Reggel korábban keltem a megszokottnál. Kicsit mérges is voltam mikor ránéztem az órára és az 05:00 órát mutatott, de egyből jó kedvem is lett mikor eszembe jutott, hogy ez az utolsó tanítási nap.
꧁꧂ Time skip ꧁꧂
A nap nem is telt olyan rosszul...Persze néhány tanár még tartott órát (indokolva azzal, hogy tanulásból sosem lehet elég🙄), de azon kívűl elvoltam. A ballagást beszéltük még át, majd mehettünk is haza.
꧁꧂A ballagás napján꧁꧂
Délelőtt minden lezajlott. Sok osztálytársam még ajándékot is adott, persze én is nekik és ez nagyon is jól esett. Mindenkitől könnyes búcsút vettem, majd nagy mosollyal az arcomon hagytam el az iskolámat, amiben 8 éven át töltöttem hétköznapjaim nagy részét.
Már alig vártam! Ma lesz a kerti-parti. Tegnap mindent előkészítettem. Úgy csillogott villogott minden, az egész kert pompázott és virág illat lengte be az egész teret. A házban úgy kitakarítottam, hogy csak én maradtam ott szemétnek.
(Hahaha! Micsoda poénos itt valaki....)
Na mindegy is... anyáék elutaztak és csak pár nap múlva jönnek vissza, így miénk a ház!A vendégek 1 óra múlva itt lesznek. Te jó ég!
Annyira régen láttam Milliet és Szonját! Milyen jó lesz újra látni őket. Persze minden nap beszéltünk, de még is csak élőben sokkal jobb. Gyorsan elrejtettem ami nem oda való (pl.: szétszórt tabletták, pipa és hasonlók), tényleg. Ezt nem is fejtettem ki: Szóval asztmás vagyok. Kisebb koromban derült ki, azóta pedig nem sikerült kiűzni belőlem. Anyáék reménykednek, hogy majd elnövöm, de én már nagyjából felhagytam ezzel a gondolattal. Sok gyógyszert próbáltunk már ki. Egyenlőre semmi hatása... Reggelente, de legtöbbször éjszaka/este jön rám egy nagyobb köhögő roham. Ezt már elég jól tudom kezelni. Mindig nálam vannak vészhelyzet esetére a gyógyszereim és az inhalátorom (író: szerintem egyszerűbb ha pipának hívom, szóval ezt így nézzétek el kérlek). Ezt az egész dolgot is csak Millsnek és Szonjának mondtam el. Régebben elmondtam az iskolás barátaimnak... hát, nem kellett volna! Csúfoltak vele, és vicc tárgyává tettek. Később már sokan elfeledkeztek róla, csak egy pletyka lett belőle. Nem is mutattam, hogy bármi betegségem lenne, ha kellett a mosdóba bújva elintéztem mindent. A gyógyszerszedést rendszereztem, minden szünetben a mosdóba bevették azt ami akkor kellett. Sokan azt hiszik, ez megnehezíti az életem, és sajnálnak. Pedig igazából olyan vagyok, mint bárki más, csak kicsivel jobban kell figyelnem magamra... ennyi. Ezt a barátnőim meg is értik, emiatt is imádom őket...
Csak, hogy most mások is lesznek, így nem szeretném, hogy egy beteg lányként gondoljanak rám.Gyorsan fel kaptam az egyik kedvenc outfit-tem, megcsináltam a hajam.
Még pont időben, mert csöngettek.
𝙸𝚐𝚎𝚗, 𝚎𝚣 𝚎𝚐𝚢 𝚗𝚊𝚐𝚢𝚘𝚗 𝚞𝚗𝚊𝚕𝚖𝚊𝚜 𝚛𝚎́𝚜𝚣 𝚕𝚎𝚝𝚝, 𝚍𝚎 𝚒𝚐𝚢𝚎𝚔𝚜𝚣𝚎𝚖 𝚊 𝚔𝚘̈𝚟𝚎𝚝𝚔𝚎𝚣𝚘̋ 𝚛𝚎́𝚜𝚣𝚝 𝚓𝚘𝚋𝚋𝚛𝚊. 𝙷𝚊 𝚎𝚍𝚍𝚒𝚐 𝚝𝚎𝚝𝚜𝚣𝚎𝚝𝚝 𝚔𝚎́𝚛𝚎𝚔 𝚎𝚐𝚢 🐸-𝚝 𝚔𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝𝚋𝚎! (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞
Sziasztok!
YOU ARE READING
Just look at the clouds /szünetel/
FanfictionEgy lány... Olyan, mint mindenki más, csak asztmás... Ő is vágyik a szerelemre, mint körülötte mindenki... A legtöbben csak úgy ismerik, mint ,,a lány, aki Millie Bobby Brown legjobb barátnője" de sokan nem ismerik: Milyen is ő? Mi az álma? Van-e va...