Final.

11K 715 269
                                    

Yemek molasına çıktığım zaman Açıkcası sürünerek ve zorla çıkmıştım ama  karşımda Ilgar'ı görmeyi Açıkcası beklememiştim.

Tüm heybeti ile kapının önünde beni beklerken dizlerim titremeye başlamıştı.

Daha 2 saat önce çok kötü bir biçimde ikimizin de kalbi kırık bir şekilde konuşmayı sonlandırmıştık, daha çok benim salaklığım yüzünden Ilgar'ın kalbi kırılmıştı.

Onu baştan aşağı incelediğim zaman kalbimin sesini çok net bir şekilde duyabiliyordum ve çok net bir biçimde de karnım kasılıyordu. Bu hissi yeni yeni tatsam da hoşuma gidiyordu, Sadece Ilgar'ı görünce mala dönüyordum. İçimdekileri ciddi ciddi ne  kelimelere dökebiliyordum ne de gmsterebiliyordum...

Anca mallık yapıp ikimizi de üzüyordum...

Ona ne ara bu kadar aşık olduğumu ben de kestirememiştim, onun evine taşınmak tamamen doğaçlama ve arkadaş olma niyetine taşınmıştım.

Ama ona vurulacağımı hiç ama hiç düşünmezdim, onu görünce eriyeceğimi, bir lafıyla hem üzülüp hem mutlu olacağımı hiç ama hiç  düşünmezdim.

Onunla evli olduğumu öğrendiğim zaman Açıkcası hiçbir şey hissetmemiştim, pek kızmamıştım da...

Sanki o an hislerim alınmıştı ve ben etrafta ruhsuz bir şekilde dolanmıştım...

Ona ilk mesajı attığım zamanı düşündüğüm de gülmem geliyordu çünkü ilk mesajlardaki tavrı hiç iyi değildi, aşırı derecede tirt olmuştum ve onunla bir an önce boşanmak için can atıyordum.

Ama onu ilk adliye'nin önünde gördüğümde ne yalan söyleyeyim içim gitmişti ve onunla tanışmak için can atmıştım.

O an gerçekten aşk evliliği yaptığımızı düşünmüştüm ve heyecandan elim ayağım birbirine girmişti.

Erkeklerden hoşlandığımı onunla keşif etmemiştim ama ilk defa onda sevgiyi tatmıştım.

İlk defa birini koşulsuz, dokunmadan sevebileceğimi öğrenmiştim.

Onunla konuştuğum zaman bana tabiri caizse köpek gibi davranması aklıma mesajdaki tavırlarını getirmişti ama geri adım da attırmamıştı.

Ona deli cesareti ile taşınmıştım ama ondan deli gibi de hoşlanmaya başlamıştum.

Nasıl olduğunu ben bile anlamasam da Ilgar'a karşı boş değildim ama o bana inanmamak için direniyordu.

Ben olsam ben bile inanmazdım. Çünkü aşırı gavat biriydim.

Onunla youtube videoları çektiğim günlerde  yanımda olduğu zaman çocuk gibi oluyordum.

Yan yana olmuyorduk ama yine de benimle bir şey yapması aşırı derece hoşuma gidiyordu, adımıza hayran sayfaları açılması, minnoş minnoş gelen yorumlar çok hoştu.

Dönüp dolaşıp yine aynı yorumları okumaktan aşırı zevk alıyordum.

Karşımdaki kocam olacak yakışıklıyı süzdüğüm zaman heyecandan elim ayağım titremeye başlamıştım.

Canlı yayın yaparken beni öptüğü zaman kalbim erimişti ve dizlerimin bağı o dakikadan itibaren çözülmüştü, normal de onun kaçıp gitmesi gereken yerde ben canlı yayını kaçıp gitmiştim ve sonradan gelen yorumlar yüz kızartıcıydı...

Online kitap platformlarında bizim adımıza yazılan kurguları, smutları okusam da canlı yayına gelen yorumlara daha çok utanmıştım.

Ben de Ilgar'a kitaplardaki yazılanlar gibi yakın olmak istesem de bu isteğim sadece istemekle kalıyordu...

Evli ve Öfkeli /bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin