17

9.2K 724 185
                                    

"Eee okuduğun kitap ne anlatıyordu?" Ilgar birden bire bu soruyu sorunca ne yapacağımı şaşırmıştım, Yediğim salatalık boğazıma kaçtığında Öksürmeye başladım.

Ne yaptığımı anlarsa ya da söylersem bir daha asla yüzüme bakmazdı.

-İnsan'ın ihtiyaçlarından bahsediyordu...

Ağzıma salatalığı atıp inek gibi yavaş bir şekilde geviş getirmeye başladım, ne kadar ağzım dolu görünürse o kadar iyiydi.

-Bana da versene ben de okuyayım

-Gerek yok zaten internetten okudum, kısa bir makaleydi, okuyamazsın o yüzden.

Bana gözlerini kısarak baktığında şirince sırıttım ya da ben öyle umuyordum.

-Alt tarafı ben de okuyayım demiştim, neden bağırıyorsun bebeğim?

Bana bebeğim derken sesi çok nazik ve şefkatli bir biçimde çıkmıştı ama buna kanamazdım.

- Ben bağırırım, çünkü ben bağıran bir erkeğim!

Elimi masaya vurup ayağa kalktığımda anlamayan gözlerle bana bakıyordu. Şimdi ortalığı velveleye verirsem buradan sıvışıp işe kaçabilirdim ama sakin kedi gibi durursam ağzımdan kaçırırdım ve sonum hiç iyi olmazdı.

Ilgar geçmişi yüzünden temastan korkuyordu ve ilişki şeylerine girmekten aşırı bir biçimde de korkuyordu.

Şimdi aramız yeni yeni yeşillenirken o bahçeyi birden çöle döndürmek istemiyordum.

-Neden ayağa kalktım ki? Kırıcı bir şey mi söyledim ada?

Masum masum sorduğunda numaradan Kaşlarımı çatıp yüzüne baktım.

Yaptıklarım muhtemelen kalbini kıracaktı ama bu tek seçeneğimdi.

-Evet, üzerime çok geliyorsun Ilgar... Her neyse ben işe gidiyorum.

Bir şey demesine fırsat vermeden mutfaktan koşarak çıkıp dış kapıya ulaştım. Resmen bir tarafı onarırken diğer taraf da elimde kalıyordu...

Dışarı çıkıp arkamdan dış kapıyı kapattığım  zaman derin bir nefes aldım, umarım bu salaklığım yüzünden hayatım kaymazdı.

*******

Ilgar : şey ben sabahtan bu yana düşünüyorum, kafayı yiyeceğim az kaldı.

Ilgar : üzerime çok geliyorsun dedin ya...

Ilgar : yakın olmadığımız için sıkıldın değil mi benden?

Ilgar : diğer çiftler gibi değiliz ve birden bire benimle evlendiğini öğrendin...

Ilgar : belki sevdiğin biri vardı neyse, seni öptüğüm için de özür
dilerim 👉👈

Ilgar : diğer evli çiftler gibi olamayız ada, bizim bir çocuğumuz da olmaz ve o tür şeyleri de asla yapamam...

Ilgar : aklıma o adamın yaptıkları geliyor ve kendimden tiksiniyorum...

Ilgar : sana bunları yaşatmaya hakkım yok, o yüzden boşanalım.

Ada çevrim içi

Ada : ben öyle demek istemedim, yemin ederim ki

Ada : saçmaladım işte sen bakma bana

Ada : illa 7/24 birbirimize dokunacağız diye bir kural da yok

Ada : Ilgar ben sana çok alıştım her anlamda

Ada : seni kırmak istemedim cidden, özür dilerim.

Ada : "O adamın yaptıkları" dedin ya, ne demek istedin?

Ilgar : önemli bir şey değil

Ilgar : boşver

Ilgar : seni sıktığım için tekrar özür dilerim 👉👈

Ilgar : bazen çocuk gibi oluyorum

Ada : çocukları severim

Ada : yani seni, diğer çocukları sevmem. Bir çocuğumuz olmasına da gerek yok

Ada : sakın bu yüzden kafanda kurma gözünü seveyim

Ada : seni seviyorum, şimdi gitmem gerekiyor

Ilgar : kendine dikkat et

Ilgar : özür dilerim yani seni sıktığım için

Ilgar çevrim dışı

Ada : dilimi eşşek arısı soksaydı da onu demeseydim keşke

Ada çevrim dışı

Evli ve Öfkeli /bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin