Gerçekler... 5.BÖLÜM

53 27 10
                                    

Sevdanın külü olduk bu aşkta ikimiz yanarız, yanan kalp bir daha atmayacağı için belki bir daha sevmez, çürütür kendini dipsiz ve karanlık bir kuyuda...

UĞUR'dan:

Elimdeki kağıdı buruşturup odamdaki çalışma masasının altındaki çöp kutusuna attım, sinirlenmiştim mesleğimi tekrar elime almak için o kadar çok uğramıştım şimdi ise tekrar elimden almaya çalışıyor, bu adamı geç olmadan bulmam lazım yoksa başıma kötü şeyler getireceği belli.

Odamdan çıkıp mutfağa girdim, birkaç kahvaltılık masaya bırakıp çay demlemek için su ısıttım.

Çayımı demleyip masaya oturdum, kahvaltımı yapıp şu katili bulmaya çalışayım, sonrada esrarengiz beyimizi bulalım bakalım nasıl biriymiş bu beni tehdit eden cesur.

Evden çıkıp tekrar karakola doğru yol aldım, Gülay'ı arayıp neler geliştiğini sormam gerekti.

"Alo, Gülay son durum ne? "

"Komiserim biraz gelişme var kadının birde sevgilisi varmış yakın zamanda kim olduğunu öğreneceğim"

"Süpersin Gülay bir günde biçok bilgi edindin teşekkür ederim"

"Ne demek vazifemiz Komiserim"

"Tamam Gülay bir gelişme olursa ara beni"

"Peki gelişmelerden haberdar ederim sizi Komiserim"

"Görüşürüz Gülay"

"Görüşürüz"

Telefonu kapatıp yan koltuğa attım, karakolun otoparkına geldiğimde arabayı park edip kendi odama doğru ilerledim, masaya geçip oturdum kolumdaki saat' e baktım 15:26 idi sekizde ancak çıkardım burdan, bu günün çabuk bitmesini dileyip işlerime odaklandım.

....★

GÖKÇE'den:

Lavaboda ellerimi yıkayıp yüzümede bir su çarptım, midem daha fazla bulanınca Lavabodan çıktım, bugün fazla yoruldum iki ameliyatta bulundum birinde yardımcı olarak girdim diğeri ise benim hastamdı.

Bugün bize katılacak olan yeni doktoru herkes gibi bende merak ediyorum, başarılı bir doçentmiş kendisi ve bizi yöneten olacakmış ayrıca hastanenin sahibi bayağı şanslı biri, doçentlik desen var hastanen desen var vay anasını, ben yerinde olsam oturur yönetirim ama o ne yapıyor gelmiş burda çalışacak.

Odama geçip masamdaki buz gibi suyu yudumladım, kapı çalınca, ilk olarak bilgisayar'a baktım mesaim bitmişti randevuda yoktu e kim bu gelen
Kendi kendimle konuşmayı kesip kapıdakini içeri buyurdum,

"Giir".dememle yakışıklı biri içeri girdi,

"Buyrun"

"Ben denetim için gelmiştim ama hiç hoş olmayan birşey oldu"
Iki kaşımı kaldırıp, Ayağa kalkıp,

"Neymiş o hiç hoş olmayan şey? "

"Beni kapıda beklettiniz! Bütün hastalarınızı böyle bekletir misiniz? "

"Şey hayır aslında mesaim bitmişti ve randevu olmayınca gelen kişiyi tahmin etmekle meşguldüm"

"Bir daha olmasa çok sevinirim, isminizi öğrene bilirmiyim?"

"Tabii, ben doktor Gökçe Çember"

Elini uzatarak,
"Tanıştığımıza memnun oldum Gökçe hanım, bende hastanenin sahibi ve yeni doçenti Demiralp Yazoğlu"

Ağzım açık onu dinliyordum demek yeni doçent buydu, elini tutup sıktım

"Tanıştığımıza memnun oldum Demiralp bey"

GÜLÜMSE           [Tebessüm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin