7. Bölüm - Bir Adım Daha Yakın

11.5K 550 333
                                    

  KEEP YOUR FRİENDS CLOSE, BUT YOURE ENEMIES CLOSER

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  KEEP YOUR FRİENDS CLOSE, BUT YOURE ENEMIES CLOSER


Draco' nun gecesi onunkinden daha zor geçtiği için Hermione banyoyu ilk önce kullanma sırasını genç adama vermişti. Beynine doluşan çıplak Malfoy görüntülerini kovmaya çalışarak yapacakları gezi ve ziyaretleri düşündü. Balayında oldukları için bakanlıktan izinliydi. Draco da kendi işinin sahibi olduğu ve Lucius' un onun yokluğunu aratmayacağı için rahattı. Ama şimdi, birbirini gerçek anlamda hiç tanımayan iki insan, bu koskoca malikâneye sıkışıp kalmıştı. Draco beline sardığı bir havlu ile banyodan çıkınca bütün düşünceler genç kadının beyninden uçup gitmişti. Draco onun varlığını unutmuş gibi, elindeki küçük bir havluyla ıslak sarı saçlarını kurulayarak ilerlerken gözleri Hermione' yi bulunca durakladı. 




" Biz artık evliyiz G... Hermione. Birbirimizden gizlimiz saklımız olmamalı değil mi?"



" Saçmalama Malfoy. Biz numaradan evliyiz. Sırf bu yüzden anadan doğma dolaşabileceğini sanıyorsan aldanıyorsun!"




Hermione kıpkırmızı bir suratla kıyafetlerini kapıp banyoya koşarken Draco bir kahkaha atmış ve belindeki havluyu çekmişti. Hermione duşun altında, hem bu kadar utangaç olduğu için kendine lanet ediyor hem de Draco' ya bu kadar çekici olduğu için köpürüyordu. Tamam, her şeyiyle harika bir paket olabilirdi ama bu paketin Draco' nun kişiliğine sıkışmış olması çok yazıktı. Bu yüzden bayrakları indiremezdi. Çabucak duşunu alıp çıktığında Draco çoktan giyinmiş kahvaltıya inmek için onu bekliyordu. Genç kadın hala ıslak saçları, pespembe olmuş yanakları ve muggle sabununun çıldırtıcı kokusuyla içeri girdiğinde Draco gerçek anlamda sarsılmıştı. İçinden ağır bir küfür savurarak bedenine sakinleşmesi için emirler yağdırmaya başladı. Böyle giderse Granger' a ya tecavüz edecek ya da baştan çıkaracaktı. Her iki durumda da sonuç çok, çoooook kötü olacaktı.




***********************************




Kahvaltı masası kutuplara kurulmuş gibiydi. Lucius sanki Draco' nun yanındaki sandalye boşmuş gibi Hermione' ye hiç bakmıyor, konuşmuyor, varlığını dikkate almıyordu. Narcissa ise ilk gecelerinin ardından neler döndüğünü öğrenebilmek için gözlerini kısmış bir Draco' ya bir Hermione' ye bakıyordu. İki genç ise başlarını tabaklarına eğmişler, yeni evlenmiş bir çiftin mutluluğundan çok uzak bir tablo çiziyorlardı. Kahvaltıdan sonra Draco işle ilgili birkaç evrakı gözden geçireceğini söyleyip ortadan yok olmak istediğinde Hermione onu durdurarak, evraklarla kütüphaneye gelmesini söyledi. Draco teftişin başladığını anlayarak diğerlerine renk vermemek için gülümsemiş ve ondan ayrı kalmaya dayanamayan karısını elbette kıramayacağını söylemişti. Hermione' de kendini Malfoy' ların zengin kütüphanesine attı. Kitapların zengin kokusu anında onu sararak gevşemesini ve sinirlerinin yatışmasını sağlamıştı. Draco da birkaç dakika içinde yanına geldi. 

K.F.Y.C  (Dramione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin