Ik moest je bellen....
Zondag 7 november 2012
P.O.V. TaylorOke ik moest Harry blijkbaar bellen zei hij toen ik hem vanmiddag tegen kwam in Amsterdam dus dat ga ik dan maar doen. Ik voer zijn nummer in en druk op de groene knop. 'Hoi met Harry.' 'Hoi Harry met Taylor ik moest je bellen?!' 'Kan je alsjeblieft om 9 uur bij het van der valk hotel op kamer nummer 42 komen?' 'Uhm oke.' 'Oke zie je dan.' Oke slim weer taylor nu moet ik ook een goeie smoes gaan beginnen om eerder bij Brooke weg te gaan. En het is inmiddels al 8 uur en het is in Amsterdam dus ik moet nu wel gaan. 'Brooke ik ga, ik ben best moe van het lopen enzo dus ik alvast naar mijn hotel. Ik ben hier weer om 12 uur oke?' 'Ja prima, slaaplekker he.' 'Ja doegg.' Ik heb de taxi al besteld dus die moet er ieder moment aankomen. Oh ja daar is die al, ik stap in en vertel het adres waar ik naartoe moet en dan check ik gelijk mijn mail op mijn telefoon. Na een 3 kwartier gereden te hebben kom ik aan bij het hotel. Ik neem de lift naar de 3e verdieping en zoek dan naar nummer 42. Als ik hem eenmaal heb gevonden klop ik en wacht ik totdat er word open gedaan, raar dit ik ben toch opeens nerveus. Er word open gedaan en ja het is Harry. 'Hey Harry.' 'Hey Taylor, fijn dat je kon komen.' zegt hij.
Ik op de bank zitten terwijl Harry wat drinken aan het pakken is. Ik vind het toch raar waarom moest ik hier helemaal naartoe komen? 'Taylor, Taylor.' zegt Harry en zwaait met zijn voor mijn gezicht. 'Oh uh sorry ik zat in mijn eigen zone.' 'Haha geeft niet.' 'Waarom moest ik hier eigenlijk heen komen?' 'Ik wil je vragen om me een tweede kans te geven, we hebben onze realtie verkeerd gestart we kennen elkaar amper persoonlijk.' 'Maar ik wil niet gelijk een relatie.' 'Nee dat zeg ik ook niet maar gewoon eerst elkaar leren kennen en dan zien we wel wat er gebeurd.' 'Maar denk niet gelijk dat ik je vertrouw want dat doe ik niet meer namelijk.' 'Weet ik maar ik ga ervoor zorgen dat je me weer gaat vertrouwen.' 'Oke.' 'Ken je het spel waarbij je 20 vragen mag stellen en mensen eerlijk moeten antwoorden?' 'Jawel.' 'Dan gaan we dat doen.'
'Uhm wie zitten er in je gezin?' 'Mijn moeder, vader en broertje.' geef ik antwoordt. 'Wie zitten er in jou gezin?' vraag ik terug. 'Uhm mijn moeder en vader maar zij zijn gescheiden, nu heeft mijn moeder een nieuwe vriend en mijn vader zie ik eigenlijk niet zo vaak. En dan heb ik nog een zus, Gemma.' 'Sorry van je ouders.' 'Het is niet erg ik ben eraan gewend.' 'Wie is je favorite artiest?' vraagt Harry. 'Selena gomez, justin bieber en one direction.' antwoordt ik. 'Dus je was fan van ons? vraagt hij met een lach op zijn gezicht en ik knik voorzichtig. 'Wat wou je worden als je niet in one direction had gezeten?' vraag ik. 'Waarschijnlijk een advocaat of bloemist.' ik grinnik een beetje om zijn antwoordt. 'Waarom is Brooke een vriendin van je maar toch woont ze in Nederland?' vraagt Harry. 'Onze moeders zijn van jongsafaan vriendinnnen, mijn moeder kwam vaak in Nederland en toevallig liepen ze elkaar tegen het lijf. Toen kregen ze mij en Brooke en toen zijn we beste vriendinnen geworden. Wel is brooke ongeveer 5 jaar jonger maar daar merk ik weinig van.' vertel ik en hij knikt. 'Volgens de media ben jij de womanizer van one direction, is dat waar?' vraag ik en zucht. 'Nee zo heeft Simon me voorgesteld aan de media, ze zeggen altijd zij of zij is de nieuwe chick van Harry maar vaak zijn het gewoon vrienden van mij. Ik heb pas 3 meiden gedate in mijn hele leven.
'Wie zijn die meiden dan?' vraag ik nieuwschierig. 'Mijn eerste is een meisje van mijn dorp ziij woonde 1,5 uur van mij vandaan, dan caroline flack en jou.' oke van dat 2e antwoordt schrik ik een beetje maar laat het niet merken dus knik ik gewoon. 'Wat wil je nu liever beroemd zijn of gewoon en normaal iemand?' vraagt hij. 'Een beroemd iemand, kijk ik zie mezelf niet als beroemd maar de fans zijn geweldig en met de muziek kan ik mezelf uiten en loslaten als ik muziek heb geschreven.' antwoordt ik. 'Als de paparazzi toen die avond geen foto's van jou en die Emily had gemaakt, had je me dan eerlijk vertelt dat je vreemd was gegaan?' 'Ja natuurlijk, misschien niet gelijk maar ik had het wel vertelt.' En zo gaat het nog lang door met de vragen.
Ik loop het hotel binnen en ik plof gelijk op bed als ik mijn kamer ben ingekomen. Is het wel een goed idee om Harry een tweede kans te geven? Misschien moet ik het aan Brooke vragen? Ik denk dat ik misschien nog wel gevoelens voor hem heb. Ik denk dat hij de persoon gaat worden waar je nooit 100% overheen gaat komen in je leven. Zul je zien binnen de kortse keren heb ik weer een relatie met hem. Het gaat gewoon zo snel het is pas 2 weken geleden dat Connor en ik uit elkaar gingen. Misschien was Connor er gewoon om Harry te vergeten, ik weet het niet. Ik ben even heel verward.
JE LEEST
See You Again | h.s.
Fiksi PenggemarBrooke (17 jaar) verhuist naar Londen voor haar vriendje Max, beste vriendin Taylor Swift en haar studie. Brooke's leven gaat zo zn gangetje totdat Taylor Harry Styles ontmoet bij de Nickelodeon Kids Choice Awards, Taylor laat Brooke links liggen. D...