-"Ovo je poklon za tebe od mene i Rajana"
Pruzim Samanti poklon, a ona kao dijete odusevljeno otvori.
-" Nijeste trebali"
Uzela je novu kecelju i narukvicu, ta zena je predivna ako je tajnovita i po malo cudna... Zagrlila me je, a potom pruzila ruku Rajanu. Ovaj covjek djeluje tako drveno kad ga posmatras sa strane.
-" Presvucite se, mokri ste oboje..."
-" Da, ajde Noel, brzo se utopli da bi pili caj"
Poslusam ga i obucem se malo bolje i ako je u kuci uvijek toplo i pretezno nosim kratke stvari. Slucajnost ili ne oboje smo u isto vrijeme izasli iz sobe...
-" Prelepo ti stoji dzemper"
Odusevljeno ga skeniram, dok mi on pridje i obgrli me oko vrata.-" Neces se komplimentima izvuci da ne pijes caj"
-" Obecala sam da cu popiti caj... Jos sam te pogodila grudvom par puta"
Ponosno kazem on se nije branio i nije trudio da mene pogodi ali morala sam malo da ga grudvam.
-" Mogu li pored tebe?"
Nisam cekala odgovor vec sam sa cajem u rukama ulecela pored njega ispod cebeta dok on gleda neku emisiju na tv.
-" ovaj helikopter je bas lijep,jesi ikad letio njim?"
Pitam znatizeljno
-" Jesam par puta..."
-" Ja bih voljela da jednog dana posmatram ceo grad sa visine..."
Zamisljam vec kako se divim nasem velikom gradu.
-"Pokusacu da ispunim tu zelju..."
-" Stvarno?"
-" Naravno, mora malo da otopli i sredicemo to"
Veselo ga zagrlim oko ruke, a on nastavi da gleda emisiju dok se ja tako naslonjena gotovo uspavam. Za malo...
-" U kuci nemamo nista slatko..."
Smoreno mu objavim tuznu vijest.
-"Hoces da odemo zajedno do marketa"
-"Odmah..."
Djetinjasto ustanem, i skocim sa kreveta.
-" Ajde..."
Ovo ga poprilicno nasmije, dok ja u svega par trenutaka budem u auto spremna da kupim svasta
(***)
-" Lovrene?"
Smoreno se javi na telefon koji je zvonio cijelo vrijeme
-" Hitan zadatak, brzo dodji!"
Cujem ga sa druge strane
-" Samo da odvezem Noel kuci"
-" Nema kad, cuvacemo je brzo dodji uhvatili smo zanimljiv par"
Na sred puta okrenuo je auto i skrene sa glavnog puta
-" Neces izaci iz auta dok se ne vratim vazi?"
Ne odgovorim nista jer se uskoro nadjemo negde u nekoj nedodjiji ispred velikog hangara.
-"Ostani u auto."
Upozori me pre nego izadje i otrci u taj hangar.《 RAJANOVA PERSPEKTIVA》
Gledam Dijega i Suzan kako klece na koljena ispred mene, a moj somijeh ne silazi sa lica.
-" Mislili ste da cu tek tako oprostiti smrt svog clana ekipe?"
-" To je Derek uradio!"
Prodere se dok moja saka zavrsi pravo u njegovo lice
YOU ARE READING
Tragom čežnje
RomanceKada je spasi iz auta koje je na auto putu dozivjelo nesrecu potom eksplodiralo i sa eksploziom odnjelo zivot njenih roditelja Rajan shvata da u rukama ne drzi devojku koju nece tako lako moci da ostavi i nastavi svoj zivot kao da se nista nije desi...