3. deo

5.9K 16 0
                                    

Pogledala me je zabrinuto i rekla mi da pazim, da se ne zaigram mnogo jer bi mogao neko da primeti šta radim. Pomislio sam i bolje da se ne zanimam sa time sada, imamo celu ekskurziju pred nama, sada smo sa društvom i zabavljaćemo se sa njima. Nastavili smo tako zabavu, pevanje, alkohol sve dok još ljudi nije počelo da dolazi na kraju busa pa je jedna devojka zamolila Sanju da meni sedne u krilo da bismo oslobodili mesto za nju. Naravno pristali smo i pomerili se do prozora oboje. Guza joj je bila okrenuta ka prozoru te sam mogao lagano da je mazim, a da niko ne vidi. Mada mislim da su svi znali šta radimo i šalili se na naš račun, mi smo se pravili ludi. Truckanje autobusa kao i njeno migoljenje u ritmu muzike već me je dobro napalilo što je ona sigurno mogla da oseti jer mi se već skoro skroz digao. Video sam da joj to prija je se samo smeškala i sve više mešala kao da me namerno želi dovesti u neugodnu situaciju. To je mene još više ohrabrilo pa sam joj helanke povukao malo niže i počeo je maziti po goloj guzi. Nju je to dodatno napalilo i počela je da mi šapuće kako jedva čeka hotel i da želi da proba „ono što nismo još“, znao sam da to znači da je spremna da mi popuši. Nakon nekih pola sata stigli smo u hotel, ona je otišla sa svojim odelenjem da ih rasporede u sobe, a ja sam dobio sobu sa još dva drugara. Rekli su nam da imamo 2 sata do ručka da razgledamo gradić ili odemo na plažu.  Moji drugari su me zvali da idem sa njima, a ja sam rekao da ću ih naći malo kasnije, čekao sam da odu jer sam znao da moram da ga izdrkam nakon onakve vožnje sa Sanjom. Samo što su izašli zazvonio mi je telefon, poruka od Sanje. Pisalo je samo „soba ***“.

Moja priča sa srednjoškolske ekskurzijeWhere stories live. Discover now