X

341 18 0
                                    

Jimin kvůli návštěvě Yoongiho matky nemohl k Jinovi a tak se Jin s Taem rozhodli navštívit ho. Jimin byl jejich návštěvou mile překvapený, o to víc Yoongiho matka. ,,Štejda" uculila se Yun jen co Jimina uviděla a vyšla k němu. ,,Princezno. Jak se mají moje dvě oblíbené těhule?" Jimin si Yun vzal na ruce a zakřenil se na Jina a Taeho. ,,Chce se mi zase na záchod. A ráno jsem se pohádal s Joonem" prohodil Jin. ,,Kook bude mít za měsíc vernisáž. Čtyřikrát mi ráno zopakoval abych vám to řekl" Tae se usmál na Yun. ,,Chlapci" ozvala se paní Minová nadšeně. ,,Paní Minová. Rád vás zase vidím" Jin se vydal k Yoongiho matce a potřásl si s ní rukou. ,,Nápodobně" pousmála se paní Minová. ,,Už je to rok co jsme se viděli naposledy. Omluvte mě ale musím na záchod" Jin se omluvně usmál a vydal se na záchod. ,,Jsem Taehyung. Jungkookův manžel" představil se Tae a s paní Minovou si potřásl rukou. Věděl, že Jungkooka zná. Párkrát se o ní totiž zmiňoval. ,,Já jsem Yoongiho matka. Řekla bych že jsi o mě už slyšel. Moc mě těší" paní Minová se na Taeho vřele usmála. Samozřejmě že o ní Tae slyšel. Podle Jungkooka byla skvělá máma. Paní Minová se vydala k Jiminovi a převzala si od něj Yun. ,,Ty jsi krásná. A jak jsi vyrostla. Yoongi měl pravdu, celý Jin" pohladila Yun po tváři. ,,To slyšíme ze všech stran. Namjoon se vždycky tváří jako naložená okurka" zasmál se právě příchozí Jin. ,,To znám. Kdepak máš starší?" zajímala se paní Minová. ,,Ve školce. Aby si zvykala. Příští rok jde do školy" odpověděl Jin. ,,Bude ti moc vadit když si s ní budu hrát? Vím že Yoongi a Jimin tu mají nějaké hračky" paní Minová se začala s Yun houpat, což způsobilo úsměv na Yunině tváři. ,,Samozřejmě že ne. Tady má ještě nějaké hračky z domu" Jin podal paní Minové tašku, kterou měl doteď přehozenou přes rameno. Paní Minová se s úsměvem na tváři, Yun na rukou a taškou přes rameno vydala do pokojíčku, který Yoongi a Jimin pro holky měli. Trojice mladíků se vydala ke gauči, na který se všichni následně posadili. ,,Víte jak nás Kook včera nazval? Klub maminek" poznamenal Tae. ,,Ať se to přerostlé dítě stará o sebe" zavrčel Jin. Jimin se zamračil a podíval se na Taeho. ,,Co jste si s Joonem provedli? Jsi příjemný jako prdel" Jimin se od Taeho otočil na Jina. ,,V práci mají nějakou akci. Budou tam hodně důležití klienti a Joon chce, abych mu tam šel jako doprovod. Ukázat se jen na hodinu a pak půjdeme. Řekl jsem že ne, on že tam budou důležití lidé, já mu říkal že jsem rád že jsem rád a v šestém měsíci o nějaké zasrané společenské akce plné snobů nestojím. Nasral se, praštil dveřmi, já se rozbrečel a Haneul to všechno viděla. Jsem strašný otec" Jin si dlaněmi přikryl obličej. ,,Jine neblbni, jsi skvělý táta. Stává se že se manželé pohádají" Tae Jina konejšivě pohladil po stehně. ,,Křičeli jsme na sebe před našim dítětem. Nikdy v životě jsem se necítil tak strašně" Jinovi začaly po tvářích stékat slzy. ,,Jinie. Joon přijde odpoledne dřív z práce, donese ti kytku a všechno bude dobré. Miluje tě" utěšoval ho Jimin. ,,Nebo bude spát v kanceláři a nedá mi o tom ani vědět" Jin si začal stírat slzy a ruku si položil na břicho. Neměl by se takhle stresovat, jeho dítě to zřejmě vycítilo, protože pořádně koplo. ,,Jeď za ním. Yun ti pohlídáme, paní Minová si užívá že si má s kým hrát. Promluv si s ním, jinak tě to sežere" Jimin se na Jina smutně usmál. Nerad viděl svého kamaráda takhle. ,,Jo. Díky" Jin se postavil a rozešel se ke dveřím.

Jin se cítil strašně. Nesnášel hádky. To jak strašně se kvůli hádce cítil ještě zhoršovalo to, že je slyšela a viděla jejich starší dcera. Na Jinovi bylo vidět, že je nesvůj. Namjoonova asistentka se ho tentokrát na nic nevyptávala, jen řekla že může jít dovnitř. ,,Řekl jsem že mě nikdo nemá rušit" procedil Namjoon aniž by zvedl pohled. ,,Joone" zašeptal Jin a zavřel za sebou dveře. Namjoon bleskově vzhlédl ke svému muži. Jin byl poslední člověk kterého by čekal. ,,Zlato. Sedni si" pobídnul Jina Namjoon. Jeho hlas nebyl tak přívětivý jako vždycky býval, když mluvil na Jina nebo své dcery. Pořád to v něm vřelo kvůli ránu, i když si uvědomoval že chyba je na jeho straně, jeho ego mu nějak nedovolilo se s tím smířit. ,,Mrzí mě to, lásko" Jin se rozplakal. Namjoon vyskočil na nohy, přešel k Jinovi a obejmul ho. ,,Nemusí. Jine, neměl jsem na tebe tlačit, chápu že se na to necítíš, jsem sobec. Chci aby jste byli ty a dítě zdraví. Ta snobárna.... Nemusíš se o to starat" Namjoon Jina hladil po zádech a občas mu věnoval polibek do vlasů. ,,Neměl jsem říkat ne, Joone. Mrzí mě to. Půjdu ti jako doprovod. Prosím odpusť mi to" Jinovi vzlyky tlumilo Namjoonovo rameno. ,,Lásko. Podívej se na mě" Namjoon si Jina od sebe odtáhl a zadíval se mu do uslzených očí. Jin přes slzy téměř neviděl, ale nakonec se svému manželovi zadíval do očí, které tak strašně miloval. ,,To já se omlouvám tobě. Já se choval jako kretén. Když se nebudeš cítit, nikam chodit nebudeš. Ty a dítě jste důležitější než nějaká posraná akce. Ty odpusť mně. Miluju tě" Namjoon Jina políbil. Cítil slané slzy na Jinových rtech. ,,Taky tě miluju" vydechl Jin do jejich polibku. Byl rád, že se na něj Namjoon nezlobí. Nikdy nešel proti němu, choval ke svému manželovi respekt. Namjoon byl od přírody člověk, který v lidech kolem sebe vzbuzoval autoritu. Proto byl ještě na škole král. Všichni ho respektovali a nemusel na ně ani promluvit. Další z věcí, které na svém muži neuvěřitelně miloval.

For you everythingKde žijí příběhy. Začni objevovat