Nejeli dlouho a už se začalo ztmívat. Už skoro za tmy dojeli na palouk kde se utábořili.
,,Už jsme na kraji lesa, takhle nás uvidí."
Řekla Lair a Andymu kolovali hlavou ty samé myšlenky.
,,Nevím, já nevím, celý den nad tím přemýšlím a nic mě nenapadá dva obří koně..."
,,Melody není tak velká."
,,To je teď úplně putna chápeš jestli se prozradíme, tak půjdeme do kriminálu nebo nám budou srát nahlavu Avengers."
Rozhořčil se Andrew a není divu. Měl pravdu.Nakonec se domluvili, že pojedou okrajem města kde neni moc lidí. Potom šli spát a oba se propadli do říše snů rychleji, než měli v plánu.
Spánek byl sladký a Andymu se nezdál žádný zlý sen. Bohužel se nemohl cítit šťastným věčně. Když otevřel oči zasvítilo mu do nich světlo. Nejdřív si myslel, že to je Slunce. Bohužel to nebylo nic jiného než obloukový reaktor na Starkově hrudi.
,,Podívejme se, kdo ná to tu tak sladce spinkal."
Podotkl nepříjemně Tony aka Plechovka. Ostatní Avengers, co se mezitím rozmístili okolo, po něm švihli nepříjemné pohledy.Andrew opatrně probudil Lair, které okamžitě došlo o co tady kráčí. Oba se zvedli a koukali teď z očí do očí Iron manovi.
,,Co si to ulovil za krásku."
Zafuněl Stark, tak abyho neslyšeli Avengers.
Jedinou odpovědí byl jeho flusanec na masce, který pocházel z Laiřiných úst.Teď přistoupil na vyjednávání Barton.
,,Hele, nevim jak ss ta tvoje slečna jmenuje, ale oba dva máte prušvich a to fakt velkej. Takže s náma půjdete dobrovolně nebo zahučíte na třicet let do basy."
,,Já studovala právo, než jsem utekla na třicet let by jsme nešli, ale jak říkal tady Andy, to je úplně putna."
Zamumlala Lair, ale tak aby jí všichni slyšeli.Až pochvíli si Andrew uvědomil, že přicouvala ke koním a odvázala jim smyčku mezitím co měl Clint ten proslov.Zachvilku se ke koňům přiblížil i Andy. Pak šlehl po Avengers vlnu velkou jako Tsunami nasedl na Melody a s Lair za zády se vydal směrem zpět do lesa.
Ahoj všichni doufám, že mi odpustíte tuhle noční kapitolu. Zajímalo by mě co říkáte na příchod Avengers a dobrou noc. Btw komentik s votes potěší.
ČTEŠ
Vidíš cíl, teď se tam musíš dostat [Dokončeno]
FanfictionAndew šestnáctiletý kluk s vyjmečnými schopnostmi. Dostane se do Avengers a to co ho tam čeká by ho nikdy nenapadlo. Tuhle storku bych chtěla věnovat 2ninka19, že mi poradila jak psát. Jo ještě tenhle příběh se odehrává po Ultronovi a doufám, že mi...