XVIII

282 20 0
                                    

Jimin myslel, že se nudou ukouše. Byl sice u Taeho, protože po hádce se Namjoon rozhodl strávit s rodinou nějaký ten čas, takže Kimovi odjeli na dva týdny na jejich chatu, ale i tak se nudil. Tae už půl hodiny uspával Nami, Taeho a Jungkookova princezna se uspávala opravdu těžce, Jimin to věděl. Vytáhnul teda svůj telefon, usmál se nad roztomilostí svého manžela a milence. Výjimečně se probudil dřív než jeho dva společníci a pořídil opravdu roztomilou fotku.

JIMINIE: Chybíte nám naše lásky

YOONGI: Nám??

JIMINIE: Mně a miminku
JIMINIE: Co je s Hobim?

YOONGI: Má poradu. Lásko, chybíte mi a Hobimu určitě taky 😘

JIMINIE: Už se nemůžu dočkat až vás budu mít u sebe 😍😍

,,Nami už konečně usnula. Abych se přiznal, už mě bolí záda od toho, jak ji pořád držím. Neusne jinde než v náručí" vydechl Tae unaveně a posadil se na pohovku. Bylo na něm znát, že ho to unavuje. Jimin byl u toho, když měli Jin s Namjoonem první dítě, ale nepamatoval si že by byl Jin takhle vyčerpaný. ,,Kook ti s ní pomáhá?" zeptal se Jimin. Samotného ho překvapilo, že se opravdu zeptal. ,,Snaží se. Hodně se snaží. Naše povolání je hrozně.... flexibilní? Jo, asi to je to správné slovo. Když máš inspiraci, tak ji musíš využít dokud dává. A někdy to obnáší že Kooka dva dny nevidíme. Když jsem otěhotněl tak mi došlo, že alespoň jeden z nás bude muset mít práci se stálou pracovní dobou. Kook to neví, ale dal jsem výpověď. Najdu si něco normálního. Kook miluje umění a já mu to nechci brát" Tae se podíval na Jimina. ,,Když jsem Yoongiho poznal, býval v práci pozdě do noci. A to chodil s Hobim. Vyrovnával se s tím co se mu stalo prací. Když mi řekl, že nechce abych pracoval, tak jsem si říkal, že to bude v pohodě. Vždyť Yoongi chodil domů vždycky brzy, na začátku mi to opravdu nevadilo. Ale pak.... Chodívá spíš pozdě. Připadám si odstrčený, sice mě Jin zve k němu abych se doma sám nenudil a tak, ale je to jiné. Oni se znají už dlouho, ví o sobě všechno, zažili toho spolu dost. Připadám si, že je vůbec neznám, když se poslední dobou dozvídám tolik nových věcí. Měl by sis s Jungkookem promluvit a říct mu, že by měl být častěji doma" odříkal Jimin. Jimin sice Jina zbožňoval a bral ho jako přítele, ale neodvážil se svěřit mu něco takového. Věděl, že ho Tae pochopí, protože je ve stejné situaci. Navzájem se s klukama zná sotva devět měsíců. ,,Myslel jsem, že tak si připadám jen já. Protože jsem nový" přiznal Taehyung. ,,Ne, to vážně ne. Víš, hyungové jsou na první pohled děsivý. Bál jsem se jich, když mě Yoongi představoval, vím že ty ses bál taky. Ale jsou to fér chlapi. A mají k tobě zatraceně velký respekt, protože jsi matka. Udělají pro tebe cokoli, budou tě bránit, jsi totiž manžel jednoho z nich. Tohle jsem se o nich za těch šest a něco let dozvěděl a vím to naprosto jistě" Jimin vzal Taeho za ruku a usmál se na něj. ,,Ty budeš skvělá máma" ujistil ho Tae a přitáhl si Jimina do objetí. Z nějakého důvodu měl k blonďáčkovi velkou důvěru. Taehyung se nikdy neřadil mezi oblíbené žáky, nikdy neměl moc přátel, byl vždycky ten podivný. Nikdy neměl k někomu tak velkou důvěru, aby se mu svěřoval, jako se právě teď svěřoval Jiminovi. Jimin byl sice ten oblíbený, byl obklopený přáteli, ale nikdy nenašel někoho, o kom by si myslel že se s ním nepřátelí jen kvůli popularitě. Jinovi, Namjoonovi, Hobimu, Yoongimu a Jungkookovi samozřejmě důvěřoval, ale nebyl si jistý jestli jsou oni ti praví na to, aby se jim s tímhle svěřil. ,,Jungkook řekl, že zítra by měl mít volno. Nechám mu Nami a půjdeme nakupovat. Co ty na to? Něco pro maličké?" navrhl Tae a odtáhl se od Jimina. ,,Nemám tušení co to bude a ještě ani nemám bříško" zasmál se Jimin. ,,To nevadí! Čekal jsi dlouho, musíš se připravovat. Když už to konečně přišlo" namítnul Tae. ,,Beru to. Stejně budu doma zase sám, Yoongi a Hobi jsou v práci" souhlasil Jimin. Už se ohromně těšil, nakupování miloval.

For you everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat