17.kapitola

20 0 0
                                    

Netrvalo dlouho a pomalu se začali otáčet směr New York, když Andy zastavil.
,,Co je?"
Zeptala se nechápavě Lair a ať se rozhlížela jak chtěla tak neviděla žádné nebezpečí.
,,Musím si něco zařídit, já tě nemůžu doprovodit k nám domů."
Vykoktal ze sebe Andy a vrazil Lair mapu s vyznačenou trasou. Zapíchl prst do mapy a dál pokračoval ve vysvětlování.
,,Tady teď jsme, už nejsme daleko, neboj, já ti věřím, ty to zvládněs."
Lair se ne něj dál mračila.
,,Já jsem starší a lepší, já to zvládnu..."
Dodala dost jízlivím tónem, ale pak pokračovala mnohem milejším hlasem.
,,...ale mám strach o tebe."
,,Neměj strach, tak za den jízdy budeš u nás, rodiče tě ubytují u mě v pokoji a já tam dojedu tak dva dny po tobě."

Pak už Andy na nic nečekal a vyrazil svižným klusem směr jihovýchod. Tedy směr k jejich bývalému bydlišti.

Stál potichu za stromem a sledoval muže z Hydry jak se na něčem domlouvají. Andymu pořád vrtalo hlavou, jaktože se dokázala Hydra tak rychle postavit na nohy, když je Kapitán Amerika s Black Widow zneškonili.

V myšlenkách ho přerušili slova muže, který byl bílí jako sníh, ale vlasy černé a mastné sčesané do čehosi, jako drdolu.

,,Black s Hamerstem pojedou na naší domluvenou misi, bude je následovat tým speciálně vycvičených jednotek.
Zbytek pojede s semnou na základnu."

Dolončil svůj proslov ten muž a začal s ostatními muži naskakovat do vozů.

Parta již zmíněných můžu zajela do lesa a druhá jela splnit tajnou misi, jak jí ten muž nazýval.

Andy ani na vteřinu neváhal a vydal se směrem na základnu Hydry. Věděl, že jestli je zneškodní budou si ho Avengers vážit a Shield ho vyznamená.

Samozřejmě tento plán, zneškodnit Hydru, měl už když opoušěl Lair. Jistě, měl jí rád a bál se, aby se jí něco nestalo, ale jak řekla, je starší a silnější. Teď šlo o to ukázat Avengers čeho je schopen.

Tak jo je tu další kapitola, omlouvám se, že jsem nevydávala minulý týden, ale neměla jsem inspiraci. Doufám že se vám tenhle příběh líbí a taky vám chci oznámit, že se pomalu blížíme k vrcholu, takže počítejte takových 4 až 5 kapitolek. Btw komentík s votes potěší.

Vidíš cíl, teď se tam musíš dostat [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat