8. Sex pe skype
Uf, videoclipul pe care la văzut la lăsat rău.
Era în carantină din cauza pandemiei.
Nu sa putut intanli cu nimeni și avea și el nevoile lui de bărbat.In timp ce umblă pe internet văzând....chesti despre biblie, profesori lui îi trimiteau mesaje într-una. Exact la ceea mai bună parte din video-- adică biblie, profesorul Kim îi trimitea la o grămadă de mesaje.
Profesorul Kim îi dădea meditați, nu est ca și cum el avea nevoie de ele, mai bine spus avea nevoie de el. Profesorul lui era de aceeași înălțime dar cu o masă musculara mai redusă față de a lui jungkook, și asta îl făcea să pară mai mic de cat jeon.
Jungkook îl "ura" pe profesorul lui.
Cum dracu intru la ora in pijamale roz!!? Și culmea lăsa la iveală o parte din pieptul lui!
Taehyung sigur îl provoca.
In momentul asta jungkook era pe scaunul biroului sau, cu o mână în pantaloni , cealaltă lăsând mângâieri ușoare pe pieptul lui.
Nu a putut rezista și la imaginat pe taehyung țipând de plăcere în locul acelui băiat din videoclip.
Chiar daca acum nu mai privea nimic pentru că sa enervat; primea prea multe mesaje
Avea ochii închiși așa că nu a văzut când cineva îl observă de pe parte cealaltă a ecranului.
Taehyung nu știa cum să reacționeze când la văzut pe jungkook in aceea situație.
Jungkook nu deschide ochii în schimb deschide fermoarul pantalonilor și își scoate membrul. Îl strânge în mâna lui iar taehyung sa înroșește mult.
— O-oh....mgh~ t-taehyung~ – Kim avea gura ușor intre deschisă.
El voia să facă ora cu elevul sau dar nu se aștepta la așa ceva.
Dar nu ar fi vrut sa schimbe asta acum.
— j-jungkook? – încearcă a să-i atragă atenția.
Vocea lui ieșise un pic mai groasă decât de obicei.Oh doamne sa excitat privindul pe jungkook! Pe elevul sau!
Jungkook deschide ochii ușor și îl privește ușor încruntat. Mana lui nu se oprește în nici un minut strânge cu mai multa putere bucata de carne pe care o avea în mână și da ochii peste cap de plăcere când îl vede pe taehyung in patul lui.
— Oh! – Taehyung a simțit cum se excita când la auzit pe jungkook gemând in halul asta.
— j-jungkook...eu...E-eu..– nu știa ce să facă .
— Oh Taehyung~ ajuta mă – îi spune . Freacă mana peste membrul lui erect mai rapid. Apeasă cu degetul mare peste vârful glandului și își înfundă gemetele.
— cum? – începuse deja să transpire fara să se fi atins.
Îi mai pasă lui jungkook că taehyung îi este profesor?
De fapt, ia păsat vreo dată? Asta-i adevărata întrebare, și răspunsul cred că-l ști și tu.
— atingere pentru mine – îi spune.
Ochii lui taehyung se deschid în mirare .
— jungkook. – spune în ton de avertizare.
— mgh~ uf – oftează – lăsa la o parte slujba Taehyung. – acum că se gândește , jungkook nu ia spus profesor.
CITEȘTI
30 days of the smutt challenge★ Kooktae
Fanfiction30 de zile cu sex, smutt, lemon sau cum îi spui tu. capitolele sun onshoturi, nu au nici o legătură. - conținut homosexual - conținut 18+ - pereche KookTae jungkook top taehyung bottom aceasta carte este rescrisă deoarece am pierdut contul anterior...