Remus Lupin egy vérfarkas és a Roxforti iskola tanulója majd 6 éve. Most kezdi 7.-ik évét barátaival akiket most vár a King's Cross-on.
- Hol vagytok már?! - súgta maga elé.
- REMUS! REMUS! - ez, ez James! Hatra fordultam és megláttam a három legjobb barátom, szüleikkel.- Remus, barátom. Sokat nőttel a nyáron, majdnem akkora vagy mint én.
- Végre valami új! -mosolyogtam kínomba.
- Szia Lupin! - intett nekem Peter.
- Szia! - mosolyogtam.- Szia Monny! - ölelt meg Sirius. Ami bennem leforgott abban a pár másodpercben el nem tudnám mondani. A szívem ezerrel szavatolt és érzetem hogy felforr az egész testem. Nyeltem egy nagyot és én is köszöntem.
- Jól érzed magad?? Annyira kipirultál hogy a paradicsom elbújhat melletted.
- Igen, igen csak melegem van!- Vagy te vagy meleg Remus! - szólt oda Perselus.
- Kapni akarsz Pipogyusz? - szorította ökölbe a kezét Sirius.
- Ez nagyon csúnya volt Perselus. - hányta oda Lily.- De ha ez az igazság Lilus...
- Hogy KI?!? - nézett olyan furán James mint még soha.
- Mi van Potter talán süket vagy? Lehet nem csak szemüveg kell hanem meg hallókészülék. - kezdtek nagy hahotázásba a Mardekáros csapatával.- Úgy látom valakinek nagy lett a képe a nyáron. Nem lenne baj ha ma veletek utaznék srácok??
- Semmi baj! - vágta rá egyből James.
- Lily ne csináld ezt! Csak hülyéskedtem. - de már hiába kért bocsánatot már elől ment James és Peter társaságában.- Ez a te hibád Lupin! Ha te nem lennél ennyire meleg nem kellene mindig oltogatnom. - nagyon nagy szégyen érzetem volt, még szerencse hogy nem értek rá anyáék.
- Utoljára szólok Pipogyusz! Fogd be a szád vagy pórul jársz!
- Jaj csak nem te vagy a pasija! Szerintem külön fülkébe menjetek majd ketten hogy a szerelemes pár tudjon élvezkedni. - Siriusnak itt telet be a pohár, odalépett és előhúzta pálcáját és fenyegetően Perselus nyakába nyomta!
- Ha még egyszer mersz valamit mondani Remusra nem csak rád fogom szegezni. - azzal leengedte pálcáját és elkezdett húzni.Nem nagyon beszélgettünk, nekem égett a pofám annyira megalázott újra. Elegem van! Én nem tettem ellene semmit erre meg mindig a kis Remust bántsuk mert ő nem üt vissza? Úgy szétmarcangolám egyik telihold alkalmával hogy az csak na, de nem tehetem mert nem szeretnék búcsút inteni a Roxfortnak. Ahogy beértünk a többiekhez azok nagyon jól elvoltak az új taggal úgyhogy nem akartam megzavarni mert mind tudjuk James évek óta bele van zúgva Evansba. Úgyhogy leültem Tapmancs mellé és elkezdtem gondolkodni mi lehetett az az érzés amit akkor éreztem amikor megölelt. Annyit gondolkoztam hogy észre se vettem hogy már javába rá vagyok dőlve Sirius vállára. Annyira megijedtem hogy reflex szerűen megugrottam aminek hála megfejeltem az ablakot.
- Remus! - ugrott fel hirtelen Sirius.
- Jól vagyok, nyugi! - de ahogy próbáltam felállni elkezdett a világ forogni velem már csak arra ébredtem hogy James karjaiban fekszem.
Nem mertem megszólalni annyira szégyelltem magam, nem nekem kellene itt lennem a karjaiban hanem Lilynek! És miért pirulok egyre jobban??Gyorsan felpattantam és elkezdtem szaladni, szaladtam ameddig csak bírtam majd megálltam az elhagyatott lány WC előtt. Itt csak Mirtyl van úgyhogy nem baj. Beléptem és leültem a hideg kőre, - mi van ma velem? Tettem fel magamnak a kérdést először Sirius utána meg James? Tényleg igaza van Pipogyusznak, meleg lennék. De nekem James nem tetszhet csak elkapott és kész, meg amúgy is! Senkit nem szerethetek úgy! A farkas énem nagyon rossz és nem szeretném ha megölném csak úgy... Magamba roskadtam. Meg kellene halni.
- Hát te meg ki vagy? - hallottam meg egy kényes hangot.
- É-én? Remus Lupin.
- Mit keresel itt? Eltévedtél?! - nevetett ki.
- Úgy látom rossz mosódóba jöttem. - azzal felálltam és elindultam.
- Várj nem úgy értettem, csak tudod senki nem jön hisztis Mirtyl WC-jébe.
- Meg tudom érteni a többieket...
- Köszi, de mi bánt?? Majdnem sírtál amikor bejöttél.
- Nem rád tartozik.
- Naaaa mond el, tudni akarom... - olyan kényesen kerület hogy beadtam a derekam.
Elmeséltem neki hogy mi történt a vonatmegálloban, a vonaton és ami most történt nem olyan régen. Elkezdtük egyre többmindenről beszélgetni például hogy halt meg Mirtyl vagy hogy honnan szereztem a sebeim amiről persze hazudtam.
- Vissza térve a két sráchoz, csak most érezted azt a különös érzést?
- Jaa, még előttem nem volt ilyen. De hát valójában soha nem ölelt meg Sirius és egyszer sem voltam még James karjaiban.... Teljesen össze vagyok zavarodva.
- Elhiszem, elhiszem. Én is átéreztem már ezt. Szerelmes vagy! Mivel a hormonjaid most indultak be lehet hogy egyszerre most több ember is megtetszett.
- Várjunk, de most akkor én én meleg vagyok??!
- Úgy látszik.
- Bocsáss meg nekem Mirtyl de nekem most mennem kell! Majd találkozunk még.
Késő lehetett már mert senki nem volt a folyosón, gyorsan elindultam a kövér dáma portréjához elmondtam a jelszót és beléptem. A klub helyiség már majdnem üres volt. Már csak három gyerek ült a kandalló mellet a tüzet bámulva. Amilyen halkan csak tudtam elosontam mögöttük, nincs kedvem most nekem velük beszélni főleg meg Siriussal nem. Ahogy felértem gyorsan felvettem a pizsamám és eldőltem az ágyon. Az lehetetlen hogy James tettszen, soha nem tudnék úgy gondolni rá, de Sirius. Ő valahogy teljesen más, ahogy Mirtyl mondta hogy szerelmes vagyok ő jutott az eszembe. De nem nem szabad kimutatnom, kerülnöm kell őket ahogy csak lehet. Gyorsan behúztam a függönyt majd elaludtam.
*
Ez ment vagy két héten keresztül, azt mondtam nekik hogy épp tanulok amit el is hittek hála. Mindig nagyon későig elmaradtam az elhagyatott lány wcben Mirtylel. Az idő múlásával nagyon jó barátom lett, nem tudom mit kezdenék nélküle.
- Holnap bájitaltanon a szerelmi főzeteket fogjuk tanulni. Azt halottam hogy mindnekinek olyan illata van ami neki a kedvence (?? idk nem tudom hogy írhattam volna) . Remélem nem Sirius illata lesz. - erre Mirtyl csak kuncogni tudod.
- Nagyon vicces vagy Lupin. És mi lesz ha olyan illata lesz? Semmi.
- És mi van ha el kell mondani az egész osztálynak milyen illatot érzel?? Hpratcius professzor nekem olyan az illata mint Siriusé! Az egész osztály rajtam fog röhögni és kitudódik a titkom.
- Jaj nyugi már! Ha megkérdezi hazudsz. - nevetett kényes hangon.
- Okés de most már megyek! Holnap jövök ha nem ásom el magam.
- Okés itt mindig megtalálsz!
Gyors léptekkel elindultam megint felfelé de most beleütköztem egy csapat Mardekárosba.
- A kis Lupin csak nem a lány wc-ből jött ki?! - nevetett Piton.
- Hagyj békén! - azzal indultam is volna tovább de vissza löktek.
- Nem! - azzal Piton pálcát rántott. - Jól figyelj! Ha még egyszer miattad fog Lily lekoptatni komolyan mondom olyan átkot szórók rád hogy az életedbe is kerülhet. - ahogy elment mellettem ellökött én pedig a kőlépcsőn kötöttem ki vérző állal.
YOU ARE READING
Rám Tartozik
FanfictionA Tekergők most kezdik utolsó évüket a biztonságos Roxforti iskolában. De ez az év más lesz, egy nehéz év aminek a főpontja a szerelem ami csak úgy jön hiába nem szeretné az ember. Mivel mindenki átesik ezen én természetes de Remusnak ez sokkal nehe...