İlk çalışmam olup, ablamın hesabından yazıyorum.
Oy ve yorum yapmayı unutmayalım:)
Iyi okumalar...
__________
Medya: Sarp kayaHala karşımdaki adamlara şaşkın şaşkın bakıyordum,
şuan karşımda bu sabah beni yere düşüren adam ve
onun arkadaşları vardı. Bu nasıl olurdu? Şimdi bu Öküzler benim oda Arkadaşlarım mıydı? Yoksa ben halisünasyon falan mı görüyordum?Ben hâla onlara şaşkınca bakmayı devam sürdürürken, karşımdaki Sarp denen öküz bana sorarcasına bakıyordu. Aramızda kı uzun süren sessizliği bozan Sarp oldu " noldu benden Özür dilemeye falan mı geldin" dediğinde ona göz devirdim. Ve konuşmaya başladım.
"Tabi ki de hayır ben odama yerleşmeye gelmiştim, herhalde siz yanlış girmissiniz " dediğimde bana sorarcasına baktı, "sen şu odanın anahtarını versene"
dediğinde elimde olan anahtarı ona doğru uzattım.Anahtarın numarasını ardından odanın numarasına
baktı sonra gülümsedi, ben gülümsemesinie anlam
veremezken o konuşmaya başladı. "Ben yanlış bir odaya girmedim ben bu okula geldiğimden beri bu odada kalıyorum, sende yanlış gelmediğine göre sen bizim yeni oda arkadaşımız oluyorsun yeni kız."Eğer açık söylemek gerekiyorsa söylediklerinden hiçbir şey anlamadım, oda bunu anlamış gibi derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı."yani artık bizimle aynı odada kalıcaksın, anlaya biliyormusun."
Dediğinde içimden müdüre saydırıyordum, saçma sapan bir okula geliyordum birde yetmiyormuş gibi birde okulu en sorunlu tiplerinin oda arkadaşlarıydım aynı zamandada okulun en yakışıklı adamlarıyla oda arkaşlığı yapıyordum.
Düşüncelerime son veren sesle Sarp 'a döndüm
"Her neyse sen odaya geç, unutmadan söyleyeyim pencere kenarındaki yatak benim sen sol taraftaki yatakta yatacaksın hadi sen yerleş, gelip kontrol edeceğim bu arada yani başka bir yatağa yerleşmeye falan kalkma yoksa senin o yerleştirdiğin ellerini tek tek kırararım "Dedi ve arkasını dönüp arkadaşlarıyla birlikte ilerlemeye başladılar. Ne kadar tatlı oda Arkadaşlarım vardı değilmi , ama şunu söylemeliyim ki az korkmadım değil .
Tam odaya geçecektim ki arkamdan bir elin bana dokunmasıyla olduğum yerde sıçradım, arkamı dönmemle Ece'yi görmem bir oldu.
Ardından Ece konuşmaya başladı "Şey Özür dilerim seni korkutmak istememiştim "dediğinde kafamı hayır dercesine iki yana salladığımda, Ece tekrar konuşmaya başladı "Eda abimle diğerleriyle aynı odada kalıyormuşsun, daha doğrusu kalmaya başlamışsın."
Ece bunları söyledikleri üzerine ona kötü kötü baktım. Bunlar abi, kardeş herhalde insanlarla dalga geçmeyi hobi haline getirmişlerdi.
Ece enson kahkalarına zor son vermişti, fakat hala kıkırdıyordu daha fazla dayanamadım ve Ece ile konuşmaya başladım " Ece şuanda çok sinirliyim eğer sana patlamamı istemiyorsan buradan gidersin çünkü daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum "
Dediğimde Ece koşar adımlarla yanımdan uzaklaştığında rahat bir nefes verdim ve odaya girdim. Oda ya baktığımda büyük bir odaydıda fakat bu odada tamı tamına 5 kişi yaşayacağını düşük olursak bu oda baya bir küçüktü.
Odayı biraz daha inceledikten sonra yavaş adımlarla Sarp öküzünün dediği yere doğru ilerledim ve kendimi yatağa attım ve sıkıntılı bir nefes verdim. Bu kutu kadar odada kalmama imkan yoktu, hele bu dört öküzle kalmama hiç imkan yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Novela JuvenilBen Eda Akar,ailemin şımarık ve aynı zamanda tek çocuklarıyım. Şimdi ise bir kaosun ortasında sürükleniyordum,hemde tanımadığım bir adamla! Ve aynı zamanda onun çetesiyle... Son yirmi dört saat içinde hayatım öyle bir değişmiştimki kendimi tanıyamıy...