Znao sam da planira nešto posebno i da će ovo biti veoma zanimljivo putovanje, a i boravak. Nakon nekog vremena već smo se opustili i svako je izvadio od pića šta je poneo. Bilo je tu piva, rakije, vina, ruma, vodke, od svega pomalo. Kolega je svirao gitaru i atmosfera se već dobro zagrejala. Sanja je već uveliko završavala svoju prvu flašu crnog vina i primetio sam da je već dobro poneo alkohol. Pošto je već bilo veoma vruće svi su skinuli sve neophodno sa sebe tako da su devojke ostale samo u majičicama i helankama/trenerkama. Sanja je bila u dekoltiranjoj majici na bretele u kojoj su čak i njene ne toliko velike sise došle do izražaja. Dole je imala tigraste helanke i bilo je jasno da ispod nosi tangice koje su pokazivale njenu savršeno utegnutu guzu. Iako je bila dosta neiskusna u sexu oduvek je volela da se oblači izazovno čak i kada obuče nešto tako jednostavno. Muzika i alkohol su činili svoje te su neki već počeli i da stoje na sedištima dok pevaju, među njima i Sanja koja je često se naginjala preko svog sedišta da mene poljubi. Nakon jednog dugog i sočnog poljupca šapnula mi je „Ovo je zabavno, ali ja jedva čekam da stignemo u hotel“. Drugar pored mene predložio je da se on i Sanja zamene za mesto, „da se ona ne pati da me ljubi“, a ustvari on se ložio na njenu drugaricu. Ona je naravno odmah pristala da dođe do mene, smestio sam je do prozora u ćošak sećije, a ja sam seo pored nje. Zagrlio sam je oko struka, spustio ruku na njenu guzu i jedan prst samo malo zavukao u helanke da opipam njene tangice. Pogledala me je zabrinuto i rekla mi da pazim, da se ne zaigram mnogo jer bi mogao neko da primeti šta radim.