Andrew se probudil. Celý se třásl. Díky bohu si jeho divné nálady Lair nevšimla, takže se ho na noční můru nevyptávala.
***
Čas rychle ubíhal a za několik týdnů už Andy lovil i jezdil na koni přímo ukázkově.Sice neměl příliš čas trénovat své schopnosti, ale už je měl zcela pod kontrolou.
Bohužel se mu děsivé sny vraceli každou noc a byly čím dál horší. Naposledy zníčil Thorův svět, Asgard.
***
,,Tak jo dnes odpoledne si opstaráš koně a zmizíš."
,,Cože? Ty už mě tu nechceš?"
,,Osobně mi nevadíš, ale policisté pořád pročesávají les a mě by taky najít neměli."
,,Nikdy si mi neřekla, proč se skřýváš?"
,,Já.... utekla jsem když mi bylo třináct. Hodně lidí se mě bálo a mezi ně patřili i moji rodiče. Ta čára co mám na čele....?"
,,Všiml sem si jí a myslím, že máš nějaké schopnosti. Ne?"
,,Ano, já dokážu komunikovat se zvířaty."Bylo smutné, že se za takový unikát stidí. Andymu jí bylo smutno. Lair byla sice chladná, ale byl to jediný člověk, který si s ním opravdu rozuměl.
Celé dopoledne se připravoval na to, jak si má ochočit koně. Bohužel odpoledne se rozpršelo, a tak měl čas vyptávat co je Lair zač. Lair však byla neoblomná a tak zní moc nevyloudil.
***
Další den se počasí už uklidnilo a hned dopoledne vyrazili na lov koní, jak tomu Andy říkal.Po několika hodinovém bloudění po lese nerazili na stádo koní. Všichni byli šediví, skoro až černí, až ne jednoho malého bíleho koně. Byl ještě mladý a Andy moc dobře věděl, že Lair říkala ,,Čím mladší tím dřív si na tebe zvykne."
,,Dobře, musíš ho odlákat pryč od stáda. Pamatuješ si jak jsem tě učila háet smyčku?"
,,Jasně skoušel jsem to několikrát."
Ohradil se Andrew, který už si připadal jako mistr, co se koní týče.
,,Fajn, takže ty na ní hodíš smyčku a přivážeš jí ke stromu. Já viděsím, zbytek stáda a nám tak tenhle palouk poslouží jako místo na ochočení týhle krasavice."
,,Tak momentík, říkala si krasavice?"
,,Jistě, koukni se jí mezi nohy odborníku."
Andy se nad její poznámkou ušklíbnul a Lair mu mezi tím podal již připravenou smyčku.Obešli palouk a Andy začal roztáčet laso. Lair se začala plížit blíž k ostatním koním.
Jakmile se smyčka dotkla krku již zmíněné klisny, Andrew jí přivázal ke stromu. Lair mezitím uspěšně odehnala zbytek stáda. Klisna se tačala vzpírat, a tak jim moc nepomáhala.
Nakonec se Andymu podařilo vylézt na její hřbet a donutit jí se uklidnit.
Tak jo je tu po dlouhé dobé další kapitola. Teď, ale budou kapitoli vycházet každý všední den. Doufám, že se vám kniha líbí a že vám nevadí moc koní. Mějte se hezky a dávejte komentík a votes.
ČTEŠ
Vidíš cíl, teď se tam musíš dostat [Dokončeno]
FanfictionAndew šestnáctiletý kluk s vyjmečnými schopnostmi. Dostane se do Avengers a to co ho tam čeká by ho nikdy nenapadlo. Tuhle storku bych chtěla věnovat 2ninka19, že mi poradila jak psát. Jo ještě tenhle příběh se odehrává po Ultronovi a doufám, že mi...