Telefon konuşmasından sonra aradan 2 gün geçti. Yine aynı şeyler aynı telaşe. Ama fatma bugün durgundu sanki biraz. Bebeği de biraz soluk görünüyordu. Kucakladı bebeğini altını değiştirdi , mamasını verdi ve uyuttu. Kendisi de yorgun hissediyordu ve bebeğinin yanına kıvrılı verdi...
-----2 saat sonra-----Birden bebek ağlamaya başladı. Fatma sıçradı ve panikledi. Bebeği aldı kucağına ve sallamaya başladı. Ama bebek susmak bilmiyordu. Fatma ne yapacağını bilmiyordu. Hasta mı diye baktı ve ateşi çıkmıştı. Hemen abisini aradı ve bebeği hazırladı hastahaneye götürmek için. Abisi yaklaşık 10 dakika içinde eve geldi ve hemen fatma ile bebeği alıp taksiyi çağırdı. Bindiler ve çocuk hastahanesine gittiler.
Hastahaneye vardıkların da acil servise girdiler ve orada bebeğe iğne vurdular. Fatma dışarı çıktı murat'ta peşinden gitti teselli etmek için . Fatma çok üzgündü " abi ya birşey olursa?" Dedi üzgün ve titrek bir sesle. Murat" fatma kendini topla birşeyi yok , hadi gel bir çay içelim aşşağıdan hem de sakin sakin konuşuruz" dedi murat ve kantine indiler. Masaya oturdular abisi çay söylemek için kalktı ve o sıra da fatmanın telefonu çaldı. Arayan ramazan'dı. Fatma açmadı , korktu abisi görecek diye. Kantinde yarım saat kadar oturduktan sonra kalktılar ve bebeğin yanına gittiler. Ateşi düşmüştü ve sakin görünüyordu. Artık eve gidebilirlerdi. Tekrar taksi çağırdılar ve eve gittiler. Eve vardıklarında murat tekrar işinin başına döndü ve o sırada ramazan tekrar aradı . Fatma bu sefer açtı konuştular biraz. Ramazan buluşmalarında çok ısrar etti ve çok önemli birşey söyleyeceğini diyince fatma dayanamadı Tamam dedi.
Ertesi gün oldu ve buluştular. İkisi de çok heyecanlıydı. Fatma ramazanın ne söyleyeceğini çok merak ediyordu. Biraz konuştuktan sonra Ramazan" bak fatma ben çok düşündüm taşındım ve bir karara vardım. Bu kararımda da çok eminim. Biliyorum çocuğun var ve çok kötü günler geçirdin. Ben bunları beraber el ele kötü günlerini unutmanı istiyorum , herşeye rağmen seninle olmak istiyorum. Ve belki biraz erken olacak ama , benimle evlenir misin? " dedi ramazan ve fatma duyduklarına inanamadı. Acaba rüyada falanmıydı? Yoksa hayal mi kuruyordu? Ama ramazan fatmanın ellerini tutunca birden gerçek olduğunu fark etti ve bir süre bekledi. Yere baktı birkaç saniye ve sonra ramazanın gözlerine bakıp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Hayat
Romance5 kasım 1996 günü saat 17:21 de dünyaya geldi. Aslında o bu acımasız dünyaya çok masum ve hiçbir şeyden habersiz geldi. Doğmasını annesi dışında hiçkimse istemiyordu. Çünkü bir tecavuz çocuğuydu o. Annesinin baskı sonucunda bu tecavuze mağdur kalmas...