Muavin bavulunu uzattı, fatma bavulu aldı ve arkasını döndü ki ne görsün ?
Abisinin ileride ki bankta sigara içtiğini gördü. Abisi başka bir tarafa bakıyordu. Fatma hemen abisinin onu görmediğini fark edince hemen arka tarafına doğru sessiz ve hızlı adımlarla yürüdü. 4 metre kadar yakınlıkta yavaşca bavulunu elinden bıraktı ve abisinin arkasına yaklaşarak gözlerini kapattı. Abisi anlamıştı fatmanın geldiğini. Fatma' bil bakalııım ben kimiim?' Diyerek bir tebessüm attı.
Abisi' ııım acabaaa bu kişi fatma olabilir miii ? ' dedi ve fatma ellerini abisinin gözlerinden çekti. Abisi döndü ve fatmaya sarıldı , yanaklarından öptü. 'Hoşgeldin kardeşim' diyerek bavulu eline aldı. Fatma ' hoşbuldum abicim, uzun zaman oldu görüşmeyeli çok özledim seni' diyerek taksiye doğru yürüdüler.
...............1 saat sonra.............
Fatma hadi sofrayı hazırladım gel!!!
Diyerek seslendi abisi. Fatma' tamam murat abi geliyorum, dolaba kıyafetlerimi dizdim' dedi. Abisinin durumu o kadar iyi değildi ama çevresi çoktu. Murat'ın işi ayakkabı boyacılığıydı. Ama o seyyar boyacılardan değil aksine kendine çok küçük bir dükkan açmış ve en işlek yerde çok iş yapmayı başarmıştır.
Ertesi gün oldu ve murat sabah kahvaltısını yaptı. Fatmayı'da kaldıracaktı ama çok güzel uyuduğunu görünce kıyamadı. Sofrayı toplamadan çıktı murat. Dükkanına gitti, kilidini açtı ve 'bismillahirrahmanirrahim' diyerek içeriye girdi. Düzenini sağladıktan sonra çay ocağından bir tane çay söyledi. Her sabah selam vermeden geçmeyen öğretmen ramazan bu sabahta muratın yanına geldi ve 'ooo günaydın murat bey , nasılsınız? ' diyerek kahkaha attı.
Murat' günaydın ramazan bey iyi diyelim iyi olsun' diyerek o da tebessüm etti. Ramazan ' peki bakalım hadi hayırlı işler olsun' dedi ve gitti. Saat 11:30 olmuştu ve fatma yeni uyanmıştı. Gözlerini açtığında farklı bir ev , farklı bir yatak ve farklı bir tavan olduğunu fark etti ki buna alışmak zorundaydı. Tabi kolay değil doğduğu büyüdüğü evden ayrı kalmak. Yorganını üstünden attı ve lavaboya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra kahaltısını yaptı. Ve aklına birşey takıldı. Babasının tepkisi ne olmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Hayat
Romance5 kasım 1996 günü saat 17:21 de dünyaya geldi. Aslında o bu acımasız dünyaya çok masum ve hiçbir şeyden habersiz geldi. Doğmasını annesi dışında hiçkimse istemiyordu. Çünkü bir tecavuz çocuğuydu o. Annesinin baskı sonucunda bu tecavuze mağdur kalmas...