Netrvalo nijak dlouho než dojeli k základně Hydry. Bylo děsivé jak blízko to bylo jejich úkrytu a ještě děsivější, že to bylo nějákých 300 km od Bartnovic farmy.
Celá základna byla laděna do černohnědotmavězelené. Přední strana byla pokrytá čímsi jako rybářská síť. Pod sítí prosvítala zelená a hnědá. Totéž se nacházelo na druhé straně základny. Boky byly černé a z části prosklené. Nahoře bylo víc něz tucet satelitů a jiných antén.
Andy vzal Melody dál od té strašlivě vyhlížejcí budovi a připevnil jí ke stromu. Šel potichu ke straně budovi, aby se mohl nenápadně vplížit dovnitř.
Pomalu kráčel, když uslyšel prasknout větev někde za ním. Pohotově se otočil s kapesním nožíkem v ruce, ale nikdo tam nebyl. Šel tedy dál a každý krok si dobře promyslel.
Po menšín obhlídnutí budovi zjistil, že na pravém boku je vstup na kartu a vpředu je velký vjezd pro auta. Oba vchody byly chráněny partou vojáků, která právě měnila své pozice.
Bude to tedy muset vzít přes vzduchové šachty, do kterých se vlézalo ze střechy. Jediné místo kudy se dalo na střechu vylézt bylo přes polámaný strom. Sice byl suchý a vypadal, že každé šlápnutí ho zlomí vejpůl, ale bylo to jeho jediná šance jak se nepozorovaně dostat dovnitř.
Pomalími kroky došel ke stromu a prohlížel si jeho pukliny jestli je to dostatečně bezpečné.
Podle Andyho úsudků by to mělo vydržet a tak se pomalu začal šplhat směr střecha.
Netrvalo dlouho a byl v polovině cesty. Pak ale uslyšel praskání kůry a stín.
Byl tam muž velký jako hora s hnědými, mastnými vlasy ostříhané na mikádo. Zbytek těla měl zakrytý, až na jeho pravou ruku, kterou měl železnou.
Rychlími skoky byl zachvíli u Andyho a svihl s ním o strom tak, že mu málem vyrazil dech.
Andrew se snažil bránit rukama nebo si přivolat mrak, ze kterého by na něj mohl spustit nějaký monzun. A však, každý jeho pokus byl zmařen a tak nad jejich hlavami byla stále jasná obloha.
Pomalím bojem se došplhali až ke střeše, kde se Nadymu podařilo uprchnout a nějakou chvíli před mužem utíkat.
Ale muž se nedal a Andrew už zachvíli ležel na zemi.
,,Vy jste Steavův přítel Bucky. Jen je vidět vaše špatná povaja Winter Solider."
,,Já zádného Buckyho neznám."
Tak jsem tu z další kapitolou. Co říkáte na příchod Buckyho? Díky, že tohle komentík s votes potěší.
ČTEŠ
Vidíš cíl, teď se tam musíš dostat [Dokončeno]
Fiksi PenggemarAndew šestnáctiletý kluk s vyjmečnými schopnostmi. Dostane se do Avengers a to co ho tam čeká by ho nikdy nenapadlo. Tuhle storku bych chtěla věnovat 2ninka19, že mi poradila jak psát. Jo ještě tenhle příběh se odehrává po Ultronovi a doufám, že mi...