day 6

539 23 1
                                    

Cadou de ziua lui Namjoon

6. Îmbrăcați pe jumătate

Trei luni. Trei luni de când taehyung este închis.

Cine sa gândit că după ce a furat dintr-un magazin, o să ajungă închis și cu un coleg de celulă care la violat din prima zi?

Colegul lui: jeon jungkook, un bărbat cu afaceri periculoase. Jeon este traficant de arme albe, droguri și carne vie.

Nu se compara cazul lui jungkook cu cazul lui taehyung, dar dintr-un motiv anume (mită) taehyung are ca pedeapsă exact cat are jungkook, doi ani.

Prea puțin pentru un mafiot ca jeon și prea mult pentru un simplu hoț ca in cazul lui Kim.

Exact ca în fiecare seară, jungkook îi plasează sărutări umede pe gât.
Cu o mana in pantaloni lui, încercând să-i trezească membrul.

Ceea ce nu știa jungkook este că Taehyung a început să se simtă bine cu acțiunile lui din a treia zi de când brunetul tot îi rupea curul.
Jungkook crede că Taehyung îl urăște pentru că mereu plânge când îl atinge, exact ca
în momentul asta. Kim vărsa lacrimi de ciuda. Ciuda că îi place să fie penetrat, masturbat și "obligat" să facă orale lui jeon.

Jungkook, chiar daca este un mafiot, niciodată, înainte de taehyung, a violat pe cineva.
Nu este o coincidență că jungkook fiind așa de inteligent încât să-i păcălească pe toți și să nu fie prins niciodată de poliție, a rămas închis și exact cu Kim Taehyung.
Iar taehyung sa fie închis doar pentru că a furat o pâine și a fugit cu ea.

Revenind în prezent:

Jungkook masează carnea din mana lui ascultând cum taehyung printre plânsete, geme ușor.
Trece degetul mare peste vârful penisului, taehyung, cu ochii înlăcrimați de plăcere îl privește în ochii pe jungkook, îi prinde bicepsul cu mana stânga și strânge un pic. Jungkook îi privește mana ce îi prindea brațul, zâmbește când taehyung își mișcă șoldurile pentru a da penetrări false mâini lui.

Amândoi stăteau în fund pe patul lui Taehyung așa că acesta își sprijină capul de umărul lui jungkook.

— a-ah~.... jungkook! Jungkook! – incerca sa penetreze mana brunetului când acesta încetinește ritmul.
— hmmm... jungkook! – protestează când acesta scoate mana din pantaloni lui.

Jungkook se rade de el iar taehyung cade pe spate pe saltea, își duce mâna stânga către membrul lui îmbrăcat, și îl masează cu disperare deasupra hainelor.

Jungkook, privește aceea scena, mușcând din buza lui inferioara .

Se ridică în picioare și cu mișcări rapide trage de pantaloni lui taehyung și de boxeri acestuia pana când taehyung rămâne fără ei. Membrul se lovește de stomacul lui taehyung, din vârf ieșind picături de sperma.

—aish jungkook~ – se plânge.

Jungkook își desface fermoarul și scoate erecția ce deja palpita.

Îi ia șoldurile lui taehyung și le ridică în sus, picioarele lui taehyung erau pe umeri lui jungkook. Intrarea castaniului se vedea foarte clar în întunericul celulei.

Jungkook își umezește buzele când vede ce palpitantă era aceea gaura ce cerea să fie umpluta de el, de bărbăția lui.

Își masturba penisul, făcând ca putina sperma ce a ieșit să se întindă pe troncul lui.
Acum fiind un pic umed, îl aliniază la intrarea lui taehyung.
Când aproape să intre o idee îi trece prin cap.

Avea de gând să-l facă să ceară, nu o sa mai fie "forțat" .

Baga un pic capul penisului în acel cerc de mușchii. Taehyung geme satisfăcut ca după să deschidă ochii in mirare cand jungkook iese din el.
Era așa de aproape sa intre, de ce a ieșit ?

Jungkook se îndepărtează un pic de el, îl privește în ochii și își aruncă saliva direct in intrarea lui.

— Ah! Jungkook! – geme. Nivelul lui de excitație crescând atunci când Jungkook își pune din nou membrul lângă intrarea lui.

Îl ține ferm cu o mână, își pune vârful exact la intrarea lui Kim și privindui curul, incepe sa lovească  cu capul penisului acel punct unde era propria lui saliva. Loveste de mai multe ori făcând ca Taehyung sa geama disperat.
Saliva se întinde în jurul intrări lui, simte că nu mai poate și că într-un moment o să explodeze.

Jungkook îi lovește din nou intrare dar de data asta intra un pic și iese foarte rapid.

— mhg! Jungkook! – exclamă furios

— hm?  – de data asta își lăsă penisul prins intre fesele lui și se freacă, simțind curul acestuia cum se lovea de testiculele lui.

‌— n-nu te mai juca – spune printre suspine și gemete

‌jungkook fiind sigur că nimic nu mai era forțat intre ei, zâmbește.

‌se oprește din a împinge în fals, și intra în sfârșit în taehyung. Kim da ochii peste cap când se simte plin .

‌— hm~...a~aaah j-jungkook!– corpurile lor se legănau pe acel pat înainte și înapoi datorita penetrărilor puternice ce le dădea jungkook.

‌pereți umezi a lui taehyung îi strângea bărbăția așa de bine, încât simțea că este în iad. Oare asta era o pedeapsa? Să se simtă așa de dependent de un simplu băiat încât simțea nevoia să-l facă a lui în fiecare moment al zilei și al nopții. Sa ii facă dragostea, chiar daca celălalt crede că este doar sex, și să-l țină închis doar pentru el?

‌il penetrează și mai puternic de data asta atingând un pic punctul lui dulce.

‌— A! Ahmm~ jungkook! Ah! Jungkook! Jungkook! – cu fiecare penetrare îi atingea punctul.

‌— taehyung...– cu respirația întreruptă de gâfâieli , îi geme numele .



‌— ah...așa...acolo, ah! Jungkook! – își dă drumul pătând tricoul pe care îl avea. Tocmai acum își dă cu seama că au avut sex îmbrăcați pe jumătate .



‌cu o ultimă penetrare ce a ajuns tocmai în adâncul lui taehyung, jungkook își dă drumul.


‌Da, poate să-l închidă cu el în pușcărie pentru al îndrăgosti nu a fost ce-a mai buna idee dar a funcționat.




























30 days of the smutt challenge★ KooktaeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum