5. deo

5.8K 16 2
                                    

Bacio sam je na krevet, skinuo i donji deo kupaćeg i krenuo od vrata pa nadole da je celu ljubim. Kada sam stigao do pice samo sam je jednom liznuo i krenuo da je ljubim po unutrašnjoj strani butina. Znao sam da je to iščekivanje izluđuje, ali da će zbog toga još više uživati. Gurnuo sam prvo samo jedan prst, ali sam video da je već toliko mokra da sam odmah gurnuo i drugi. Ona je samo lagano stenjala dok sam joj lizao klitoris i slobodnom rukom mesio sise. Kada sam joj gurnuo i treći prst u picu snažno je jauknula i stegla mi glavu nogama tako da nisam mogao da mrdnem. Znao sam da je blizu orgazma pa sam još jače nabijao prste u nju i drugom rukom joj štipao bradavicu, a onda su usledili njeni nekontrolisani trzaji. Otpustila je noge oko moje glave a ja sam pokupio njene sokove, podigao se do nje i strasno je poljubio. Obožavala je da oseti sebe na mojim usnama. Ležali smo tako par minuta da onda dođe do daha, za to vreme mazio sam je po celom telu, dok je ona meni drkala kurac da ostane spreman za nastavak. U jednom trenutku samo mi je rekla „dosta je bilo“ opkoračila me i počela lagano da trlja svoju obrijanu pičkicu po mom kurcu. Znala je koliko me to izluđuje. Nisam mogao dugo da izdržim to njeno izazivanje, uhvatio sam je za guzu, podigao je i zabio ga u nju. Držala mi je obe ruke u vazduhu tako da je ona diktirala tempo kojim se nabijala na kurac, a ja sam se opustio i uživao u prelepom prizoru njenih sisa koje skaču i istom ritmu kao i ona. Video sam da uživa u tome i da se zbog toga još više trudi, a onda je odlučila da malo promeni. Spustila se tako da ceo uđe u nju i počela da meša, a ja sam joj prsima mazio klitoris. Nije joj dugo trebalo i ponovo je svršila, a i ja sam znao da sam blizu. Sklonio sam je sa sebe, pogledala me je zbunjeno. Rekao sam joj da ne želim da svršim u nju (znao sam da sigurno ne pije tablete). rekla je samo „ali ja želim da svršiš u mene, sedi ovde“ i pokazala na ivicu kreveta. Spustila se na kolena i ponovo ga pušila i drkala jednom rukom. Ubrzo sam joj svršio u usta, a ona je sve to sa osmehom progutala. Nisam mogao da verujem šta se desilo, a ona mi je samo rekla „ti si mene probao već par puta, morala sam i ja tebe“, namignula mi i legla pored mene. Dok smo ležali zagrljeni samo sam razmišljao o tome da ako su ovo prvi sati našeg putovanja, ko zna šta me još čeka. Odlučili smo da se na brzinu istuširamo i pridružimo ostalima na plaži, naravno obukla je svoj novi sexy kupaći, a ja sam jedva čekao da se pojavimo da vidim reakciju ostalih.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 10, 2015 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Moja priča sa srednjoškolske ekskurzijeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang