9. Aer liber.
— jungkooki~ ești sigur că nu o sa vina nimeni? – șoptește Taehyung.
— sunt sigur. – brunetul tatuat, cu un nou cercel in buza și altele prin mai multe locuri, venise cu ideea anului; să facă sex într-un cimitir.
Uimitor de creativ nu?
Taehyung a trebuit să fugă de acasă la trei dimineața pentru a se întâlni cu prietenul său.
Ei erau prieteni cu beneficii. Nimeni înafara de ei știau asta.
Amândouă se plăceau, dar nici unul nu avea curajul să facă pasul însă aveau curajul să facă sex in cimitir la ora trei dimineața.
— aici – se oprește din mers jungkook
Erau înconjurați de morminte.
Jungkook se așează pe marmura unui secriu cu picioarele un pic deschise. Taehyung se pune calare peste el.
Nici unul nu mai așteaptă și începe a se săruta flamand.
Jungkook ii strângea fundul in mâinile sale, taehyung gemând in gura lui.
Jungkook își scoate limba v-ați a centimetri afara. Taehyung cu propria lui limbă, linge o dunga invizibila de desubtul celălalte limbi ca după sa o prinda in gura lui și să o suga
Jungkook își bagă o mă
în pantaloni lui Taehyung și cu doua degete îi tentează intrarea.
Taehyung geme când simte arsură și plăcere în partea lui joasă. Jungkook se mișca mereu rapid, nu-i place să aștepte de asta acum îl pregătește cu trei degete in același timp fără al lăsa să se obișnuiască.— trebuie să te abți, să nu cumva sa faci gălăgie – îi șoptește
Îl face să se ridice în picioare, și amândoi își dau pantaloni jos. Jungkook își pune prezervativul după îl ajută pe taehyung sa se așeze exact le membrul lui. Își apuca membru cu o mână pentru al alinia la intrarea castaniului și după îl face pe acesta sa coboare pe el.
Amândoi înăbușă un geamăt de plăcere.
Se apropie de urechea lui Taehyung și îi spune.
— sari iubire – nu este atent așa că nu își dă cu seama ce spune într-adevăr. Taehyung acum mai motivat ca niciodată, incepe sa se miste rapid. Sunetul pielii lor ciocane se aude in aerul liber al cimitirului.
Jungkook își sprijină coatele de marmura și începe să se impulseze în sus penetrând gaura deja maltratata a prietenului său.
Taehyung avea o mână pe membrul lui, masturbând. Cu celălalt se ținea strâns de jungkook.
— ahhhhh~ – geme lung – așa strâmt – își duce mainilea la soldurile lui taehyung și îl ține pe loc începând să-l penetreze puternic și rapid.
Taehyung își duce o mână la gura pentru a nu tipa de plăcere
Castaniul termina primul, după jungkook își dă drumul in prezervativ
Amândoi se ridică în picioare, Taehyung începe să-și așeze pantaloni. Jungkook scoate prezervativul, îl leagă și vrea să-l arunce dar Taehyung îl oprește.
— ce? – întreabă
— îl vreau – spune
— mă ai pe mine, nu-ți trebuie asta – vede ochii de cățeluși a lui taehyung, printre întuneric. Cedează și îi să lui prezervativul.
Jungkook cu o față de scârbă văzând cum celălalt gusta lichidul din acel plastic, incepe a se îmbrăca și el.
Ce ciudați erau amândoi, dar se iubeau așa.
CITEȘTI
30 days of the smutt challenge★ Kooktae
Fanfiction30 de zile cu sex, smutt, lemon sau cum îi spui tu. capitolele sun onshoturi, nu au nici o legătură. - conținut homosexual - conținut 18+ - pereche KookTae jungkook top taehyung bottom aceasta carte este rescrisă deoarece am pierdut contul anterior...