Tri meseca pre polaska na srednjoškolsku ekskurziju smuvao sam se sa devojkom iz moje škole, bili smo ista generacija, ali različito odelenje. Ipak ponekad smo se viđali u nekom zajedničkom društvu i na kraju se desilo i to što sam ja potajno želeo, na jednoj žurci ohrabreni alkoholom smuvali smo se. Ona je bila nevina tako da je sex morao malo da pričeka, ali ja sam bio strpljiv i u ta tri meseca desilo se samo 3 puta, prilično nezanimljivo jer je njoj to sve bilo novo i morao sam biti oprezan. Čak je nisam mogao nagovoriti ni da mi popuši, ali znao sam da će ekskurzija to sve promeniti. Došao je i dan polaska, dolazimo pred školu, mnoštvo zbunjenih srednjoškolaca traže u koji su od 4 autobusa raspoređeni. Konačno nalazim svoj i vidim da na njemu piše i njeno odelenje. Ne mogu ni da vam opišem svoje oduševljenje. Ulazim u bus i vidim nju, smestila se sa drugaricom na mesto ispred sećije tačno ispred mesta koje je moje društvo ostavlo za mene. Kada sam seo okrenula se prema meni poljubila me preko sedišta i počela je neobavezna klinačka priča, ko je ko alkohola poneo i slično. Kada su svi ušli obratila nam se razredna rekavši da svi koji smo u tom autobusu bićemo zajedno i u hotelu. Moja devojka (zvaćemo je Sanja) okrenula se prema meni i samo mi zagonetno namignula. Znao sam da planira nešto posebno i da će ovo biti veoma zanimljivo putovanje, a i boravak.