Sabah alarm sesini duyunca yavaşça olduğum yerde doğruldum.Alarmı kapattıktan sonra yataktan yavaşça kalktım.uyku sersermliğimle yavaşça banyoya doğru ilerledim.içeri girdiğimde aynanın karşısına geçip kendime baktım.birbirine girmiş sarı saçlar ve altları kızarmış yeşil gözler. Ardından Sarsak adımlarla banyoya ilerledim ve üzerimdeki fazlalıklardan kurtulup kendimi sıcak suyun altına bıraktım.
* * *
Banyodan çıktıktan sonra hızlıca hazırlanıp aşağı indim tam kapıyı açıp çıkıyordumki babamın sesini duymamla duraksadım."Eda buraya gel seninle konuşmam gereken konular var." açtığım kapıyı kapatıp babamın yanına ilerledim.Yanına ulaştığımda kendimi yavaşça koltuğu bıraktım ve babamın konuşmasını merakla beklemeye başladım. Babam beni süzdükten sonra derin bir iç çekti, hâla ona merakla bakıyordum, düşüncelerimi babamın sesi böldü.
"Yine nereye?"dediğinde Kaşlarımı çattım ve cevap verdim "arkadaşlarımla kahve içmeye gidecektim" dediğimde babam başını salladı "bende seninle tam olarak bu konuyu konuşmak istiyorum Eda." dediğinde tek kaşımı sorarcasına kaldırdım.
"Eda bugün senin okula gitmen lazım. Ama sen arkadaşlarınla kahve içmeye gidiyormuşsun,biz sen oku, bir iş sahibi ol diye okullarına milyarlarca para yatıralım, Eda hanım arkaşlarıyla kahve içmeye gitsin, yok öyle bir dünya."dediğinde gözlerimi açmış babama bakıyordum.
"Eda biz annenle birlikte bir karar aldık. Ve seni bir yatılı okula göndermeye karar verdik , hatta kaydını bıle yaptırdık. Hem böylece derslerine daha yüklenirsin hem de arkadaş çevreden kurtulmuş olursun, inan bana bunu senin iyiliğin için yapıyorum. " dediğinde hâla şaşkınca babama bakıyordum.
Benden habersiz nasıl böyle bir şey yapmışlardı nasıl yapabilmişlerdi" ne demek seni yatılı okula gönderiyorum , ne demek baba. Benden izin aldınızmı böyle bir karar alırken! Nasıl böyle bir şey yapabiliyorsunuz."dediğimde babam hızla yerinden kalktı ve yanıma geldi
"Sen ne dersen de Eda o okula gidilecek, bitti. Şimdi gidip bavulunu hazırlıyorsun küçük hanım çünkü birazdan yeni evine gideceksin ve yeni bir hayata başlayacaksın, hadi git." Dediğinde. Mecburen başımı salladım ve merdivenlere yöneldim, ben şimdi orada mı yaşayacaktım artık.
***
Şöför beni bundan sonra kalacağım okulun önünde indirince ona teşekkür edip arabadan indim, bavulumu bağajdan çıkarıp yere indirdikten sonra kafamı kaldırıp okula baktığımda, bakımsız beyaz duvarlar, yıpranmış güvenlik kulübesi ve kalabalık bir bahçe ve bu bahçede en çok dikkatimi çeken şey ise bu kalabalığın yarısından fazlasının erkek olmasıydı.Hala bahçeye şaşkınlıkla bakarken, arkamdan birinin beni ittirmesiyle yeri boyladım. Kafamı kaldırdığımda karşımda duran kişiye baktım, karşımdaki adam çok yakışıklı bir adamdı hatta adam baya yakışıklı bir adamdı. Tam bir şey söylemek için ağzımı aralamıştımkı, o konuşmaya başladı
"İki saattir arkanda dikilmiş senin geçmeni bekliyorum hanımefendi burada öküzün trene baktığı gibi bakmayı kesip yürümeni bekliyorum, baktım sen geçmiyorsun ben geçirmeye karar verdim. Nasıl güzel geçirdim mi seni? "
Adamın söyledikleri üzerine gözlerimi büyüttüm, bu adam benimle nasıl konuşuyordu. Ben içimden hâla o adama saydırıyordum ki arkadaşının konuşmasıyla ona döndüm. "Sarp uğraşma bu kızla, o kadar çok işimiz var sen gelmiş gereksiz bir kızla uğraşıyorsun. Gel gidelim abi ya"
Onlar benim hakkımda böyle konuşurlarken ben onlara şaşkınca bakmakla yetiyordum. Ben hâla onlara şaşkınca bakmayı devam ediyordum. Taki onlar yanımdan ayrılana dek.
Onlar gittikten sonra derin bir iç çektim, ayağa kalkmak için haretlendiğimde bana uzatılan elle duraksadım. Elin sahibine baktığımda benim aksime kahverengi saçlı, yeşil gözlü ve yüzünün T bölgesinde küçük çilleri olan tatlı bir kızdı.
Kıza gülümsedim, ve elinden tutup ayağa kalktım.
"Teşekkür ederim "dediğimde başını önemli değil
dercesine kafasını salladı. Uzun süren bır bir sessizliğin ardından karşımdaki kız konuşmaya başladı."Senden abim ve arkadaşları adına Özür dilerim, biraz agresif biridir lütfen kusuruma bakma.
dediğinde kafama takılan tek şey abim ve arkadaşları
adına demesi ydi. "Hangisi senin abin " diye merakla sorduğumda ağzını cevaplamak için araladı."Sarp belki adını duymuşsunuzdur, hani seni ittiren adam." Dediğinde başımı evet dercesine salladım sözde yakışıklı dediğim adam, ve aynı zamanda bana öküz diye hitap eden adam.
Karşımdaki kıza evet dercesine kafamı aşağı yukarı salladım, ardından gidecektim ki arkadaki kız tekrar seslendi ona döndüğümde elini bana doğru uzattı.
"Adını bana söylemeyececekmisin." Dediğinde bende ona elimi uzattım ve adımı söyledim."Adım Eda.. eda akar "dediğimde elimi geri çektim ardından kendisi adını söylemek için ağzını açtı.
"Ece kaya Tanıştığıma memnun oldum Eda " dedi
Ve gülümsedi "sana okulu gezdirmemi istermisin hem seni birkaç arkadaşımla tanıştırmak isterim." Dediğinde sanki bunu bekliyormuş gibi hemen başımı salladım, daha sonra okulu gezmeye başladık.Aslında okulun içi dışından daha büyük ve daha güzeldi, okulu gezmeye son süraat devam ederken iki kızın yanında durduk. "Seni arkaşlarımla tanıştırıyım Eda bu Öykü buda Melek. Eda okula yeni geldi ona yardımcı olursanız sevinirim"
Tabi buraya okul denilebilirse. Düşüncelerime son verirken bana uzatılan elle elin sahibine baktım. Esmer siyah saçlı güzel bir kızdı, sanırım adı melekti evet , evet adı melekti.
Bende aynı şekilde ona elimi uzattığımda el sıkıştık, "Tanıştığıma memnun oldum Eda ben de melek." Dediğinde yanındaki kız bu sefer elini uzattı "bende öykü tanıştığıma memnun oldum Eda "dediğinde elimi uzattım ve el sıkıştık. Sonra ece nin konuşmasıyla bakışlarımı ona çevirdim.
"Her neyse Eda ben seni müdürün yanına götüreyim sonra dersim yetişmem lazım, görüşürüz kızlar" dedi ve kolumu tutup bizi karşı taraftaki müdür yazan odanın önüne kadar getirdi, ve durdu.
"Sen müdürden odanın anahtarını işte o sana verir hadi ben derse geç kalıyorum ben sonra senin yanına gelirim tamammı, hadi görüşürüz " dedi ve yanımdan ayrıldı.Derin bir nefes aldım ve müdürün kapısını tıklattım.
İçeriden gir komutu gelince kapıyı açıp içeriye geçtim "Şey ben yeni öğrenciyim de oda anahtarımı almaya gelmiştimde "dediğimde boğazını temizledi ve konuşmaya başladı."Adın ne kızım?"
"Eda. Eda Akar."dediğimde önündeki kâğıt yığınlarına baktı ve bana döndü.
"oda no 359 kızım oradan alabilirsin.
Gösterdiği yere baktığımda hemen yanımdaki kutuyu gösteriyordu, oraya doğru yürüdüm ve 359 no lu anahtarı aramaya başladım 359, 359 , 359 evet anahtarımı aldım ve hemen odadan çıktım. Karşımda 359 nolu odayı görmem bir oldu. Sanırım bugün şanslı günümdeyim. Şu ilk olayı saymazsak. Öküz...
Oraya koşa koşa gitmeye başladım, odanın önüne geldiğimde biraz soluklandım tam anahtarı anahtar deliğine sokacaktım ki kapı açıldı. Kapıyı açan kişiyi bakmak için kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüzlerle ağzım şaşkınlıkla açıldı, bu nasıl olabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Teen FictionBen Eda Akar,ailemin şımarık ve aynı zamanda tek çocuklarıyım. Şimdi ise bir kaosun ortasında sürükleniyordum,hemde tanımadığım bir adamla! Ve aynı zamanda onun çetesiyle... Son yirmi dört saat içinde hayatım öyle bir değişmiştimki kendimi tanıyamıy...