,Půjdeme papat zlato" Jimin se natáhl pro lžičku a nabral na ni trochu kaše. ,,Šama" Yun natáhla ručku. Jimin jí teda lžičku předal a sledoval, jak se snaží trefit do pusy. Zasmál se a pomohl jí. ,,Oba budete jako prasátka. Haneul, jídlo" Yoongi položil před Haneul talíř s jídlem a pohladil ji po vlasech. ,,Děkuju" usmála se Haneul a do jídla se pustila. ,,Co byste chtěli dělat po večeři princezny?" zajímal se Yoongi a posadil se naproti Haneul. ,,Budeme se dívat na pohádku! A hlát si na plincezny! A zaplétat si copánky!" vyjmenovávala Haneul nadšeně. ,,Pohádku beru, princezny bych zvládl ale copánky si zaplést nenechám broučku. Mám tě rád, vážně, ale copánky ne" namítnul Yoongi. ,,Ale Yoongi, copánky by ti slušely" přidal se k Haneul Jimin, který dále krmil Yun. ,,Stlejdo, plosím" Haneul se na Yoongiho podívala štěněčím pohledem. Jimin Yoongimu věnoval prosebný pohled. Kdo by mohl odolat dvěma nejroztomilejším človíčkům v jeho okolí. Naštěstí ten třetí na něj neházel štěněčí pohledy. ,,Dobře. Jeden. Pro tvé krásné oči, Haneul" povolil Yoongi nakonec. ,,Jsi ten nejlepší stlejda!" vypískla nadšeně Haneul.
Zdravím, ode dneška budou kapitoly vycházet pravidelně každou neděli. Vzhledem k tomu, že začíná škola a já nebudu mít moc času. Přeju vám všem ať se první den nezblázníte, protože já už k tomu opravdu nemám daleko a to škola ještě ani nezačala.
Stanicka2004
ČTEŠ
For you everything
FanfictionNamjoon a Jin mají dům, spolu mají dvě dcery, Namjoon je ředitel rodinné firmy a má hodně slušný plat. Milují se a člověk by si řekl, že mají vše po čem může normální člověk toužit. Namjoon ale stále touží po synovi, který po něm jednou přebere firm...