4. deo

6K 14 0
                                    

Pisalo je samo „soba ***“. Odmah otišao tamo, pokucao na vrata jer nisam znao da li je sama, a ona je samo odgovorila „uđi“. Unutra nije bilo nikoga, a onda sam čuo nju kako me zove da uđem u kupatilo i da zaključam vrata od sobe. Ulazim unutra i vidim nju u novom kupaćem sa zabrastim šarama, obožavala je te životinjske uzorke, mislim da je tako progovarala pritajena kurvica u njoj. Gornji deo samostojeći godnji deo i polutanga donji deo. Stajao sam par sekundi u čudu, izgledala je tako jebozovno, ali u isti tren znao sam da tako planira i po plaži da se šeta pred svima. Moju tišinu prekinula je ona podsmehujući se „Šta si blenuo? Valja li? Ako ne valja da ga skinem?“. Odlučno sam joj odgovorio „Naravno da ga nećeš ti skinuti, već ja!“ Prišao sam je snažno je poljubio jednom rukom je uhvatio za guzu a drugom otkopčao gornji deo kupaćeg. Njene čvrste sise koje su stajale taman u moju šaku bile su ispred mene spremne da ih mesim i ljubim. Seo sam na rub kade, a ona meni u krilo i lagao joj kružio jezikom oko bradavica pre neko što sam ih počeo lagano grickati što ih je skroz ukrutilo. Sve vreme sam rukama joj stiskao guzu i diktirao tempo kojim se trljala na moj sada već polu dignut kurac. Podigla mi je glavu sa svojih sisa, poljubila me, gricnula za uvo i šapnula „želim da ga probam“. Spustila se na kolena i polako mi skinula trenerku a zatim i bokserice. Kako joj je to bio prvi put da puši video sam da joj je neugodno jer nije znala odakle da počne, zato sam je uhvatio za glavu sočno poljubio i rekao da se opusti i da če sve biti u redu. Počela je lagano da ga nadrkava i stidljivo liže glavić, kao da je čekala moju rekaciju da vidi da li to dobro radi. Rekao sam joj da proba da ga stavi u usta što više može. U prvom pokušaju je uspela da proguta nešto malo više od glavića, ali je brzo shvatila šta treba da radi. Uspevala je sve više i više da ga guta, a ja sam joj sve više nabijao glavu na svoj kurac. Video sam da joj od toga već polako suze oči, i da joj se sviđa jer je svaki put sve to sa osmehom radila. Kada se već malo umorila pustio sam je da ga fino oliže, a onda je podigao i rekao „sada je red na tebe, zaslužila si“. Izašli smo iz kupatila,  a ona me je vodila do krevet držeći me za kurac i lagano se okretala osmehujući jer je znala šta sledi. Znala je da ću je dovesti do ludila kada se spustim među njene noge. Bacio sam je na krevet, skinuo i donji deo kupaćeg i krenuo od vrata pa nadole da je celu ljubim. 

Moja priča sa srednjoškolske ekskurzijeWhere stories live. Discover now