Taehyung: Του κάναμε να σκέφτεται ότι θέλαμε τον Jungkook Ειρήνη. Εκείνη την μέρα ήταν έτοιμος να έρθει να σου μιλήσει αλλά τον σταματήσαμε και του είπαμε άσχημα πράγματα για σένα. Ο Jungkook υπέφερε πολύ. Μπορούσα να δω ότι έκλαιγε κάθε μέρα κάθε δευτερόλεπτο για σένα. Είναι αθώος. Τιμώρησε εμένα αλλά σε παρακαλώ μην τιμωρήσεις τον Jungkook. Σε αγαπάει.
Δεν μπορούσες να πιστέψεις αυτά που άκουγες και έπεσες στον καναπέ και άρχισες κλαίς.
Κύρια Jeon: Τι λες Taehyung γιατί -
Διακόπηκε από την φωνή του Jungkook που ήταν γεμάτη θυμό και πληγωμένη.
Jungkook: Σταμάτα το μαμά! Σε παρακαλώ σταμάτα το τώρα! Πώς μπόρεσες. Ξέρεις κάτι δεν μπορώ να σε λέω μαμά μου από εδώ και στο εξής. Κατέστρεψες την ζωή του ίδιου σου του γιου. Και εσύ έστειλες στην Ειρήνη αυτά τα πράγματα?!
Η κύρια Jeon δεν είπε τίποτα και απλά κοίταξε κάτω. Ο Jungkook κράτησε τα χέρια της και ταρακούνησε το σώμα της ελαφρά.
Jungkook: Πες μου μαμά! Εσύ το έκανες αυτό?!
Κύρια Jeon: ΝΑΙ! ΕΓΏ ΤΑ ΣΧΕΔΊΑΣΑ ΌΛΑ ΚΑΙ ΑΚΌΜΑ ΤΗΣ ΈΣΤΕΙΛΑ ΑΥΤΆ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΚΙΝΗΤΌ ΣΟΥ! Δεν ήθελα να έρθει πίσω στην ζωή σου για αυτό της έστειλα αυτά τα μυνήματα. Και ξέρεις ότι την ΜΙΣΏ.Είπε ενώ σε κοιτούσε. Ο Jungkook κράτησε το κεφάλι του από εκνευρισμό.
Jungkook: ΤΗΝ ΜΙΣΏ ΤΗΝ ΜΙΣΏ ΤΗΝ ΜΙΣΏ! ΓΑΜΏΤΟ ΣΤΑΜΆΤΑ ΤΟ ΤΏΡΑ! ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΤΗΝ ΜΙΣΕΊΣ?! ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ ΌΤΙ ΕΚΕΊΝΗ ΤΗΝ ΗΜΈΡΑ ΠΟΥ ΈΠΑΘΕΣ ΚΡΊΣΗ ΠΑΝΙΚΟΎ Η ΕΙΡΉΝΗ ΉΤΑΝ ΑΥΤΉ ΠΟΥ ΣΕ ΈΣΩΣΕ! ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΌΤΙ ΉΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΊΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΉΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΤΙ ΈΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΕΙΣ? ΜΑΣ ΚΑΤΈΣΤΡΕΨΕΣ!
Ο Jungkook ξέσπασε σε δάκρυα και κάθισε στα γόνατα του.
Jungkook: Και ξέρεις κάτι μαμά? Εξαιτίας της η εταιρία Jeon πέτυχε. Αν δεν είχε έρθει στην ζωή μου τότε δεν ξέρω που θα ήμουν σήμερα. Εξαιτίας της σκληρής δουλειάς της άρχισα να δουλεύω σκληρά και πετύχαμε. Είναι το πιο ειλικρινές, ευγενικό και εργατικό άτομο σε όλο τον πλανήτη. Σε έσωσε αλλά ποτέ δεν σου ζήτησε τίποτα για αντάλλαγμα. Θα μπορούσε να σου ζητήσει τόνους λεφτά αλλά δεν το έκανε αντίθετα δούλεψε δύο φορές πιο σκληρά για να μπορέσει να πάρει περισσότερο μισθό. Είμαι τόσο ηλίθιος που αμφέβαλλα για αυτά που έλεγε. Είμαι ο χειρότερος σύζυγός που θα μπορούσε να αποκτήσει κανείς. Κράτησες ακόμα και την Aera μακριά μου. Πώς μπόρεσες να το κάνεις αυτό μαμά?!
YOU ARE READING
Jungkook ff - When His Mom Makes Him Hate You
FanfictionΗ Ειρήνη είναι μια φτωχή κοπέλα η οποία ψάχνει απεγνωσμένα μια δουλειά. Μια μέρα όμως η τύχη της θα αλλάξει. Όταν θα δει μια γυναίκα πεσμένη στο έδαφος και την βοήθησε. Αυτή η γυναίκα όμως έχει και έναν πολύ καλό γιο τον οποίο θα τον ερωτευτεί. Θα π...