Κεφάλαιο 8

126 15 0
                                    

Time skip

Ο γιατρός βγήκε έξω από το δωμάτιο και οι δύο σας πήγατε κοντά του

Ειρήνη: Πως είναι η Aera γιατρέ?
Γιατρός: Είναι μια χαρά. Το χειρουργείο πήγε μια χαρά. Το μόνο πράγμα που πρέπει να προσέχετε είναι να την κρατάτε χαρούμενη.

Ξεφυσήξατε και οι δύο από ανακούφιση και κουνήσατε το κεφάλι σας καταφατικά στο γιατρό και μετά ο γιατρός έφυγε ενώ χαμογελούσε. Έχει περάσει μια εβδομάδα από τότε που εσύ, ο Jungkook και η Aera ζείτε όλοι μαζί. Δεν μιλάς πολύ με τον Jungkook. Όσο για την μητέρα του ήρθε για να δει την Aera. Έμοιαζε χαρούμενη αλλά μπορούσες να αισθανθείς ότι δεν ήταν χαρούμενη. Εσύ και ο Jungkook αυτή την στιγμή είστε στο σαλόνι μαζί με την Aera πέρνοντας ποιοτικό χρόνο μαζί της. Η Aera έπαιζε με τον Jungkook και μπορούσες να δεις πόσο χαρούμενη ήταν. Φυσικά και πρέπει να είναι χαρούμενη. Επιτέλους είδε τον πατέρα της. Εσύ και ο Jungkook δεν ενοχλούσατε πολύ ο ένας τον άλλον. Μιλάγατε μόνο όταν είχε να κάνει με την Aera. Μετά από λίγη ώρα παιξίματος η Aera άρχισε να χασμουριέται και τελικά κοιμήθηκε στα χέρια του Jungkook. Ήσουν έτοιμη να πάρεις αγκαλιά την Aera και να την πας πάνω στο δωμάτιο της αλλά ένα τηλεφώνημα σε σταμάτησε. Ο Jungkook το είδε και είπε.

Jungkook: Θα την πάω εγώ στο δωμάτιο της.

Κούνησες το κεφάλι σου καταφατικά ενώ ο Jungkook πήρε την Aera αγκαλιά και πήγαινε προς το δωμάτιο της. Μερικά λεπτά ο Jungkook ήρθε πίσω στο σαλόνι και μίλησες.

Ειρήνη: Κοιμήθηκε κιόλας?

Ρώτησες τον Jungkook και εκείνος κούνησε το κεφάλι του καταφατικά και συνέχισες να μιλάς.

Ειρήνη: Βασικά πρέπει να πάω στη εταιρία. Είναι επείγον. Η babysitter λείπει οπότε μπορείς να την προσέχεις μέχρι να έρθω? Δεν θα πήγαινα σήμερα στο γραφείο αλλά είναι επείγον.
Jungkook: Είναι εντάξει. Θα τα καταφέρω μια χαρά.
Ειρήνη: Σε ευχαριστώ. Θα πηγαίνω τώρα.

Με αυτό πήρες τα πράγματα σου και έφυγες για την δουλειά. Γύρισες σπίτι πολύ αργά το βράδυ. Ήταν ήδη 10 και ανυσηχούσες για την κόρη σου. Μπήκες στο σαλόνι και είδες την μητέρα του Jungkook και κάποιον που έκανε το αίμα σου να βράζει από θυμό. Είδες τον Taehyung να κάθεται δίπλα στον Jungkook. Δεν μπορούσες να ελέγξεις τον θυμό σου και φώναξες δυνατά το οποίο τράβηξε την προσοχή όλων.

Ειρήνη: ΕΣΎ! ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΆΛΟ ΚΑΝΕΊΣ ΕΔΏ? ΒΓΕΣ ΈΞΩ!

Ο Jungkook θύμωσε γιατί ο Taehyung είναι ο κολλητός του.

Jungkook ff - When His Mom Makes Him Hate YouTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon