Day 3

552 24 11
                                    

³. Prima dată

— cum a fost când ți-ai pierdut virginitatea cu jungkook? –

Întrebarea asta nu o aștepta din partea lui jimin, prietenul său, ce acum era curios. Și el la randul lui voia să experimenteze cu YoonGi.

Taehyung oftează și începe a povesti totul .

In aceea zi el era gelos. Bogum luaseră prânzul cu mine și asta la făcut să înnebunesca de gelozie. Sincer, adoram să-l văd așa de nebun.

Când am ajuns în camera mea, ma trântit direct pe pat. Începuse să mă sărute sălbatic, îmi era greu să-i țin pasul.
El,văzând asta, se oprește un pic și îmi spune din priviri că exact cum am făcut până acum, trebuie să-l ascult și totul va fi bine. Asta am și făcut.

Gâtul meu era sărutat de el cu pasiune, lăsând mărci ce dovedea cui îi aparțin. Adoram felul în care mă marca.

Cămașă uniformei mele dispăruseră, ți-aș spune unde dar nu-mi aduc aminte. Știu doar când am făcut curat am găsit o sub pat.

Îmi mușca sfârcurile cu dinți, încerca să mă dispere și funcționa. Pieptul meu era plin de urmele dinților săi de iepuraș.

Îi se umflase un pic buzele din cauza presiunii și erau roșii, mă tentau într-un fel în care mă speria. Eram un pic speriat, normal, o să doară. Asta îmi spuneam într-una dar cand gura lui a început să sărute mai jos de buricul meu, am aruncat gândurile ales la dracu.
Mereu când vedeam vreun videoclip cu el (de adulți) îi spuneam că este scârbos ca cineva să-ți sărute buricul sau să-l lîngă, iar el îmi spunea ca atunci când o să experimentez asta, o să regret spusele mele. Și nu a greșit.

Gând a supt cu putere buricul meu, mi-am dat cu seama care este punctul meu cel mai sensibil. Când am început să gem ca o cățea în călduri el sa ras de mine că după să-mi de-a pantaloni brusc jos, o data cu boxeri pe care ii aveam. Atunci sa râs din nou de mine, aveam boxeri cu SpongeBob pantaloni pătrați, m-am rușinat și i-am spus ca sa se oprească însă el mi-a spus doar că este drăguț.

Eram deja eract, și mă durea. Am inceput sa mă plâng lui iar el, inca gelos,  începuse să-mi maseze membrul.
Oh doamne, mă simțeam în rai, sau iad. Depinde.

Când ma văzut cât de vulnerabili eram, și-a zvârlit gura pe vârful membrului meu, sugând cu putere. Nu am rezistat și mi-am dat drumul.

Mă simțeam ușurat.
Dar după l-am văzut și pe el cum se dezbracă și mi-am dat cu seama că încă nu am terminat.  Și-a dus o mana către membrul lui și a început a se masturba privind corpul meu cu dorința, a luat un pic din lichidul lui pre-seminal cu degetul arătător și ma făcut să deschid picioarele. Mă simțeam rușinat, practic eram crăcănat și el vedea tot ceea ce vedea mama atunci când îmi schimba scutecele.

Nu te râde, asta era gândul meu atunci.

Zâmbetul nu-i dispăruse in nici o secunda. Mi-a mângâiat intrarea cu acel deget. Se simțea ciudat . Nimeni, nici eu, a atins acel loc până în acel moment în felul ala dar se simțea excitant.

Cu grija a făcut ca degetul să intre în mine. Nu durea tare, ardea un pic . Mai mare era incomoditatea.

El sa apropiat de mine, începuse să-și miște degetul. A început să-mi sărute coapsele și să lase supturi, în timp ce simțeam mai multa durere in partea mea joasa, introduseră încă un deget. Făcea foarfece cu ambele pentru a mă dilata mai bine.

Se simțea durere, și am vrut să-l opresc pentru câteva secunde dar atunci el a atins ceva,  ma făcut să tip, era foarte multă plăcere mai ales atunci când a început să-mi maseze membrul din nou.

După ce ma dilatat câteva minute, să poziționat la intrarea mea, sa aplecat iar și mi-a capturat buzele între ale sale. A început să intre, și în momentul ăla înjuram toate poveștile de pe Wattpad care spuneau că se simte bine, durea enorm. Ma durea toată zona pelvica, nu mai voiam ca el sa intre, voiam să se oprească, dar gemătul de plăcere pe care la lăsat să se evapore in gura mea, ma motivat sa continui. Îmi strângeam ochii cu putere și a trebuit să mă îndepărteze de el pentru că nu mai putem respira.

La început a fost destul de grijuliu dar după a început să penetreze rapid și tare.

Mă durea, dar nu l-am oprit. Îmi plăcea să-l văd cum îmi gemea numele și aproape plângea  de plăcere, ceea ce in povesti ar fi trebuit să fac eu.

Am crezut că este iadul până când am simțit din nou acel val de plăcere. L-am întrebat ce este iar el a spus sa este prostata mea.

Nu știam de ce era așa de plăcut dar atunci m-am gândit la ceva;

Vizita la doctor pentru a vedea daca ai probleme cu prostata, da, aceea în care îți înfinge un deget in fund, nu este așa de rea.

El a început să țintească doar locul acela. Și din momentul ăla ne-am bucurat amândoi.

Am avut al doilea orgasm in aceea zi.
Iar după am simțit un lichid cald intre pereți interiorului meu.

Am repetat chestia asta in mai multe zile, mai ales când era gelos.

Termină de spus.

ar trebui să-l uiți. Și nu știu...să ieși cu altcineva – propune jimin — a trecut deja patru ani de la accident – spune

Taehyung zâmbește

— aș putea, dar asta înseamnă să-l înșel.  Da, a murit în acel accident, dar nu și iubirea noastră. Poate el nu mai este dar noi inca nu ne-am despărțit. Suntem inca într-o relație iar el mă așteaptă – spune zâmbind – înțelegi?





30 days of the smutt challenge★ KooktaeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum