day 4

526 22 0
                                    

4. Voyeurism

Adora sa îl vadă pe hyung-ul  lui cum se atingea. Normal că el nu știa.

Taehyung avea un cont pe internet, se filma in toate ipostazele (sexuale) în schimb primea bani.

Jungkook a vrut să-l ajute cu bani pentru ca taehyung sa nu Mai facă chestia asta dar răspunsul roșcatului la lăsat mască.

Îmi place gândul că mii de persoane mă privesc. Este excitant

Unu in plus nu conta nu? Chiar dacă  este fratele celui mai bun prieten al tau.

Pe telefonul lui
Apare notificare unui nou live.

Taehyung era protagonistul.

Fuge în camera și se închide.
Se așează în pat cu căștile in urechi și da play videoclipului.

Roșcatul avea niste urechiușe de vulpe, portocali. Un tricou roz ce avea printat pe el cuvântul "babyboy"
Avea balsam de buze, și era ușor machiat

Nu mai avea nimic altceva decât asta, sub tricou i se putea vedea erecția.

Taehyung se pune in genunchi pe pat  privind camera fix. Jungkook simte deja cum pantaloni i se mulează.

Taehyung încă privind camera, incepe a se masturba. Închide ochii și își conduce cealaltă mână la gura. Când taehyung își bagă doua degete in gura, jungkook își pune mana pe membrul lui îmbrăcat și începe a masa ușor dar după se oprește .

Taehyung își conduce degetele pline de saliva în partea lui din spate.

Înainte să se atingă, se întoarce  cu spatele la camera. Îi se vedea întrarea, după cum doua degete intrau în ea. Degetele lungi a lui Taehyung incepe a se mișca.

Jungkook nu trebuia să mai facă altceva, privind roșcatul, primea destulă placere

Taehyung geme, iar Jungkook simte o vibrație intre picioarele lui.

Taehyung își scoate degetele și le înfinge după puternic înăuntru, gemând.

Cu cealaltă mână își masa membru.

Din doua degete au devenit trei, iar gemetele se auzeau mai tare. Jungkook geme și el când vede degetele roșcatului, umede, cum sunt strânse de pereți acestuia.
Simțea cum el este strâns așa cum erau acele degete.

Mintea lui creează un film erotic in capul lui, protagoniști fiind ei doi 

El doar privind cum hyung-ul lui se atinge, iar celălalt gemând întruna.

Taehyung mișcă degetele cu mai multă viteza . Se întoarce pe o parte dând la vedere profilul lui, încă era în genunchi. Mana ce o avea pe membru acum se duce la gura lui, linge doua degete și după le baga rapid in gură, sugând.

Priveliștea pe care o avea în față ochilor era prea mult pentru un pubert de 14 ani, așa că își dă drumul in pantaloni lui, fara să se stingă, doar privind.

După câteva minute un geamăt iese dintre buzele lui taehyung

— j-jeon~ – își dă drumul.

Toate bune și frumoase acum urma să afle despre care jeon vorbea, despre jeon jungkook sau jeon junghyung

Videoclipul se oprește, iar gândul lui tot acolo rămâne.

Jeon

Care jeon?

30 days of the smutt challenge★ KooktaeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum