Ada: Müşterilerinle nasıl bağ kurabiliyorsun?
Ilgar : o ne demek?
Ada : nasıl desem... İlişki kurabiliyorsun?
Ilgar : yine mi bu konu?
Ilgar : neden taktın bu konuya anlamadım ki?
Ada : sadece bana mı böyle davranıyorsun diye şaaapptım
Ada : öyleyse kırılırım :(
Ilgar : kurallarım var, ayrıca müşterilerim mesafesini koruyabilen kişilerdir.
Ada : sarkıntılık eden hiç yok mu?
Ilgar : sen yüz vermezsen kimse sarkıntılık edemez. Ayrıca bütün dünya evli olduğumu biliyor.
Ilgar : sadece seni görmediler o kadar, ben de daha bir hafta öncesine kadar görmemiştim...
Ada : neden evli olduğumu tek ben bilmiyordum?
Ada : neden beni bulmak için hiçbir çaba sarf etmedin?
Ilgar : başta seni kız sanıyordum...
Ilgar : ayrıca ölmüş olabileceğini düşündüm. 5 sene boyunca hiçbir çaba göstermemişsin? Yaşam belirtin bile yoktu.
Ilgar : ne yalan söyleyeyim seni fazla da araştırmadım. YouTuber olduğunu da daha dün senden öğrendim.
Ilgar : işimle evli olduğum için kendime ayıracak vaktim bile yok ki seni bulmaya vakit ayırayım.
Ilgar : Ben daha ne zaman tatile çıktığımı bile hatırlamıyorum...
Ilgar : bu konuda belki hatalıyım ama her şeyi bana yükleyemezsin.
Ilgar : ülkemizde eşcinsel evlilik yasal olduğu için de kimsenin bizi yargılayacağı yok.
Ada : o konu umrumda bile değil emin ol.
Ilgar : eee o zaman?
Ada : sadece arkadaş olmak istiyorum. Bu ülkede kendi vatanından birini bulmak ne demek sen biliyor musun?
Ada : elmas gibi bir şey. O yüzden birbirimize sahip çıkmalıyız.
Ilgar : cidden tek derdin bu mu Ada?
Ilgar : ben de ciddi bir şey söyleyeceksin sanmıştım. Ben ne diyorum sen geçmiş karşıma ne anlatıyorsun?
Ilgar : iyi günler sana.
Ilgar çevrim dışı
Ada : ama ama ne dedim şimdi ben?
Ada : neyse gideyim vlog çekeyim :''(
Ada çevrim dışı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evli ve Öfkeli /bxb ✔️
Ficção GeralTamamlandı. Ilgar geçmişte yaşadığı sorunlardan dolayı kimseye dokunamıyordu ve insanlar ile iletişimden sıklıkla kaçıyordu. Ada ise ona acıdığı için yardım etmek istiyordu ama ona kalbini kaptırdı. Ilgar x Ada