Το επόμενο πρωί
Ήρθες στο σαλόνι με την Aera και είδες τον Jungkook να κοιμάται.
Aera: Eomma δες ο appa είναι τεμπέλης. Ακόμα κοιμάται.
Ειρήνη: Ο appa είναι κουρασμένος. Πάμε στο σχολείο.
Aera: Εντάξει eomma. Πάμε.Πήρες τα κλειδιά του αυτοκινήτου και του σπιτιού και έφυγες από το σπίτι μαζί με την Aera.
Jungkook's pov
Ξύπνησα με έναν πονοκέφαλο. Προσπάθησα να θυμηθώ τι έγινε εχτές. Το μόνο πράγμα που θυμήθηκα ήταν το ότι η εταιρία μου καταστράφηκε μπροστά μου. Αμέσως πανικοβλήθηκα και έλεγξα το κινητό μου. Η εταιρία Jeon καταστράφηκε. Χρεοκόπησα τώρα. Τότε άκουσα το κουδούνι οπότε πήγα για να ανοίξω την πόρτα.
End Jungkook's pov
Η μητέρα του Jungkook και ο Taehyung μπήκαν μέσα με τον πανικό ζωγραφισμένο στα πρόσωπα τους.
Κύρια Jeon: Jungkook τι ακούω? Η εταιρία Jeon χρεοκόπησε? Πώς?! Πότε έγινε αυτό?! Πες μου Jungkook ποιος το έκανε αυτό?!
Jungkook: Η Ε-ειρήνη. Αυτή το έκανε.Είπε ενώ έκλαιγε και οι δύο η κύρια Jeon και ο Taehyung βρίσκονταν σε κατάσταση σοκ. Μετά από λίγη ώρα πηγές σπίτι για να πάρεις κάτι φακέλους. Μόλις μπήκες στο σαλόνι άκουσες την κυρία Jeon να μιλάει.
Κύρια Jeon: Εσύ! Εσύ είσαι στα αλήθεια κάτι! Μας κατέστρεψες!
Ήσουν έτοιμη να της απαντήσεις αλλά το τηλέφωνο κάποιου χτύπησε. Ήταν το τηλέφωνο του Taehyung. Είδε ποιος τον καλούσε και σήκωσε το τηλέφωνο. Είδες τα μάτια του να ανοίγουν διάπλατα και έκλεισε το τηλέφωνο.
Κύρια Jeon: Τι έκανε αυτή την φορά Taehyung!? Γιατί μας καταστρέφεις?!
Ήταν έτοιμη να σου δώσει χαστούκι αλλά ο Taehyung την κράτησε από τον καρπό κάνοντας την να σταματήσει.
Taehyung: Σταμάτα το τώρα! Αρκετά! Ξέρεις τι έκανε?! Αγόρασε όλες τις μετοχές μας για να μην μας χρεοκοπήσει! Μπορείς να το σταματήσεις αυτό τώρα? Γιατί το κάνεις αυτό?
Τα μάτια του Jungkook και της κυρίας Jeon άνοιξαν διάπλατα και σε κοίταξαν χωρίς να το πιστεύουν. Ξαφνικά ο Taehyung ξέσπασε σε δάκρυα.
Taehyung: Συγγνώμη Ειρήνη... Συγγνώμη.
Είπε ενώ έκλαιγε.
Taehyung: Δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο μυστικό. Με τρώνε οι ενοχές. Jungkook δεν είμαι πιστός φίλος. Βασικά είναι ο χειρότερος φίλος. Εκείνη την ημέρα δεν με φίλησε η Ειρήνη ποτέ δεν μου την έπεσε. Εγώ ήμουν αυτός που την φίλησε και εγώ ήμουν αυτός που τα έκανε όλα εκείνη την ημέρα.
Τα μάτια του Jungkook άνοιξαν διάπλατα και άρχισε να κλαίει.
Jungkook: Γιατί το έκανες αυτό Tae?
Ξέσπασε σε δάκρυα και κράτησε τον Taehyung από το κολάρο με θυμό.
Taehyung: Συγγνώμη Jungkook με ανάγκασαν. Θα σου τα πω όλα αρχίζοντας από τώρα.
Flashback
7 χρόνια πρινΟ Taehyung μπήκε μέσα στο γραφείο της κυρίας Jeon επειδή τον φώναξε. Μπήκε μέσα και μίλησε.
Taehyung: Τι είναι? Χρειάζεσαι κάτι?
Κύρια Jeon: Ναι. Χρειάζομαι την βοήθεια σου. Λοιπόν το πράγμα έχει καλώς έτσι..Του είπε όλο το σχέδιο και τα μάτια του Taehyung άνοιξαν διάπλατα χωρίς να το πιστεύει.
Taehyung: Τι?! Δεν υπάρχει περίπτωση! Δεν το κάνω αυτό. Γιατί θέλεις να καταστρέψεις αυτή την όμορφη σχέση? Γιατί δεν μπορείς να δεχτείς την Ειρήνη? Σε παρακαλώ σκέψου το αυτό. Η Ειρήνη είναι πραγματικά ένα πολύ καλό κορίτσι και ο Jungkook την αγαπάει με όλη του την καρδιά και είναι πολύ χαρούμενος μαζί της. Και σε παρακαλώ αποδέξου την για κόρη σου.
Κύρια Jeon: Άκουσε με! Δεν θέλω την συμβουλή σου. Απλά πες μου ναι ή όχι.
Taehyung: Όχι! Ποτέ δεν θα το έκανα αυτό και δεν θα το αφήσω να συμβεί. Θα συναντήσω τον Jungkook και θα του πω τα πάντα.Η κύρια Jeon του χαμογέλασε επιδεικτικά και μίλησε.
Κύρια Jeon: Μην ανυσηχείς για αυτό. Δεν θα σε πιστέψει. Θα παίξω τέτοιο παιχνίδι που θα μισήσει εσένα και τότε η εταιρία του πατέρα σου θα χρεοκοπήσει και λοιπόν νομίζω ότι έχεις μια μικρή αδελφή η οποία είναι στο νοσοκομείο και κάθε μήνα πρέπει να πληρώνεις πολλά λεφτά στο νοσοκομείο. Σωστά Taehyung? Και τέλος πάντων αν δεν θες να το κάνεις αυτό τότε θα προσλάβω άλλους άντρες και θα τους πληρώσω για αυτό. Η επιλογή είναι δική σου.
Είπε με ένα επειδικτηκό χαμόγελο στα χείλη της και ο Taehyung την κοίταξε χωρίς να πιστεύει αυτά που άκουσε.
End of flashback
Taehyung: Jungkook σε παρακαλώ συγχώρεσε με. Συγγνώμη. Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο αλλά έπρεπε να σώσω την αδερφή μου.
Εσύ και ο Jungkook ήσασταν τελείως σοκαρισμένοι. Ήξερες ότι η κύρια Jeon σε μισούσε αλλά ποτέ δεν πίστευες ότι θα έκανε κάτι τέτοιο. Ο Taehyung ήρθε προς εσένα και γονάτισε μπροστά σου.
Taehyung: Ειρήνη σε παρακαλώ συγχώρεσε με. Ξέρω ότι αυτό που έκανα είναι ασυγχώρητο. Είσαι ο πιο ευγενικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει. Κατέστρεψα την ζωή σου για χρόνια. Αλλά εσύ μας κατέστρεψες για λίγες ώρες και μετά όλα επέστρεψαν στην κανονική τους ροή. Νιώθω ντροπή για αυτό που έκανα. Είμαι έτοιμος να δεχτώ όλες τις τιμωρίες για αυτό που έκανα. Αλλά σε παρακαλώ μην μισήσεις τον Jungkook.
YOU ARE READING
Jungkook ff - When His Mom Makes Him Hate You
FanfictionΗ Ειρήνη είναι μια φτωχή κοπέλα η οποία ψάχνει απεγνωσμένα μια δουλειά. Μια μέρα όμως η τύχη της θα αλλάξει. Όταν θα δει μια γυναίκα πεσμένη στο έδαφος και την βοήθησε. Αυτή η γυναίκα όμως έχει και έναν πολύ καλό γιο τον οποίο θα τον ερωτευτεί. Θα π...