5. Bölüm - Karnaval

9.6K 598 237
                                    

       Keep Your Friend Close, But Your Enemies Closer


Draco başarıyla tamamlanmış gece sonrası Hermione sayesinde bütün gece diken üzerinde kalmış sızlayan vücudunu bir an önce rahatlatabilmek için sabırsızlanarak odasına yöneldi. Ancak birden güçlü bir kol boynunu kavradı, bir asa sertçe gırtlağına dayandı. " Tebriklerimizi kabul et Malfoy. " Draco şokla olduğu yerde kalmıştı. Kendi evinde! Nasıl girebilmişlerdi?


" Teklifimizi düşündün mü? ""

" Greyback..."


Draco kulağının dibinde gürleyen kahkahayla birlikte " Kes sesini! Herkesi uyandıracaksın! " diye sinirle Fenrir Greyback' e çıkıştı. " A-a-a burada emirleri ben veririm Junior Malfoy. En azından sen teklifimizi kabul etmeye karar verene kadar... " Draco sinirle dişlerini sıkarak Greyback' ın çelik gibi kollarından kurtulmaya çalıştı ama adamın kendisi zaten dev gibiydi, bir de kurdun gücü eklenince bu imkânsızlaşıyordu. Yarın ilk işi evi çevreleyen koruma büyülerini güçlendirmek olacaktı. Kan ve pisliğin kokusu midesini kaldırırken Draco sakin kalmaya çalıştı. " Yani sen tehditle kendine lider yaptığın birinden daha sonra emir alabileceğini mi söylüyorsun Greyback? " Arkasındaki dev beden Draco' yu şöyle bir silkeledi. 


" Senin gerçekten lider olacağını kim söyledi Junior Malfoy? "

" Bana öyle seslenmeyi keser misin? "


" Gerçekten yeni bir Karanlık Lord olabileceğini mi düşünüyordun yoksa? Sen sadece göstermelik bir lider olacaksın. Dağılmış Ölüm Yiyenleri yeniden toplamak ve tek çatı altında birleştirebilmek için kullanabileceğimiz seçenekler çok sınırlı Malfoy. Biri sen diğeri Potter veledi. "


" Neden ben? Asla Potter gibi bir savaş kahramanlığı göstermedim ki? "


" Biliyoruz. Sen ve ailen kaçıp bir köşede titreştiniz. Gücün de Potter' la kıyaslanamaz ama içimizden bazıları hala senin Albus Dumbledore' a asa çeken kişi olduğunu unutmadı. Bu seni Potter' la eşit derecede önemli bir aday haline getiriyor. "


" Ama ben... Ben yapmadım. Snape..."


" Kimin yaptığı şu anda önemli değil. Snape hem ölü hem de hain olduğuna göre senden başka bir aday yok. Potter tüm teklifleri ret ediyor. Tehdit edilmeye alışmış herhalde ama sen... Sen şu anda Potter' dan daha önemli bir konuma geldin. Granger piliciyle evlenince büyü dünyasının göz bebeği olacaksın. Kimse senden şüphelenmeyecek ve bize liderlik edebileceksin. "



Draco olabildiğince dik durmaya çalışarak " Sana daha öncede söyledim. Artık Ölüm Yiyenlerle hiçbir alakam olmasını istemiyorum, sizin yeni lideriniz de olmak istemiyorum. Beni rahat bırakın! " diye tısladı. Greyback' ın kollarını tutan ellerinden biri gırtlağına yapışıverdi. Greyback boynuna soluyarak diliyle Draco' nun boynunu yaladı. " İyi düşün Junior Malfoy... Yoksa o gencecik, güzeller güzeli gelinini daha gelinliğini çıkaramadan öbür dünyaya postalarız. Hatta bunu bizzat yapmayı isterim. Çok tatlı bir boynu var değil mi? Pürüzsüz, bembeyaz... Kanının tadı nasıldır acaba? Bir pençeyle zarif boynunu parçalayıp gövdesinden koparabilirim biliyorsun. " Draco bir an olduğu yerde sendeledi. Greyback onun şokla irileşmiş gri gözlerine tatminle baktıktan sonra kollarını bırakıp evin karanlık köşelerinde kaybolup gitti. Draco bunu nasıl olup da düşünememişti? Ölüm Yiyenler de tıpkı diğer herkes gibi onun aşk evliliği yaptıklarını sanıyorlardı. Hermione' nin hayatı bir oyun yüzünden tehlikeye girmişti. Peki, bu onun umurunda mıydı?

K.F.Y.C  (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin