15 μέρες αργότερα
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα. Θα πεις την πρόταση σου σε όλους τους CEO μαζί. Εσύ και οι εργαζόμενοι σου δουλέψατε πολύ σκληρά αυτές τις μέρες. Δεν πέρασες καν πολύ χρόνο με την Aera. Ένιωθες λυπημένη αλλά από σήμερα μπορείς να περάσεις χρόνο μαζί της. Τώρα τα πάντα είναι έτοιμα. Απλά περιμένεις για τους CEO να φτάσουν. Αν συμφωνήσουν σε αυτή την συμφωνία πρέπει να πάρουν αυτά που μοιράζονται με την εταιρία Jeon πίσω και να αγοράσουν τις δικές σου μετοχές. Αν η εταιρία Jeon καταστραφεί θα καταστραφεί και η εταιρία Kim αυτόματα γιατί η εταιρία Kim στηρίζεται στην εταιρία Jeon. Ποτέ δεν πίστευες ότι θα το έκανες ποτέ αυτό αλλά σήμερα η κατάσταση σε ανάγκασε. Είσαι θυμωμένη και πληγωμένη ταυτόχρονα. Όλοι οι CEO ήρθαν και εσύ άρχισες να μιλάς. Έκανες ότι καλύτερο μπορούσες και προσπάθησες να τους πείσεις όλους.
Time skip
Όλοι ήταν πάρα πολύ χαρούμενοι στο να υπογράψουν την συμφωνία με την εταιρία σου. Και το έκαναν! Ναι τα κατάφερες! Ήσουν τόσο χαρούμενη σήμερα. Όλοι η σκληρή σου δουλειά είχε αποτέλεσμα και τώρα την νύχτα η εταιρία Jeon θα καταστρέφει και θα τους δεις όλους σε πόνο.
Εν τω μεταξύ Jungkook's pov
Για τις τελευταίες 15 μέρες η Ειρήνη με αγνοεί. Δεν ξέρω γιατί. Νιώθω πληγωμένος. Θέλω να μου μιλάει. Αλλά μετά από αυτό που είπα δεν υπάρχει περίπτωση να μου μιλήσει. Αλλά ότι είπα ήταν αλήθεια. Είναι ψεύτρα, απατάει τον άντρα της, την νοιάζουν τα λεφτά. Απλά την μισώ. Γιατί Ειρήνη? Γιατί? Γιατί το έκανες αυτό σε εμένα? Ακόμα σε αγαπάω αλλά αυτό που έκανες μου ράγισε την καρδιά. Το μίσος μου προς εσένα είναι περισσότερο από την αγάπη μου τώρα. Αλλά δεν μπορώ να σε δω πληγωμένη. Δεν ξέρω τι γίνεται στο μυαλό μου. Ήμουν χαμένος στις σκέψεις μου όταν κάποιος χτύπησε την πόρτα μου. Είπα στο άτομο να μπει μέσα και είδα την γραμματέα μου να έρχεται μέσα με πανικό και ανυσηχία να ήταν ζωγραφισμένα στο πρόσωπο της.
End Jungkook's pov
Γραμματέας: Κύριε υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα.
Jungkook: Τι είναι?
Γραμματέας: Κύριε... Όλες οι μάγκες εταιρίες θέλουμε τις μετοχές τους πίσω.
Jungkook: Τι εννοείς όλες οι εταιρίες?Του είπε τα πάντα και ο Jungkook ήταν σοκαρισμένος.
Jungkook: Τους μίλησες? Είπαν για ποιο λόγο?
Γραμματέας: Ναι κύριε. Προσπάθησα να τους πείσω αλλά θέλουν τις μετοχές τους πίσω και απλά είπαν ότι έκαναν μια καλύτερη συμφωνία από την δικιά μας.
Jungkook: Εντάξει περίμενε θα τους μιλήσω τώρα.
YOU ARE READING
Jungkook ff - When His Mom Makes Him Hate You
FanfictionΗ Ειρήνη είναι μια φτωχή κοπέλα η οποία ψάχνει απεγνωσμένα μια δουλειά. Μια μέρα όμως η τύχη της θα αλλάξει. Όταν θα δει μια γυναίκα πεσμένη στο έδαφος και την βοήθησε. Αυτή η γυναίκα όμως έχει και έναν πολύ καλό γιο τον οποίο θα τον ερωτευτεί. Θα π...