Hayat bir oyun mu?
Bizde oyuncak mı?
Yada biz hayat ile mi oynuyoruz?
Belli değil...GÖKÇE' den:
"Gökçe ben masum birini öldürdüm"
Bu cümlesi nerdeyse bin defa beynimde yankılandı, sadece dinleyecektim çünkü konuşmak istemiyorum."İstemeyerek oldu, madde kaçakçısını yakalamaya çalışırken çatışma çıktı, onlardan biri sanarak ateş ettim, sonra vurulmuştu bende o arbede'de yaralandım"
"Konumuzla ne ilgisi var maskeli açıkça konuş"en sonunda gözleri gözlerimi buldu,
"Öldürdüğüm adam meğer ordan geçerken aralarına karışmış, bunu ben bilmiyordum sonra masum birini öldürdüm diye beni önce açığa aldılar sonrada masum olduğumu ispatlamam için bellirli bir süre verdiler, olay yerinde kameralar varmış kayıtları alıp hakikati ortaya koydum. Suçumun olmadığını anlayınca göreve devam etmeme izin verildi. İnan bana istemeyerek oldu, ölen adam' ın bir oğlu var benim yaşıtım tanımıyorum ve yüzünü görmedim tutturmuş babamı bilerek öldürdün intikamımı alacağım diye ve dediki sevdiklerinede zarar vereceğim, üzgünüm Gökçe onlardan biri sensin, seni korkutuyor sadece sana zarar vermeyecek inan bana"
Ben sadece onu dinliyordum,
"Bildiğin şuan karşımda katil var, söylediklerim eminim kalbini kırmıştır ama gerçek bu bizler gerçeklerden kaçamayız! Maskeli istemeyerek olmuş, bilmeyerek "
"Anlayışın için teşekkür ederim"
"Teşekkürlük birşey yapmadım, bunlar gerçekler"
"Hadi sen git uyu yoruldun, ben burda nöbet tutarım korkma!"
"O kağıtta ne yazılı? "Kağıdı kaldırıp gösterdi,
'İYİ GECELER'
"Ne yani bu mu? Bunun için mi bunca korku bu adam kesinlikle kaçık"
"Gökçe hadi yatağına"
"Sende yat uyu! ben sana yastık ve battaniye getireyim"
Odama gidip dolaptan battaniye çıkardım, yatağım iki kişilik olduğu için iki yastık vardı bende bir taneyi maskeli için aldım, aşağı indiğimde maskeli pencereden dışarı bakıyordu,"Maskeli al bunları, sen uyu bişey olursa seni uyandırırım"
Bana döndü kafasını sallayıp,"Teşekkür ederim, iyi geceler küçük bela"
"Tatlı beladan küçük belaya geçiş yaptık desene, neyse iyi geceler"
...
Sabah uyandığımda başımda biraz sızı vardı, banyoya girip elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçalyıp banyodan çıktım, dolabımdan beyaz renkli bir mini etek üstünede su mavisi bir t- short giydim, aşağı inip mutfağa girdim su ısıtıp salona geçtim, maskeli kanepede uyumalıydı! Şimdi nerde bu adam? Acaba banyoya mı gitti?
Hol'den geçip alt kattaki banyonun kapısını çaldım,
...
Ses gelmeyince tekrar çaldım,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLÜMSE [Tebessüm]
Mystery / Thriller"Gökçe dur! Benim Gökçe"bir elimle Gökçeyi durdurmaya çalışırken diğer elimle ışıkları açtım, bana şaşkınca baktı sonra bir yumruk göğsüme atıp bağırdı, "Gerizekâlı, ödüm koptu salak seni hırsız sandım" ellerinden tuttum kendime çekip sarıldım, o...