Εν τω μεταξύ
Μαμάς του Jungkook povΜισώ αυτή την Ειρήνη. Ήθελα ο γιος μου να παντρευτεί και πλούσια γυναίκα. Όχι κάποιον φτωχό σαν αυτή. Πρέπει να κάνω κάτι. Θα κάνω τον Jungkook να παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα. Απλά περίμενε Ειρήνη. Γιατί ο Jungkook αγάπησε αυτό το κορίτσι ο Jungkook πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει και την ερωτεύτηκε? Επίσης γιατί ο Jungkook την προσέλαβε τότε... Από όσο ξέρω δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές της και πριν από 2 χρόνια ο Jungkook την βοήθησε να τις ολοκληρώσει. Τι έκανε αυτό το κορίτσι στον γιο μου? Πραγματικά χρειάζομαι ένα καλό σχέδιο για να τους χωρίσω ώστε να μπορέσω να κάνω τον Jungkook να παντρευτεί μια πλούσια γυναίκα που αξίζει αυτή την θέση.
Τέλος της μαμάς του Jungkook pov
Ο πατέρας του Jungkook σε αγάπησε γιατί κατάλαβε πόσο ευγενική είσαι και επίσης έκανε καλό στον Jungkook που μπήκες στην ζωή του. Ο πατέρας του μπορούσε να καταλάβει την αλλαγή στην συμπεριφορά του γιου του και ήξερε ότι αυτό έγινε επειδή μπήκες στην ζωή του. Βοήθησες τον Jungkook να μεγαλώσει και την εταιρία. Με την σκληρή δουλειά και των δύο σας σήμερα η εταιρία Jeon είναι η νούμερα ένα. Στην αρχή ο Jungkook σου έλεγε να πέρνεις χρήματα από εκείνον για να βελτιώσεις την οικονομική σου κατάσταση αλλά ποτέ δεν το δέχτηκες. Δούλευες σκληρά πρωί και βράδυ για έξτρα μισθό ακόμα και αν σκεφτείς ότι μπορούσες να πάρεις τα λεφτά που σου έδινε ο Jungkook. Αυτός είναι ένας λόγος που ο πατέρας του Jungkook σε αγάπησε. Η μητέρα του Jungkook σε μισούσε γιατί πάντα ήθελε μια πλούσια γυναίκα για νύφη της και πάντα σε έβλεπε σαν φτωχό κορίτσι και ποτέ δεν είδε τα θετικά πράγματα που έχεις. Πιστεύει ότι θα καταστρέψεις την εταιρία Jeon επειδή δεν είσαι αρκετά καλή. Οπότε δεν υποστήριξε ποτέ την σχέση σου με τον Jungkook. Ας μιλήσουμε για τους γονείς σου. Ήταν πολύ χαρούμενοι όταν έμαθαν για την σχέση σου. Πάντα σε υποστήριζαν. Ήταν και πολύ προστατευτικοί επειδή συνήθιζαν να πιστεύουν ότι ο Jungkook επειδή είναι πλούσιος άντρας μπορεί να πάρει πλεονεκτήματα από σένα και μπορεί να σε αφήσει πληγωμένη όλα καθώς περνούσε ο καιρός κατάλαβαν πόσο πολύ σε αγαπάει ο Jungkook.
Έχει περάσει μια εβδομάδα από τον γάμο σου και ακόμα η πεθερά σου σε μισεί. Ποτέ δεν σου μιλάει ευγενικά και πάντα σου φώναζε χωρίς λόγο. Αλλά το αφήνεις να φεύγει χωρίς να του δίνεις σημασία καθώς την έχεις σαν μαμά σου και τώρα μαγείρευες πρωινό για όλους καθώς ο μάγειρας που είχατε είχε φύγει. Μαγείρευες ενώ ένιωσες κάποιον να σε αγκαλιάζει από πίσω. Ήξερες ήδη ποιος ήταν. Οπότε μίλησες.
ESTÁS LEYENDO
Jungkook ff - When His Mom Makes Him Hate You
FanficΗ Ειρήνη είναι μια φτωχή κοπέλα η οποία ψάχνει απεγνωσμένα μια δουλειά. Μια μέρα όμως η τύχη της θα αλλάξει. Όταν θα δει μια γυναίκα πεσμένη στο έδαφος και την βοήθησε. Αυτή η γυναίκα όμως έχει και έναν πολύ καλό γιο τον οποίο θα τον ερωτευτεί. Θα π...