Ilgar'ı kapıdan elleri dolu bir şekilde çıkarken gördüğümde derin bir nefes aldım, cidden neler olduğunu bilmiyordum ama geçmişi yüzünden olduğunu hissediyordum.
Bu konuda sessiz kalması da teorilerimi doğruluyordu.
Elleri dolu dediğime bakmayın bir tane çanta vardı ama o çantayı iki eliyle sıkı sıkı'ya tutmuştu.
Beni gördüğünde inci gibi bembeyaz dişlerini bana hediye sunmuştu. Onun gülerek gelmesine karşın ben de ayağa kalkıp tebessüm etmiştim.
Ona doğru yanlışlıkla ani bir harekette bulunursam korkup kaçabilirdi çünkü evde çoğu kez şahit olmuştum ve bu durumda da elim kolum bağlanıyordu.
Yanıma yaklaştığında gülümsemem büyümüştü, elindeki paketi bana uzattığında alıp almamak konusunda kararsız kalmıştım.
-Şey Ilgın, bence onu şuraya koy oradan alayım, kaçıp gitmeni istemiyorum...
-Sorun yok ada o kadar da abartma.
Kaşlarımı kaldırdığımda mahçup bir şekilde elini ensesine koymuştu.
-Tamam ada senin dediğin gibi olsun, sadece bu temas olayının üstesinden gelmeye çalışıyorum...
Elindeki paketi demin oturduğum yere koyduğunda arkamı dönüp paketi aldım.
Onun elinden alıp ellerini tutmayı ben de çok isterdim ama ne yazık ki öyle bir şey olmayacaktı.
Evde boşluğuma gelip elini tuttuğumda odaya kaçıp kapıyı kilitlemişti, en son olayda da başıma tava yemiştim.
Canlı yayınlarda bile benden 72572717 adım ileride oluyordu... Hatta videoları bile çekerken bile şekilden şekile giriyordum ama takipçilerim bunu seviyordu.
Ilgar ile çektiğim videolar daha çok izleniyordu ve sayısız şekilde yorumlar geliyordu.
Herkes ne kadar şanslı olduğumu ve ılgar ile ne kadar yakıştığımızı söyleyenler oluyordu ama çoğunlukla Ilgar'a yürüyenler vardı bu da benim delirmeme sebep oluyordu.
Ondan ne ara bu kadar hoşlandığımı merak ediyordum... Ona ne zaman bağlandığımı ciddi anlamda merak ediyordum.
En sonunda pakedi açtığımda 2 tane peluş hayvan ile karşılaşmıştım. Bu aşırı derece sevimliydi ve bu hediye Ilgar'a sarılma ihtiyacımı tetikliyordu...
-Bak şu mavi şapkalı benim tamam mı? Ne zaman istersen ona sarılabilirsin, özür dilerim ama elimden bu kadarı geliyor
Mahçup bir şekilde konuştuğunda gözlerim dolmuştu, bu kadar iyi olmasını kaldıramıyordum.
Galiba ben o narin ve ürkek kalbine aşık olmuştum...
******
Vote :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli ve Öfkeli /bxb ✔️
General FictionTamamlandı. Ilgar geçmişte yaşadığı sorunlardan dolayı kimseye dokunamıyordu ve insanlar ile iletişimden sıklıkla kaçıyordu. Ada ise ona acıdığı için yardım etmek istiyordu ama ona kalbini kaptırdı. Ilgar x Ada